horse4life Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Er det lov med småfyrverkeri utenom nyttårsaften? Jeg tenker da på grisehyl, sinte veps osv. Nei, men det er lov med stjerneskudd så lenge du er over 16 år Hvorfor! HVORFOR?! Hva skjer om man gjør det da? Lenke til kommentar
Fish Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Er det lov med småfyrverkeri utenom nyttårsaften? Jeg tenker da på grisehyl, sinte veps osv. Nei, men det er lov med stjerneskudd så lenge du er over 16 år Hvorfor! HVORFOR?! Hva skjer om man gjør det da? Om du gjør det så kan Onkel Politi banke på døra . Sjansen er kanskje liten, men den er der. Det er et lovbrudd å sende opp fyrverkeri utenom nyttårsaften (18:00-02:00, 31.12 - 01.01). Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg tror ikke at politiet kommer på besøk men. Jeg har fyri opp massevis av produkter før nyttår og det gikk helt fint Lenke til kommentar
Smitschi Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Fant frem restene mine fra i fjor. Synes å huske at jeg hadde mer, menmen Tanksene skal ALDRI BRUKES! Fikk forresten Svea-brosjyren i dag Endret 21. desember 2011 av Smitschi Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Ja du hadde en del igjen der og det er bra Men hvorfor skal du aldri bruke tanksene?? Endret 21. desember 2011 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Smitschi Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Har faktisk ikke en god grunn for å spare på de, men jeg har bare inngått en avtale med meg selv liksom :!: Har alltid likt tanksene Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Jeg kan skjønne at rakettene ble fjernet men hvorfor tanksene ?? Men er det noen som har erfaring med Night Hawk fra Nova er? Jeg tenker på å kjøpe den. Endret 21. desember 2011 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Smitschi Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Tror det var fordi barn kunne forveksle de med leker eller noe. Drittforbud! Savner rakettene.. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg kan skjønne at rakettene ble fjernet men hvorfor tanksene ?? Fordi man ikke får kjøpt tanks lenger. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Jeg tror at det er liten sjanse for at ett barn skal få det i seg hvis fyrverkeriet lagres på ett forsvarlig sted Nei det at tanks ikke er lovelig lenger er en tragedie Endret 21. desember 2011 av BirgerCaC Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Folk satt opp tanksene i ''krig'' Derfor ble det ulovlig. formel 1 bilene Ble jo og forbudt Noen som vet om engelsrud har forhandler i hordaland? Lenke til kommentar
Smitschi Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 "Håndtering av fyrverkeri klasse IV, raketter klasse II og III samt pyroteknisk vare som kan forveksles med leketøy er ikke tillatt for forbrukere." Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg kan skjønne at rakettene ble fjernet men hvorfor tanksene ?? Men er det noen som har erfaring med Night Hawk fra Nova er? Jeg tenker på å kjøpe den. Jeg hadde Night hawk for 2 år siden. Mye for pengene, men ser ingen poeng i å kjøpe den hvis du skal ha en big bang eller monster pack. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg skal ha en del hvis du ser min handleliste litt lengere bak her. Men jeg liker og ha variasjoner og mange lunter så jeg vet at jeg vil ha en sånn hvis den er bra Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Jeg tror at det er liten sjanse for at ett barn skal få det i seg hvis fyrverkeriet lagres på ett forsvarlig sted Nei det at tanks ikke er lovelig lenger er en tragedie Jeg skjønner mer hvorfor tanks ikke er lovlig selv om det også er idiotisk. Rakettene er/var noe av det mest trygge. Endret 21. desember 2011 av diskus123 Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Den har hvert fall en mikset blanding av forskjellige småting. Hvis du vil ha en del småting burde du kanskje heller kjøpe alt seperat. Jeg kjøpte Night hawk fordi jeg ville ha litt krydder/småtteri samtidig som jeg ikke ville bruke så mye penger på det og gadd ikke å kjøpe mye seperat. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Nå tente jeg nettopp på to røykkuler Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 De er stilige, men utrolig dyre. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Er det røykkulene du mener? Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Var å tente på en Chilli shot Gleder meg utrolig mye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå