BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Har kun kjøpt 1x Fifty 2x King Airbomb 2x Monster Litt lite? Burde jeg kjøpe mer smått eller en til stor? Endret 30. desember 2011 av Velociraptor Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Litt småtteri i hvert fall. Lenke til kommentar
mortenbr Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) her er årets innkjøp. gidda ikke kjøpe noe i fjor, så føler det rettferdiggjorde de 1700,- man bladde opp! den nederste der er Space Inferno, glemte å snu boksen^^ Endret 30. desember 2011 av mortenbr Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Nei off. Europris solgte heller ikke fyrverkeri her! DRITT! Så kjøpte meg en Eagle og 2 pakker happyspring fra Cosmos (Cosmos er utenfor Rema 1000 butikkene og andre matvarebutikker), Eagle og Shocker High-tech batterifra Nova. Det sto mellom den Shocker'en og en slik 49:er, som er festbatteri, hva er forresten det? Og tror dere jeg gjorde et godt valg med Shocker istedenfor 49:er? Noen som har vært borti slike high-tech batterier og festbatteri? Forskjell? Og når det gjelder nettovekt krutt, den Shocker har 625 gram krutt, har dette noe å si? Endret 30. desember 2011 av Lami Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Det er synd at det er mange som ikke får tak i Europris fyrverkeri Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 noken som har tatt fyrverkerikurs og får kjøpt klasse 4 fyrverkeri?? eg skal absolutt ta eit sånt kurs ein gang Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Nei off. Europris solgte heller ikke fyrverkeri her! DRITT! Så kjøpte meg en Eagle og 2 pakker happyspring fra Cosmos (Cosmos er utenfor Rema 1000 butikkene og andre matvarebutikker), Eagle og Shocker High-tech batterifra Nova. Det sto mellom den Shocker'en og en slik 49:er, som er festbatteri, hva er forresten det? Og tror dere jeg gjorde et godt valg med Shocker istedenfor 49:er? Noen som har vært borti slike high-tech batterier og festbatteri? Forskjell? Og når det gjelder nettovekt krutt, den Shocker har 625 gram krutt, har dette noe å si? Shocker er et batteri med kraftigare drønn en 49er, har ikkje testa noken av dei men utifra filmenser den kraftigare ut en 49er. far min hadde 49: for noken år tilbake men, huska ikkje so mykje av det Lenke til kommentar
AndersDL Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 her er årets innkjøp. gidda ikke kjøpe noe i fjor, så føler det rettferdiggjorde de 1700,- man bladde opp! den nederste der er Space Inferno, glemte å snu boksen^^ Leste nettopp at Bandit har blitt kalt tilbake av Svea, pga en feil i ett av partiene i batteriet, og kan derfor være farlig. Leste det i lokal avisa her: http://dt.no/nyheter/svea-trekker-tilbake-fyrverkeribatteri-1.6690060 Lenke til kommentar
mortenbr Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Leste nettopp at Bandit har blitt kalt tilbake av Svea, pga en feil i ett av partiene i batteriet, og kan derfor være farlig. Leste det i lokal avisa her: http://dt.no/nyheter/svea-trekker-tilbake-fyrverkeribatteri-1.6690060 er jo kun farlig om en ikke tenner lunta på ordentlig måte. går nok helt fint;) men takk for omtanken! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Husk og vær oppmerksom da!! Lenke til kommentar
AndersDL Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Leste nettopp at Bandit har blitt kalt tilbake av Svea, pga en feil i ett av partiene i batteriet, og kan derfor være farlig. Leste det i lokal avisa her: http://dt.no/nyheter/svea-trekker-tilbake-fyrverkeribatteri-1.6690060 er jo kun farlig om en ikke tenner lunta på ordentlig måte. går nok helt fint;) men takk for omtanken! Oja, så det nå! Skummet over det meste av teksten istad Bare hyggelig. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Her er på tennings utstyret mitt Det må være såpass når jeg har 6113 lunter og tenne 2 Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Haha Bra du er forberedt da. Er alltid et problem med lightere som ikke funker etc. 2 Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Ingen stormstikker? Meldt bra vær hos deg? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Shocker er et batteri med kraftigare drønn en 49er, har ikkje testa noken av dei men utifra filmenser den kraftigare ut en 49er. far min hadde 49: for noken år tilbake men, huska ikkje so mykje av det Åja, da gjorde jeg kanskje et bra kjøp. Den kostet trossalt 50,- mer Men du vet vel ikke forskjell på disse high-tech og festbatteriene? Bare annet navn de har funnet på tror du? Og kruttinnhold, har det en del å si? Og på hva? mer lys/farger? BirgerCaC: Bra du er forbredt. Her hos meg så begynner vi alltid 5 min før kl 00:00 og leiter desperat etter noe å tenne med. Bra du tipset om det, så får jeg også gjøre meg klar med lighter nå Å svarte.. er jo meldt dårlig her i bergen... :/ stormlighter? Endret 30. desember 2011 av Lami Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Shocker er et batteri med kraftigare drønn en 49er, har ikkje testa noken av dei men utifra filmenser den kraftigare ut en 49er. far min hadde 49: for noken år tilbake men, huska ikkje so mykje av det Åja, da gjorde jeg kanskje et bra kjøp. Den kostet trossalt 50,- mer Men du vet vel ikke forskjell på disse high-tech og festbatteriene? Bare annet navn de har funnet på tror du? Og kruttinnhold, har det en del å si? Og på hva? mer lys/farger? BirgerCaC: Bra du er forbredt. Her hos meg så begynner vi alltid 5 min før kl 00:00 og leiter desperat etter noe å tenne med. Bra du tipset om det, så får jeg også gjøre meg klar med lighter nå Å svarte.. er jo meldt dårlig her i bergen... :/ stormlighter? Et Hi-Tech batteri kjennetegnes ved en kompakt fysisk størrelse og blir ofte undervurdert nettopp derfor. Det vi sparer på transportkostnader får du igjen på eksplosivt innhold. Et festbatteri er oppbygd som et komplett fyrverkerishow. Disse batteriene er gjerne sammensatt med skudd i ulike rørdiametre, spesielt komponert for å gi stor variasjon både på effektstørrelse og effekthøyde, akkurat som et ekte displayshow i noe mindre skala. jo meir krutt jo meir effekt, men i norge trur eg da er maks 1kg krutt batteria som kan kjøpast om du ikkje har tatt klasse 4 kurs som gjør at du kan kjøpe batteri som dissa på fleire kg krutt Endret 30. desember 2011 av minikai5 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Ingen stormstikker? Meldt bra vær hos deg? Det er meldt fryktelig kaldt men bra vær Endret 30. desember 2011 av BirgerCaC Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Her er fyrverkeriet jeg kjøpte i dag! Kjøper mer fra festival imorgen broren min har seks av multipowerene og 10 av chilishottene som jeg får imorgen Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 fekk ikkje med briller iår På Europris så fikk jeg med så mange jeg trengte! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå