XAndy Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Var og fyrte på en airbomb for 30min siden! Herlig! Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 begynne og bli mørkt,så må vel fyr opp ein airbomb snart Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 kjøpte bare en liten pakke fordi det var utsolgt Lenke til kommentar
Fish Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Var ikke mye igjen når jeg kjøpte stormstikker :/ Var vel solgt ut for det meste. Ser ut som billigbatteriene (0-400kr) har solgt godt iår. Lenke til kommentar
fyrverkeri-experten Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Da skal dere brenne opp alle pengene deres etterpå da Lenke til kommentar
branick Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Da skal dere brenne opp alle pengene deres etterpå da Mye bedre å brenne opp noen kroner én dag i løpet av ett år, enn hver dag slik som mange andre gjør(hint: sigaretter). 5 Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Blir å fyre opp alt på hageflekken min. Står 30m sikkerhetsavstand. Hagen er kanskje 5*3m^2 haha. Skal ikke ut før etter 12. Skal bli det siste jeg gjør! Lenke til kommentar
fyrverkeri-experten Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Er det noen som skal filme fyrverkeriet sitt eller ????::))))) Lenke til kommentar
RC-man Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Er det noen som skal filme fyrverkeriet sitt eller ????::))))) skal gjøre et forsøk... menmen, nå går jeg ut og tester et par airbombs (one shot vs king air bomb) Lenke til kommentar
RC-man Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Testa en Svea King Airbomb mot en Power Star One Shot, og må si at One Shot var mye finere en King Airbomb, men king airbomb var til gjengjeld mye mer høylytt... (mulig det har med hvor høyt de går å gjøre) Endret 31. desember 2011 av RC-man Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Misunner dere som har masse lunter! Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Misunner dere som har masse lunter! det trenger du ikke. smått er bare problem. man fryser ræva av seg fordi det tar så lang tid. så regner det som regel. ser du er forberedt i tilfelle det skulle starte brann. 2 Lenke til kommentar
Brow Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Da var den første fyrverkeriskaden i år et faktum. 13-åring modifiserte et rakettbatteri da noe gikk galt.... HERREGUD...... Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 prøvde å spikre fast air bomb og div. smått som kom i en pakke, til en planke. det blåser stiv kulling så jeg ville hindre de fra å velte, men det var ikke lett. sokkelen løsner bare. machingun har en løs sokkel som følger med. den han ikke godt nok fast. så jeg må grave hull i hagen til disse rørene. ellers bruker jeg en pinne som jeg stikker i jorda og teiper batteri og fontener til. GODT NYTTÅR. Lenke til kommentar
branick Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Da var den første fyrverkeriskaden i år et faktum. 13-åring modifiserte et rakettbatteri da noe gikk galt.... HERREGUD...... Foreldrene... Lenke til kommentar
RC-man Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Da var den første fyrverkeriskaden i år et faktum. 13-åring modifiserte et rakettbatteri da noe gikk galt.... HERREGUD...... snart blir vel ALT fyrverkeri forbudt for folk flest pga et par sånne hendelser.... Endret 31. desember 2011 av RC-man Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Mitt: Digger at jeg fikk kjøpt den Brocade Crown. Kaliber 35: "Største lovlige rørdimensjon i ett enkelt skudd!" står det utapå der Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Prøvde ut de doble .35 Monsterene som jeg monterte (bilde på side 412). Alt funket fint og de smalt ca. 1/6 sekund etter hverandre. Nydeligt. Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 "Det tyder vel på at det å forby pinnestyrte raketter kanskje ikke var den ultimate løsningen likevel, mener overlege Nils Bull på øyeavdelingen ved Haukeland universitetssykehus." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå