Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare lurer, hvilket batteri snakker vi om?

7608869[/snapback]

Festival Fighter, kan forøvrig sees her(Effektbatteri, bla mot høyre til du treffer Fighter).

7608906[/snapback]

Ikke for å skuffe deg MEN, det batteriet på filmen er egentlig 2 batterier skutt opp samtidig!

7608925[/snapback]

æh.. dritt.. kansje man skal troppe på butikken i morra og bytte :hmm:

Lenke til kommentar

7608869[/snapback]

Festival Fighter, kan forøvrig sees her(Effektbatteri, bla mot høyre til du treffer Fighter).

7608906[/snapback]

Ikke for å skuffe deg MEN, det batteriet på filmen er egentlig 2 batterier skutt opp samtidig!

7608925[/snapback]

7608973[/snapback]

Men fyrverkeri er altid bedre i virkligheten en på film. Men jeg synest det blir veldig feil å filme 2batterier samtidig, bare prøv å tell skuddene på filmen :)

Lenke til kommentar

7608869[/snapback]

7608906[/snapback]

7608925[/snapback]

7608973[/snapback]

Men fyrverkeri er altid bedre i virkligheten en på film. Men jeg synest det blir veldig feil å filme 2batterier samtidig, bare prøv å tell skuddene på filmen :)

7609040[/snapback]

syns det jeg og! ejg telte på en sånn som skulle være 7 skudd på der hadde de tatt 2-3 batterier!

Lenke til kommentar

Haha, vært ute å teste div verkerier nå...

Fant ut no stilig noe, hvis du tar en stykk stor kjegle, sånn orange svær greie...Stapper en happyspring på hue nedi, lager ett lite hull til lunta, setter non svære steiner på de svarte som holder kjegla stående, fyrer på lunta...

Da flyr kjegla sånn ca 25 meter til værs, var airborn i 6 sekunder...

:innocent:

Lenke til kommentar
Haha, vært ute å teste div verkerier nå...

Fant ut no stilig noe, hvis du tar en stykk stor kjegle, sånn orange svær greie...Stapper en happyspring på hue nedi, lager ett lite hull til lunta, setter non svære steiner på de svarte som holder kjegla stående, fyrer på lunta...

Da flyr kjegla sånn ca 25 meter til værs, var airborn i 6 sekunder...

:innocent:

7609989[/snapback]

Ikke si sånn da, naboen har(hadde) 2 kjegler i innkjørslen, nå er det bare en igjen for vi kjedet oss en kveld. Og jeg HATER han, verste dusten ever. Kanskje man finner på noe morsomt imårra :tease:

Lenke til kommentar
Noko vi gjore på skulen for eit par år sidan var å sprenge ein søppeldonk med tunder king og ein løv haug med tunder king. Og ikkje minst sende europris hylere etter ungdomsskule elerver... Digger den tida :D

7610186[/snapback]

Prøv å sprenge skolens cd spiller med en KRAFTIG kinaputt fra Polen :!:

Lenke til kommentar
Raketter er skumle.

Pappa fikk en i nakken da jeg satt på skuldrene hans, han fikk brent av noe hår, mens jeg fikk et hull i dressen min (som jeg syntes var stygg). Hvordan den greide å havne mellom meg og pappas hode er uvisst.

7609809[/snapback]

far min presterte å få en hyler opp i bene på dressbuksa en gang for maange år siden.. :hmm: Svidde litt leg/lår der ja! :p

Ellers så jar jeg opplevd at biler har fått lakk skader av raketter ol. Bla. så fikk min bror et stygt merke i panseret på sin Camaro for en del år siden. sure greier, så pass på bilene deres.. ;)

Endret av Blacki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...