fireworkass Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Bigbang er inne på noe der Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Takk for at du la ut fyrverkerikatalogen for Europris Jeg liker ikke designet Endret 19. desember 2011 av BirgerCaC Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Monsterpack ser litt kjedelig ut. Litt for mye smått? Ja den inneholder mye smått, men da trenger du ikke å ha så mange ting på handlelisten. Bedre å bare kjøpe den pakken for å dekke alle småtingene enn å ha 10-15 ting mer på listen. Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Postsparebanken: Kjøp deg en eldorado, en monsterpack, og noen batterier! Da har du alt. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Det lønner seg å kjøpe mest fra Power Star Fyrverkeri (Europris) For der er det så billig.+ Men i år var det veldig dårlig design på produktene. Jeg blir nesten så skuffet at det er noe jeg ikke gidder å kjøpe Endret 19. desember 2011 av BirgerCaC Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Fikk den i en pakke. Dårlig smell, dårlig med farger, ikke noe bra i det hele tatt Men er det farger i det heler tatt, eller er det bare smel akkurat som king aribomb osv? Jeg er ikke så nøye på smellet, men om disse ikke inneholder noen farge eller pioner så ser jeg ikke poenget;) Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Noen som vet om små enkeltskudd som har mye farger da? Både farlig og ulovlig å sitte og demontere multi power, selv om det lønner seg. Og, er det noen som vet om småbatterier (batterier til >30,-) ? Skulle helst hatt slike missile batterier som de har i usa, men har ikke funnet noe lignende. Tenker på batterier som er et nivå lavere en normale 25skudds baterier. Det eneste jeg har funnet er power box missile/microbattery og svea sin UFO, men begge koster nærmere 50kr. Kunne også tenke meg et batteri som er lik disse bare koblet i sammen på en måte, da jeg tenker å kjøpe flere av disse isåfall. Endret 20. desember 2011 av diskus123 Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 To av mine favoritt ting, Radioresepsjonen og fyrverkeri! Gutta fra RR i en artig kampanje for å bruke sikkerhetsbriller på nyttårsaften. https://apps.facebook.com/nyttarskanonen/ Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 På grunn av det nye designet så håper jeg at jeg får gamle fyrverkeriartikler fra i fjor sånn at jeg kan få det gamle gode designet Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Noen som vet om små enkeltskudd som har mye farger da? Både farlig og ulovlig å sitte og demontere multi power, selv om det lønner seg. Og, er det noen som vet om småbatterier (batterier til >30,-) ? Skulle helst hatt slike missile batterier som de har i usa, men har ikke funnet noe lignende. Tenker på batterier som er et nivå lavere en normale 25skudds baterier. Det eneste jeg har funnet er power box missile/microbattery og svea sin UFO, men begge koster nærmere 50kr. Kunne også tenke meg et batteri som er lik disse bare koblet i sammen på en måte, da jeg tenker å kjøpe flere av disse isåfall. Enkeltskudd med farger: .35 monster Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Chili shot er ganske fargerik den og! Den med aller mest farger er vel den du får i bigbang, Flower Cascade Endret 20. desember 2011 av bigbang123 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Nå har jeg nettopp vært ute og tent på massevis av hjemmelagde bomber osv Nå gleder jeg meg veldig til nyttår!! Jeg tok en rakett også Lenke til kommentar
Fish Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Trenger litt hjelp Star Track (179kr) eller Big Blocks (199kr)? @BirgerCaC : Linken som ligger i signaturen din funker ikke Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Kjøp Star Track Jeg har fikset det nå Lenke til kommentar
Fish Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Noen som har video av Star Track? Lenke til kommentar
fireworkass Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Søk på youtube -.- Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Star Track er mye bedre en det det ser ut som på filmen. Jeg har masse av erfaring med den. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Oisann, mente Big Block, ikke Star Track. Star Track fant jeg med en gang, den så veldig bra ut . Men aner ikke hvordan Big Block ser ut.... Lenke til kommentar
Smitschi Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Så nettopp at Plantasjen har fått opp fyrverkeriplakater i butikken. Ikke lenge igjen til brosjyrene kommer nå Noen som har fått allerede? Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Jeg har ikke fått enda. Jeg pleier å få Svea, Europris, Plantasjen og cosmos studerte du plakaten? hvordan var prisene? Endret 20. desember 2011 av bigbang123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå