Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om små enkeltskudd som har mye farger da? Både farlig og ulovlig å sitte og demontere multi power, selv om det lønner seg.

Og, er det noen som vet om småbatterier (batterier til >30,-) ? Skulle helst hatt slike missile batterier som de har i usa, men har ikke funnet noe lignende. Tenker på batterier som er et nivå lavere en normale 25skudds baterier. Det eneste jeg har funnet er power box missile/microbattery og svea sin UFO, men begge koster nærmere 50kr. Kunne også tenke meg et batteri som er lik disse bare koblet i sammen på en måte, da jeg tenker å kjøpe flere av disse isåfall.

Endret av diskus123
Lenke til kommentar

Noen som vet om små enkeltskudd som har mye farger da? Både farlig og ulovlig å sitte og demontere multi power, selv om det lønner seg.

Og, er det noen som vet om småbatterier (batterier til >30,-) ? Skulle helst hatt slike missile batterier som de har i usa, men har ikke funnet noe lignende. Tenker på batterier som er et nivå lavere en normale 25skudds baterier. Det eneste jeg har funnet er power box missile/microbattery og svea sin UFO, men begge koster nærmere 50kr. Kunne også tenke meg et batteri som er lik disse bare koblet i sammen på en måte, da jeg tenker å kjøpe flere av disse isåfall.

Enkeltskudd med farger: .35 monster :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...