Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har funnet ut hva jeg skal gjøresmile.gif

Jeg skal ta og brette papir på en spesiell måte. Også knuser jeg det som er på stjerneskuddene og putter oppi. Jeg bruker ett halvt stjerneskudd som lunte. Dette skal funke som en Crackling balls bare at den er uten lyd.

Endret av BirgerCaC
Lenke til kommentar

Jeg må bare si at den gullfontenen til Europris ikke er noe bra i det hele tatt! Jeg hadde den i fjor og trodde den var kjempe bra men det var bare litt gnistregn som gikk 20-30 cm opp i luften. Ikke kjøp den den er bare dyr og dårlig!sad.gif

Og er det noen som vet hvordan All in one fra Festival er? Du får den hos bla Plantasjen.

Det er mange som lurer på hva de skal kjøpe og hvilke produkter som er til å anbefale.

Da får jeg komme med en liste over Festivals sine produkter som jeg kan anbefale osv.

Thunder 25:

er ett bra batteri men Multi power er billigere og har en like bra effekt så jeg anbefaler den i stedet.

Power maxi og power Box 100:

Power Box maxi er til å anbefale. Det er ett bra batteri og har mange effekter men kanskje litt dyr. Power Box 100 er ett bra batteri med ganske bra effekt og mange skudd. Dessuten er dette batteriet billig.

Ultima og Midningt power:

Disse to batteriene er prikk like og er til å anbefales. Ikke skap alt for høye forventninger men det er ett ganske bra batteri. Batteriet har dessuten vært en testvinner 2008-2009

Stargazer og Power Pack Expedition:

Disse to er batteri pakker og er til å anbefale hvis du liker mange små kraftige batterier. Pakkene er dyre men de er beregnet til en hel nyttårsaften. Det kan kanskje bli noe ensformig men det er jo noen som bare liker batterier og.

Power pack Explolerer, Power Pack Vision og Power Pack Orbit:

Disse familiepakkene er noen vandlige pakker men de er veldig dyre i forhold til innholdet så jeg anbefaler ikke disse.

Klapperslange, Grise hyl, Spy fluer og mega blink:

Dette er noe småtteri som en hver bør ha på nyttårsaften. Når det gjelder effektene så er de til å anbefales men de er ganske dyre.

Thunder Count Down og Thunder Knouk Out:

Thunder Count Down er ett kjedelig batteri som ikke anbefales. Thunder Knouk Out er ett ganske bra batteri men kan kanskje være litt dyrt.

Smash, Thunder finale og Krutt tønna:

Krutt tønna er ett dårlig dritt batteri til den høye prisen ikke kjøp dette! Smash har bra effekter men det er ett dyrt batteri. Thunder Finale er ett batteri med bra effekter bare på de to høyeste trinnene. Dyrt med dårlig!

Power Box Super:

Jeg tror at dette er ett bra batteri men jeg har ikke prøvd det.

Røyk kuler, Happy Spring, Crazy Mix og dynamitt Harry.

Røyk kulene til Festival er dårlige!! Dårlig Røyk osv. Happy spring er ett bra enkeltskudd og anbefales. Dynamitt Harry er en bra pakke men Crazy mix er billigere. Som jeg sa er Crazy Mix til å anbefales!!

Power Box Missiles:

Dette er ett bra batteri men det kan ikke kalles batteri for det er alt for svake skudd osv.

Grand finale og Star Froce:

Disse to batteriene er bra batterier men de er ganske dyre.

Multi Power og Multi Sonic:

Bra batterier og er til og anbefales som alle de andre burde menewink.gif

Hvis det er noen som vil at jeg skal bedømme de andre merkene eller noe annet fra Festival så er det bare til å Spørre her eller på PMsmile.gif

Endret av BirgerCaC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...