Game0rz Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Gleder meg til og tenne på Grand Final, som jeg kjøpte på Europris for 999 , - (67 skudd, 5-trinns batteri som øker intensitet trinn for trinn. Avslutter med serie bomber som dekker himmelen! -Info tatt fra Europris sin fyrverkeri katalog. Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Da var den første fyrverkeriskaden i år et faktum. 13-åring modifiserte et rakettbatteri da noe gikk galt.... HERREGUD...... Ikke rart? Han sto der og eksperimenterte med et stort batteri. Farlig og leke med krutt, vettu ( i hvert fall viss du ikke vet hva du holder på med) Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) slett Endret 31. desember 2011 av diskus123 Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Uff, blir siste gang jeg kjøper noe pakkemix på europris. Makan til dritt skal man lete lenge etter. Var vel to batterier som fungerte bra og hadde kule effekter og resten bare sugde. Lenke til kommentar
herrthf Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Får koser dere som er hjemme jeg er fortsatt ombord, Godt Nyttår folkens:D. så får jeg ha det til gode til neste år det som gammlemor kjøpte.. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Mye fyrverkeri er egentlig bare juks. Noen av de minste er flotte. One Shot fra Europris, for eksempel. Andre er digre, men inneholder nesten ingenting. En fyrverkerisak på størrelse med en fiskebolleboks inneholdt kun en sentrert lysfontene i midten, resten var luft. Juksemakere. Husker ikke navnet, men de lå i en pakke fra Europris. Endret 31. desember 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
fyrverkeri-experten Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Er det noen som skal filme fyrverkeriet sitt eller ????::))))) skal gjøre et forsøk... menmen, nå går jeg ut og tester et par airbombs (one shot vs king air bomb) Jeg har nettopp vært ute og testa en 35 monster, Klør i fingra ))) Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Da har jeg tatt en pause fra oppskytningen. Nesten ingen av mine Speed Fire i den 100 pack esken, men de i Crazy mix fungerte fint Også skulle jeg skyte opp en one shot og det holdt på og gå fryktelig galt! Når jeg hadde tent lunten så gikk jeg unna og ventet og nå lunten var brent helt inn så gikk skuddet 7 m opp i luften og da datt det menge meter ned sånn på ca 5 meter. Når den var på ca 5 meter så sprang den. Jeg var glad for at jeg sto ett stykke unna for og si det sånn! Også var det ett batteri jeg skulle tenne på. Det var ett sånt lite batteri så det var ikke så kraftig. Jeg tenkte at siden batteriet ikke var så kraftig og batteriet bare hadde 16 skudd så jeg gadd ikke og støtte det opp. Det gikk fint helt til de to siste skuddene. Da veltet batteriet... Det ene skuddet gikk ut på ett jorde så det gikk bra men i det skuddet som gikk ut på jordet så snurret batteriet andre veien sånn av det siste skuddet gikk rett inn i hus veggen men det gikk heldigvis bra! Så når jeg tente ett Romerlys så funket ikke Romerlyset. Det var bare 2 skudd som gikk opp i luften og resten gikk ikke ut. Jeg modifiserte litt på Romerlyset og da virket resten Jeg har tatt noen bilder så jeg kan slenge ut noen bilder i morgen! Jeg hadde modda litt på noen Jumping Jack og når jeg prøvde de modda så var det omtrent ingen som smalt men når jeg prøvde de som ikke var modifisert så smalt det som bare det!! Det var litt merkelig Ha ha under talen så greide jeg og se at naboen så og nistirret på tv-skjermen sår konge talen var. Når jeg oppdaget det så hadde jeg drevet med en halvtime med sånn småtteri som ikke lager lyd. I samme øyeblikk så tok jeg fram ett Star Track batteri og en Multi power sammen med Multi Sonic batteriet. Jeg gikk ut på jordet (som var mitt) og jeg gikk så nærme huset til naboen som mulig. I samme øyeblikk så tente jeg på og naboen skvatt intenst og nesten hoppet ut av sofa stolen. Jeg holdt på og le meg i hjel. Og dessuten så er jeg kamerat med naboen! Morsomt øyeblikk det der Jeg gleder meg til å skyte opp resten!! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Speedfire war noe dritt og, luntene datt av og de fungerte ikke så veldig. Jaja. Tror ikke det blir noe mer powermix fra europris på meg noe mer. Var vel 2-3 batterier som fungerte, romerlyset var noe dritt og fontene var bare.. fontene. Endret 31. desember 2011 av Kexxey Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Da var jeg ferdig med mitt! Gikk 10 minutter så var 800kr borte Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Da har jeg vært ut og skutt opp resten Når jeg fyrte av Banditt så skulle dere tro at jeg var forskrekket!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Da har jeg vært ut og skutt opp resten Når jeg fyrte av Banditt så skulle dere tro at jeg var forskrekket!! Hva skjedde? Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Han holdt sikkert på å få skuddene rett i trynet Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Da har jeg skutt opp det meste av mitt, kun noe småtteri igjen. Alt gikk kirkefritt, kun en King Airbomb som kantet, men skuddet gikk bort fra oss. Håper alle har hatt en trygg feiring, nå kaller fylla:) Godt nyttår Lenke til kommentar
janingar Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Godt Nyttår! Da var alt skutt opp. Badit oppførte seg eksemplarisk og skapte stor jubel blant alle som så på Glad jeg ikke leverte batteriet. Showet var vel verdt pengene EDIT: Ble seriøst forbanna på den gjengen som stod 70 m. unna. De tente på og kastet så fyrverkeriet slik at det gikk av i luften med null kontroll. Heldigvis gikk ingen av skuddene mot andre som stod rundt. Hadde lyst til å tilkalle politiet Endret 31. desember 2011 av janingar Lenke til kommentar
fireworkass Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Da er jeg inne , Super-9 var syk i forhold til prisen ! Ingen skader her , håper det også gjelder alle , og at det var lite ulykker i år . Godt Nyttår ! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Da har jeg vært ut og skutt opp resten Når jeg fyrte av Banditt så skulle dere tro at jeg var forskrekket!! Hva skjedde? Jeg brukte sigarettglød til og tenne lunten med og jeg tente lunten helt ytterst på tuppen av den. Jeg reiste meg kjapt opp og skulle til og løpe unna. I det jeg reiste meg opp så fikk jeg ett skudd 1 cm unna beinet mitt. Det andre skuddet Fløy nesten inn i armen min. Da greide jeg og dette og datt ved siden av batteriet. Da gikk tre skudd opp samtidig og de gikk fint og greit opp. Da snek jeg mag sakte opp og prøvde og løpe unna. Jeg holdt på og bli truffet en gang til men heldigvis gikk det bra. Jeg glemte og si at den ene Hot Shoten jeg hadde var meget bra og holdt sin kvalitet. Men da jeg skulle ta den andre så gikk brant lunten inn og ingen ting skjedde. Dette skuffer meg fordi Hot Shots er ett så sinnssykt bra enkeltskudd! Godt Nyttår! Da var alt skutt opp. Badit oppførte seg eksemplarisk og skapte stor jubel blant alle som så på Glad jeg ikke leverte batteriet. Showet var vel verdt pengene EDIT: Ble seriøst forbanna på den gjengen som stod 70 m. unna. De tente på og kastet så fyrverkeriet slik at det gikk av i luften med null kontroll. Heldigvis gikk ingen av skuddene mot andre som stod rundt. Hadde lyst til å tilkalle politiet Jeg hater sånne idioter! Endret 31. desember 2011 av BirgerCaC Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Birger? Hva ble det med bildet? -.- Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Har lett etter det men nå gidder jeg ikke å lete mer etter Svea bildet. Jeg får heller lete på pc en i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå