LithitiumS Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg er spesielt interresert, men det er ikke lommeboka. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Sleng på med penger!! Det merkes ikke Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 FAEN! Er så sur, testa 2 king airbombs i går, ingen av dem gikk av i lufta, har testa flere i år også. burde jeg ha en torden tale nede på svea forhandleren min ? Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 FAEN! Er så sur, testa 2 king airbombs i går, ingen av dem gikk av i lufta, har testa flere i år også. burde jeg ha en torden tale nede på svea forhandleren min ? Det bør du gi beskjed om ja! Det skal jo ikke være sånn 2 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Gi dem inn!! Det er det jeg har sagt hele tiden Svea er ett dårlig merke!!! Lever de tilbake kjeft på de og krev pengene dine tilbake!! Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Bruke pengene på Nova da eller ? Edit; tenk om jeg ikke hadde testet disse da? Stått der på nyttårsaften med kjegget i postkassen ? Endret 30. desember 2011 av Eifindpus Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Nei Nova er like dårlig!!! Kjøp Chili Shots eller Happy Spring du Endret 30. desember 2011 av BirgerCaC Lenke til kommentar
fireworkass Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Det var en kingairbomb som ikke gikk av igår , jeg venta 30 min . Så gikk jeg ut å stakk større luntehull og satt en annen lunte inni . Funka fett Lenke til kommentar
RC-man Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hva slags merke selger de i Elverum? Svea, Power Star, Festival Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Det er det beste merket det Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Nei Nova er like dårlig!!! Kjøp Chili Shots eller Happy Spring du Hvor selger de disse da? Power Star? Festival? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 De selger de hos de fleste Festival forhandlere men ikke Power Star. Lenke til kommentar
fireworkass Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Gi dem inn!! Det er det jeg har sagt hele tiden Svea er ett dårlig merke!!! Lever de tilbake kjeft på de og krev pengene dine tilbake!! Hvorfor kjefte på de? det er ikke de som produserer de .. Og de kan ikke teste hver enkel artikkel heller .. Svea er et bra merke Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Nei Nova er like dårlig!!! Kjøp Chili Shots eller Happy Spring du Har 20 pakker chili shot Kjøpte resten xD Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Svea er ikke ett bra merke... Hvorfor er det stadig noe galt med Svea sine artikler? Først så var det Bombard som tilbakekalles også var det Crackling Balls som ble tilbakekalt og nå er det Banditt. Det er stadig noe feil med Air bombene demmes og det er dyrt der og ett lite utvalg, dårlig design osv. Svea er ett dårlig merke!!! Lenke til kommentar
Fish Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) *snip* 99 for den super ni, er det vanlig pris hos alle gmax ? Vanlig pris hos G-Max ja Den koster vel 99 på XXL også? Det gjorde den i hvert fall i fjor! XXL selger den ikke iår. Off, da har jeg kjøpt fyrverkeri svidde 200 på en kick off pakke, faen for en drittpakke... Men ellers er jeg fornøyd! skal handle mer imorgen Betalte du 200kr for en Kick Off? Svindel Betalte 99kr jeg! Til 99kr er det en grei pakke, men til 200kr så ville jeg valgt en annen ja :/ *snip* Svea er ett dårlig merke!!! Svea er vel Norges største importør av fyrverkeri Om det er feil på èn Toyota bil så betyr ikke det at alle bilene deres er dårlige Endret 30. desember 2011 av PostSpareBanken 1 Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Power Supreme var selvfølgelig utsolgt på europris Så da ble det: 5x "One Shot" - 100kr. 1x "Multi Sonic" - 100kr (Aner ikke hvordan denne er i og med de ikke hadde Power Supreme. 2x Desibel 100kr 1x Darkbreaker 100kr alt ble 400kr. Hva tror dere? vil dette fungere, har aldri testet noen av dem så aner lite om det blir bra smell eller ikke Håper på det beste Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Power Supreme var selvfølgelig utsolgt på europris Så da ble det: 5x "One Shot" - 100kr. 1x "Multi Sonic" - 100kr (Aner ikke hvordan denne er i og med de ikke hadde Power Supreme. 2x Desibel 100kr 1x Darkbreaker 100kr alt ble 400kr. Hva tror dere? vil dette fungere, har aldri testet noen av dem så aner lite om det blir bra smell eller ikke Håper på det beste Synd at du ikke fikk tak i powersupreme. Mamma og pappa klarte å drasse med seg et power supreme batteri hjem til meg i stad. De hadde kun 4 igjen her, og var utsolgt mange andre plasser. Er utrolig spent på det batteriet altså Men jeg ser du har fått tak i en del bra. Multi sonic er et nice batteri til 100 kroner=) Jeg har selv handlet 3 pakker med one shot og er spent på disse. Har hørt en del positivt om de. Desibel har jeg hatt tidligere, og ville kanskje gått for multi power i steden for, men du kommer til å bli fornøyd med desibel også. Darkbreaker er akkurat det samme batteriet som multi sonic vil jeg si. Lykke til og godt nyttår:D Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Bra fangst det er selv om de ikke hadde Power Supream. Når jeg var og handlet så så jeg at nesten alle som var etter meg kjøpte med seg en Power Supreme. Jeg skjønner at batteriet blir utsolgt. Endret 30. desember 2011 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Høres bra ut, gleder meg til i morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå