Pungrotta Crash Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Nei Nova er like dårlig!!! Kjøp Chili Shots eller Happy Spring du Eller One Shot Ja hvordan er one shotten a, quattro? Effektene er bra? Pungrotta mente jeg? haha..blingsa litt her XD Mye for pengene! Men de har små pioner eller? Gleder meg til å teste..har kjøpt 3 pakker:D Minner meg mye om Air Bomb, bare med litt finere farger. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Fant ut at det visst var forbudt å sende opp nødbluss, inkludert nyttårsaften. http://www.vol.no/nyheter/article321656.ece Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Ja det er kjent at det er forbudt og sende nødbluss. Har du ikke vist det... Nå er det aktivitet her Sånn skal det være Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg fikk røkelse i night hawken? wtf? Det er helt sikkert tennpinner/tennstaver Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Ja det er kjent at det er forbudt og sende nødbluss. Har du ikke vist det... Nå er det aktivitet her Sånn skal det være Det er nyttårsaften i morgen! Det i seg selv forklarer en god del. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Ja men det har jo vært generelt en forhold aktivitet her i forhold til andre år. Jeg har spurt før men hvor blir det av de gratis glødepinnene man skal få hvis man kjøper en 100 Pack med Speed Fire? Jeg har ikke fått de. Endret 30. desember 2011 av BirgerCaC Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Ah, takker for svar dere to. Litt kjipt at det var kun Europris som selger.. får se hvor vi handler. Men har den digge utsikten her, og ser sånne utrolig stilige finaler på noen. Sånne som går i en runding og som blir sånn en liten stund i luften før det forsvinner. Er dette den dyre typen, eller finnes det et slikt batteri som har en litt lengre levetid i luften på slutten, og med en fin slutt? Litt kjedelig med bare et smell. Er ikke helt sikker på hva du mente. Er det slike du mener? Svea Victory Endret 30. desember 2011 av diskus123 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Er det egentlig noen som syntes at Svea Victory er verdt pengene?? Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Har ikke sett den selv. Jeg pleier å regne litt på krutt pr. krone, selv om noen tydeligvis lyver om netto kruttinnhold. De fleste 1kg batterier koster litt over 1k, mens dette til litt under 2k inneholder like mye. [Edit] Hardcore hos nova til 650 veil, og 400 hos xxl i år står det inneholder 1kg krutt. Svea Victory/Rainbow står det at inneholder 1kg krutt. Jeg tviler sterkt på at disse to kan inneholde like mye krutt da. Vanlige 25skudds batterier inneholder ca. 200g krutt, disse koster 50kr+ som er 2400g krutt for 600kr+. 2stk Svea Victory koster 3.5k og inneholder mindre enn 2400g krutt. Endret 30. desember 2011 av diskus123 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Og her er bildene av mitt fyrverkeri for i år. Det som er i den lille esken er diverse rester fra i fjor. Stikker kanskje ned og kjøper litt til i morgen (kunne ha trengt en ekstra 12pk med Monster og noen batterier). Endret 30. desember 2011 av Totenkopf Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Jeg har spurt mange ganger før men jeg spør den siste gang: hvor blir det av de gratis glødepinnene man skal få hvis man kjøper en 100 Pack med Speed Fire? Jeg har ikke fått de. Endret 30. desember 2011 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Er ikke helt sikker på hva du mente. Er det slike du mener? Svea Victory Ikke akkurat. Tenker mest på slike fyrverkeri som har finale som feks den til høyre på youtube videoen, den giant bomb. Noen som begynner som den du linke til og slutter som den giant bomben ti høyre i menyen der. Er dette den dyrere typen? Får jeg noe slikt ut av et batteri til 400,- for eksempel? Ellers, er det noe spesielt fra Svea dere kan anbefale? Vil ikke ha slikt pinglegreier som bare har en farge og lager et smell. Noe under 500,- Lenke til kommentar
Brow Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Giant Bomb har større rør-diameter enn det som er lovlig å selge til privatpersoner i Norge Det nærmeste da er vel rakettbatterier f. eks. Eight fra Svea Endret 30. desember 2011 av Brow Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Har nå hatt en liten alvorsprat med lommeboka, og vi kom frem til at jeg må kjøpe 10 batterier til i morgen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Disse blir sannsynligvis forbudt til neste år. Selges de over disk? Jeg har sett dem på QXL, men det er for sent å bestille for nyttårsaften. 1 Lenke til kommentar
RC-man Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Disse blir sannsynligvis forbudt til neste år. Selges de over disk? Jeg har sett dem på QXL, men det er for sent å bestille for nyttårsaften. jeg fikk tak i sånne på Ting & Tang i går... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Var nettopp hos europris. De hadde faen ikke noe fyrverkeri! Ikke som jeg så ihvertfall. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Hvordan virker de? Må du fukte noe bomull i rødsprit, eller er det bare å tenne en lunte? Og gjelder de samme reglene som for fyrverkeri, altså at de MÅ brukes på nyttårsaften? Eller kan de brukes hele året? Endret 30. desember 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Var nettopp hos europris. De hadde faen ikke noe fyrverkeri! Ikke som jeg så ihvertfall. Det er ikke på alle Europris det selges, grunnet nye brannregler i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå