Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Har hittil ikke bestemt meg helt for hva jeg skal ha, skal hvertfall ha 4-5 Absolute Mix også vurderer jeg Ultima/Big Boy. Ellers har jeg nok småting fra tidligere år som jeg aldri gidder å fyre på, det eldste er tilbake fra 2008 tror jeg.

Noen som vet om det er mulighet for å få noe ekstra fyrverkeri eller rabatt om man handler siste dagen like før de stenger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hittil ikke bestemt meg helt for hva jeg skal ha, skal hvertfall ha 4-5 Absolute Mix også vurderer jeg Ultima/Big Boy. Ellers har jeg nok småting fra tidligere år som jeg aldri gidder å fyre på, det eldste er tilbake fra 2008 tror jeg.

Noen som vet om det er mulighet for å få noe ekstra fyrverkeri eller rabatt om man handler siste dagen like før de stenger?

Forhandlere kan sende varen bake til importør så det er ikke noe særlig "alt skal bort" tendenser. Men du kan nok få en liten rabatt (10-20%) om du handler for 3k+. Men du kan forhøre deg med forhandler om du tror du kan få til en ordning der.

Lenke til kommentar

Har desverre ikke planer om å handle for så mye som 3k, så kommer nok ikke til å få rabatt på den måten.

Jeg husker bare at jeg snakket med naboen i fjor å han sa at han fikk rabatt på batteriet Bandit, men husker ikke helt hva han sa han betalte, tror kanskje det var rundt 300 kroner.

Lenke til kommentar

Har fått litt rabatt tidligere ved å kjøpe like før stengetid på nyttårsaften. Min erfaring er at det er lurt å gå på litt mindre utsalgssteder. Men selvfølgelig er utvalget ikke alltid så mye å skryte av da, samt at det ikke akkurat er ekstreme rabatter det er snakk om. Mest at de har slengt på ett ekstra batteri, noe småting, runda prisen ned og slikt:)

Lenke til kommentar

Men spørsmålet er. Tørr du å lete etter siste rester for å kanskje få rabatt på det? Hvis du allerede hadde kjøpt det du trengte å kjørte rundt å så etter en god deal hadde det vært greit. Jeg skal hvert fall være ferdig med handlingen 2-3 timer etter de åpner hvis alt går etter planen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...