BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Slutt heller og mas du! Jeg har aldrede sendt 2 bilder til en person på PM. Hvis du ikke maser så kanskje jeg gidder og legge ut. Lenke til kommentar
Populært innlegg Random Hero Skrevet 30. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 30. desember 2011 Er jo ikke rart folk maser når du først har skrytt av hva du skal kjøpe gjennom hele Desember, deretter sagt du skal legge ut bilde senere i flere dager... 10 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Er jo ikke rart folk maser når du først har skrytt av hva du skal kjøpe gjennom hele Desember, deretter sagt du skal legge ut bilde senere i flere dager... Helt enig. La oss se bilder, jeg driter i hvem du har sendt bilder til! Vi skal ha det i DENNE tråden. Blir det ikke bilder, så blir du årets troll 2011 delt 1.plass med "trespiser". 7 Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hva slags "småtterier" passer for en ungdom? Ikke keen på noe megapack med 100 lunter ellernoe, men likte disse tanksene som fantes før 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg har ikke skrytt av det jeg skal kjøpe jeg har bare kommet men handlelister anbefalinger osv. Jeg har lagt ut bilder av Europris handlinga og jeg har sagt at jeg skal legge ut bilder av resten før nyttår! Lenke til kommentar
Fish Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Noen som har hatt ''flak'' fra spectra? er et lite batteri med 7 skudd, fikk den i kick off Hvordan er denne? Snasent lite batteri som skyter opp 7 "skudd" med sølvhaler Ikke noe smell da :/ Hvilken importør setter dere øverst på listen når dere kjøper fyrverkeri? De fire beste for meg blir slik: 1. Svea/Nova 2. Spectra 3. Engelsrud 4. Festival Har aldri hatt Cosmos og kan dermed ikke bedømme dem heller Endret 30. desember 2011 av PostSpareBanken Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Jeg har ikke skrytt av det jeg skal kjøpe jeg har bare kommet men handlelister anbefalinger osv. Jeg har lagt ut bilder av Europris handlinga og jeg har sagt at jeg skal legge ut bilder av resten før nyttår! Når du driver å skryter av at du skal kjøpe fyrverkeri for 5000kr, så må vi vite om dette er sant. De fleste smarte individer bruker ikke 5000kr på noe som forsvinner fort. Endret 30. desember 2011 av Pungrotta Crash Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 At jeg sier at jeg skal kjøpe for 5000 er ikke skryting. Jeg har lagt ut bilder av fyrverkeri hvor bildet viser fyrverkeri for 3100 kr. Jeg har kjøpt mere og bilder kommer FØR NYTTÅR så vær tålmodig!! Noen som har hatt ''flak'' fra spectra? er et lite batteri med 7 skudd, fikk den i kick off Hvordan er denne? Snasent lite batteri som skyter opp 7 "skudd" med sølvhaler Ikke noe smell da :/ Hvilken importør setter dere øverst på listen når dere kjøper fyrverkeri? De fire beste for meg blir slik: 1. Svea/Nova 2. Spectra 3. Engelsrud 4. Festival Har aldri hatt Cosmos og kan dermed ikke bedømme dem heller Festival Engelsrud Spectra Cosmos Svea Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 At jeg sier at jeg skal kjøpe for 5000 er ikke skryting. Jeg har lagt ut bilder av fyrverkeri hvor bildet viser fyrverkeri for 3100 kr. Jeg har kjøpt mere og bilder kommer FØR NYTTÅR så vær tålmodig!! Da venter jeg, er ikke bildene her før 2012 så er du trollet. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hva slags "småtterier" passer for en ungdom? Ikke keen på noe megapack med 100 lunter ellernoe, men likte disse tanksene som fantes før Familie Mix som du går på Europris! At jeg sier at jeg skal kjøpe for 5000 er ikke skryting. Jeg har lagt ut bilder av fyrverkeri hvor bildet viser fyrverkeri for 3100 kr. Jeg har kjøpt mere og bilder kommer FØR NYTTÅR så vær tålmodig!! Da venter jeg, er ikke bildene her før 2012 så er du trollet. Jeg holder det jeg lover!! Ikke mas sånn nyttåret er ikke over enda!! Lenke til kommentar
Fish Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hvis jeg skal sette noen nederst så må jeg nok sette Festival der... Blasse farger og dyrt mener nå jeg. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Har noe smågreier igjen fra sist år, er dette trygt å bruke tror dere? Ja dette er trygt og bruke!! Hvis jeg skal sette noen nederst så må jeg nok sette Festival der... Blasse farger og dyrt mener nå jeg. Jeg syntes at Svea er dyrt jeg... Nei off. Europris solgte heller ikke fyrverkeri her! DRITT! Så kjøpte meg en Eagle og 2 pakker happyspring fra Cosmos (Cosmos er utenfor Rema 1000 butikkene og andre matvarebutikker), Eagle og Shocker High-tech batterifra Nova. Det sto mellom den Shocker'en og en slik 49:er, som er festbatteri, hva er forresten det? Og tror dere jeg gjorde et godt valg med Shocker istedenfor 49:er? Noen som har vært borti slike high-tech batterier og festbatteri? Forskjell? Og når det gjelder nettovekt krutt, den Shocker har 625 gram krutt, har dette noe å si? Hva mener du med: Har det noe og si når det gjelder kruttvekten? over 18 håper jeg Alder har vel ingenting å si, så lenge du håndterer fyrverkeri på en forsvarlig måte! Samme gjelder egentlig de fleste andre aldersgrenser. Det kalles kollektiv avstraffelse. Det har du forsovet helt rett i! Endret 30. desember 2011 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Fish Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Svea kan være dyrt, avhengig av hvor du handler. XXL og Gmax har iår tilbud som gjør at jeg velger Svea/Nova framfor noe annet. For de som ikke kan kjøpe fyrverkeri fra XXL/Gmax så blir jo saken en annen, selvfølgelig. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) - Endret 13. oktober 2012 av BirgerCaC Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Heheh, jeg er 15 år gammel, men jeg er forbanna på de idiotene som misbruker fyrverkeri! Jeg håndterer fyrverkeri slik som det skal 3 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Heheh, jeg er 15 år gammel, men jeg er forbanna på de idiotene som misbruker fyrverkeri! Jeg håndterer fyrverkeri slik som det skal :!: 2 Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Har noe smågreier igjen fra sist år, er dette trygt å bruke tror dere? Ja dette er trygt og bruke!! Hvis jeg skal sette noen nederst så må jeg nok sette Festival der... Blasse farger og dyrt mener nå jeg. Jeg syntes at Svea er dyrt jeg... Nei off. Europris solgte heller ikke fyrverkeri her! DRITT! Så kjøpte meg en Eagle og 2 pakker happyspring fra Cosmos (Cosmos er utenfor Rema 1000 butikkene og andre matvarebutikker), Eagle og Shocker High-tech batterifra Nova. Det sto mellom den Shocker'en og en slik 49:er, som er festbatteri, hva er forresten det? Og tror dere jeg gjorde et godt valg med Shocker istedenfor 49:er? Noen som har vært borti slike high-tech batterier og festbatteri? Forskjell? Og når det gjelder nettovekt krutt, den Shocker har 625 gram krutt, har dette noe å si? Hva mener du med: Har det noe og si når det gjelder kruttvekten? over 18 håper jeg Alder har vel ingenting å si, så lenge du håndterer fyrverkeri på en forsvarlig måte! Samme gjelder egentlig de fleste andre aldersgrenser. Det kalles kollektiv avstraffelse. Det har du forsovet helt rett i! ungdom kan faktisk vær meir forsiktige med fyrverkeri. Det er mange myndige som e i berusa tilstand når dei sender opp fyrverkeri, men ungdom kan for all dei modifisere , misbruke og sende opp i berusa tilstand Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Heheh, jeg er 15 år gammel, men jeg er forbanna på de idiotene som misbruker fyrverkeri! Jeg håndterer fyrverkeri slik som det skal Det er bra og fortsett med det! Endret 30. desember 2011 av BirgerCaC Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Modding av jumping jack går greit! men holding i hånd osv.. nei! Endret 30. desember 2011 av bigbang123 Lenke til kommentar
Fish Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Hva skjer med at de ikke svarer meg på Mail, og at kruttet renner ut av produktene demmes, tilbakekalling av div fyrverkeriartikler, dyre priser osv da?? Svea Disse har jeg sendt mail til: Festival Europris Svea Nova Cosmos <-- Eneste som svarte. Spectra Hvis kruttet renner ut av produktene til Svea, så vil jeg ikke nevne Europris sine produkter. At noen av Svea sine produkter tilbakekalles gjør meg ingenting. Det viser bare at Svea tar ansvar. Dyrt sier du? Spørs hvor du handler det Endret 30. desember 2011 av PostSpareBanken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå