BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg blir så oppgitt når jeg ser hvor lite dere kjøper. Hvorfor kjøper dere så lite da?? Det er jo så lett og bare kjøpe mer. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Endret: Dobbel post Endret 30. desember 2011 av BirgerCaC Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 fekk ikkje med briller iår På Europris så fikk jeg med så mange jeg trengte! :!: har sikkert 5 briller fra før av Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Jeg blir så oppgitt når jeg ser hvor lite dere kjøper. Hvorfor kjøper dere så lite da?? Det er jo så lett og bare kjøpe mer. Det er bokstavelig talt å tenne på penger, og det finnes folk som trenger pengene til andre ting. Det er tanken som teller! Endret 30. desember 2011 av Pungrotta Crash 1 Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg blir så oppgitt når jeg ser hvor lite dere kjøper. Hvorfor kjøper dere så lite da?? Det er jo så lett og bare kjøpe mer. økonomi Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg har ett brille par fra før av men jeg fikk ikke med noen briller på Europris. Men ingen fare. Jeg fikk briller fra Svea og Engelsrud Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg har ett brille par fra før av men jeg fikk ikke med noen briller på Europris. Men ingen fare. Jeg fikk briller fra Svea og Engelsrud Jeg sitter her forsatt å venter på et bilde av alt samlet Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg blir så oppgitt når jeg ser hvor lite dere kjøper. Hvorfor kjøper dere så lite da?? Det er jo så lett og bare kjøpe mer. Det er bokstavelig talt å tenne på penger, og det finnes folk som trenger pengene til andre ting. Det er tanken som teller! Hvor gamle er de fleste som er her Jeg har ett brille par fra før av men jeg fikk ikke med noen briller på Europris. Men ingen fare. Jeg fikk briller fra Svea og Engelsrud Jeg sitter her forsatt å venter på et bilde av alt samlet Det skal du få! Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg blir så oppgitt når jeg ser hvor lite dere kjøper. Hvorfor kjøper dere så lite da?? Det er jo så lett og bare kjøpe mer. Det er bokstavelig talt å tenne på penger, og det finnes folk som trenger pengene til andre ting. Det er tanken som teller! Hvor gamle er de fleste som er her over 18 håper jeg Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg blir så oppgitt når jeg ser hvor lite dere kjøper. Hvorfor kjøper dere så lite da?? Det er jo så lett og bare kjøpe mer. Det er bokstavelig talt å tenne på penger, og det finnes folk som trenger pengene til andre ting. Det er tanken som teller! Hvor gamle er de fleste som er her over 18 håper jeg Morsomt. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hvis de fleste her er over 18 år så burde de kunne skaffe 5000 kr på 360 dager. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hvis de fleste her er over 18 år så burde de kunne skaffe 5000 kr på 360 dager. Det er ikke alle som ser hensikt i å bruke så mye penger på fyrverkeri. Jeg hadde lett valgt en PC fremfor fyrverkeri. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Men hvis man har interesse for fyrverkeri som de fleste her har så ville de jo hatt mere fyrverkeri. Det er jo lett å skaffe seg 5000 kr. 365* Nei ikke 365 for salget starter sånn ca 5 dager igjen til nyttår. Endret 30. desember 2011 av BirgerCaC 2 Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Men hvis man har interesse for fyrverkeri som de fleste her har så ville de jo hatt mere fyrverkeri. Det er jo lett å skaffe seg 5000 kr. 365* Nei ikke 365 for salget starter sånn ca 5 dager igjen til nyttår. Nå synes jeg faktisk at du skal folk få lov til å bruke pengene sine på det de vil. Hva folk handler har hverken du eller jeg noe med. Du kan vel heller snart gjøre noe vettug, som å slenge ut bilde av fyrverkeriet ditt:) Lenke til kommentar
fireworkass Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Man kan kjøpe på nyttårsaften veitdu Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 over 18 håper jeg Alder har vel ingenting å si, så lenge du håndterer fyrverkeri på en forsvarlig måte! Samme gjelder egentlig de fleste andre aldersgrenser. Det kalles kollektiv avstraffelse. 3 Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Har noe smågreier igjen fra sist år, er dette trygt å bruke tror dere? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hvis men er opptatt av fyrverkeri så vil de fleste bruke mye penger på det så det er derfor jeg er oppgitt over at fyrverkeri opptatte folk som elsker fyrverkeri ikke kjøper mer. Når jeg spurte om alderen så mente jeg det ikke av oppskytning osv men om de har jobb osv. Hvis man har en jobb så er det ikke noe problem men... Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hvis men er opptatt av fyrverkeri så vil de fleste bruke mye penger på det så det er derfor jeg er oppgitt over at fyrverkeri opptatte folk som elsker fyrverkeri ikke kjøper mer. Når jeg spurte om alderen så mente jeg det ikke av oppskytning osv men om de har jobb osv. Hvis man har en jobb så er det ikke noe problem men... Kom heller med bilder du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå