BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Ja det er ikke lenge igjen Endret 30. desember 2011 av BirgerCaC Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Men det er en sånn pil på power supreme boxen, er det fordi at boksen skal stå en spesiell vei? Noen som har peiling eller? Lenke til kommentar
Fish Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Det betyr at det er der skuddene går opp Når du skal skyte opp batteriet så må du passe på at pilen peker opp Btw, hvis ingen merket det, så passerte vi 400 sider for 2 sider siden :!: Endret 30. desember 2011 av PostSpareBanken Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Ja den pilen som er opp vil si at skuddene går opp i luften men de pilene på siden av den pilen som går opp vil si at batteriet inneholder en V-shaps effekt og at skuddene går sidelengs. Batteriet har også en innebygd fontene som batteriet begynner med. Når fontenen er ferdig så begynner V-Shapes effekten og etter v- effekten så begynner rette kraftige skudd og fly mot himmelen. Lenke til kommentar
fireworkass Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Men det er en sånn pil på power supreme boxen, er det fordi at boksen skal stå en spesiell vei? Noen som har peiling eller? Det er et vinkelbatteri så den korte siden må stå mot publikum Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Nå var jeg en kjapp tur og prøvde en air bomb som jeg kjøpte i går! Den funket fint den Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Takk:D Så det vil si at pilen skal peke mot publikum? Batteriet skal stå den veien pilen peker liksom? Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg fikk røkelse i night hawken? wtf? Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Prøvde en airbomb fra den samme pakken som de to andre, den smalt den, men den bruker veldig lang tid. Den daler liksom nedover før den sprenger. Endret 30. desember 2011 av Eifindpus Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Har Power Star gode fyrverkerier? Europris selger Multi Sonic fra Power Star, 50 skudd for 99,- men det er vel kun sånn enkle skudd? Selv om det står "kraftig finale!" De har også "Power Step". 47 skudd i 2 etapper. Men det er vifteformasjon, noen som vet om det er fetere enn sånn rett opp? De har også "Mega Block". 20 skudd i et batteri til 599,-? Er det slik at det ikke alltid er skuddene som teller? Ellers Cascade og Star Fighter. Hva har dere kjøpt? Hva burde jeg kjøpe? snart handletid nå! Eller noe fra Svea og/eller Cosmos?' EDIT: MÅ ha noe som gir "bang for the buck"!! Endret 30. desember 2011 av Lami Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Det står 1.3 g på ett batteri jeg har og hva betyr det? Jeg er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Har Power Star gode fyrverkerier? Europris selger Multi Sonic fra Power Star, 50 skudd for 99,- men det er vel kun sånn enkle skudd? Selv om det står "kraftig finale!" De har også "Power Step". 47 skudd i 2 etapper. Men det er vifteformasjon, noen som vet om det er fetere enn sånn rett opp? De har også "Mega Block". 20 skudd i et batteri til 599,-? Er det slik at det ikke alltid er skuddene som teller? Ellers Cascade og Star Fighter. Hva har dere kjøpt? Hva burde jeg kjøpe? snart handletid nå! Eller noe fra Svea og/eller Cosmos?' EDIT: MÅ ha noe som gir "bang for the buck"!! Det spørs jo litt hva budsjettet ditt ligger på da,men jeg kan anbefale power supreme, star track, multi sonic og multi power fra powerstar i hvert fall:) Kjøp noen multi power om du får tak i!! De er geniale..power supreme er også en slager visst nok:D Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Power star her ett meget godt utvalg og i tillegg en bra pris. Power Star holder en høy kvalitet på alle sine produkter!! Kjøp Power Star! Det virker som jeg legger ut reklame for Power Star Lenke til kommentar
Fish Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Det betyr at det er klasse II eller III fyrverkeri, om jeg husker riktig. Når vi snakker om kvalitet, så hadde vel Power Star veldig dårlig kvalitet når rakettene fantes... Endret 30. desember 2011 av PostSpareBanken Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg skal ha fyrverkeri i år. Men jeg prøver å være oppmerksom på hvem jeg gir pengene mine til. Har dere en oversikt over hvilket fyrverkeri på markedet i Norge som IKKE er kinesisk? Noen merker som er "snillere" enn andre? Lenke til kommentar
Fish Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Engelsrud sitt produseres i både Kina og Spania. De andre bruker vel Kina som sin største eller eneste leverandør. Om du skal tenke miljø så ville jeg kanskje funnet et batteri med lite nedfall Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Power star hadde dårlig kvalitet på raketter men de har alltid hatt en bra kvalitet når det gjelder pakker, batterier og småtteri med mer. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Har byttet avatar btw, synes den gamle ble for kjedelig Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Fått handlet dette foreløpig Blir litt mer kjøp senere idag satser jeg på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå