Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Ja Festival selgersmile.gif

De selger Romerlys i Familie mix og Super power som du får på europris. De selger det også i Power Pack Explolerer som du får hos de fleste Festival forhandlere. Jeg vet ikke om noen andre forhandlere som selger Romerlys. Jeg vet også at flere av Festivals pakker inneholder Romerlys men jeg gidder ikke å ramse opp alle.

De selger også en Romerlys pakke som heter Candle king med 6 romer lys. Denne pakken inneholder bare Romerlys og ikke noe annet.

Her ser du Candle king pakken:

post-263464-0-57959900-1324229036_thumb.jpg

Endret av BirgerCaC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På nyttårsaften så pleier jeg å stå opp i 08.00 tiden også spiser jeg en solid frokost.

Etter det så stikker jeg på Diskusjonsmile.gif Resten av dagen sånn fram til 14.00 så driver jeg å er på Diskusjonsforum der de diskuterer fyrverkeri. Kl 14.00 så stikker jeg ut å gjør klar for fyrverkeri oppskytningen. Kl: 15.00 så stikker jeg inn å gjør klar fyrverkeriet, diskuterer spiser med mer. Kl: 17.30 så gjør jeg meg fullstendig klar og kler på meg osv. Kl: 18.00 så begynner jeg å tenne på noen lunterinv_biggrin.gif Dette gjør jeg helt til 02.00 men det er mulig at jeg tar en pause eller to siden jeg mulig begynner å fryselaugh.gif

Ja kort sagt nyttårsaften er den beste dagen i åretwub.gif

Lenke til kommentar

åh, så bra med aktivitet her!

Jeg pleier å stå opp i ca 10 tiden, skrape sammen noen penger, og dra ut å små handle litt mer fyrverkeri. resten av dagen sitter jeg bare og kuler'n, ser på fyrverkeriet mitt og ser futurama helt til klokken 4, da jeg går ut og gjør klar til oppskytningen :) såå blir det småfyrvekeri klokken 6, og blir større og større utover kvelden/natten.

Jeg har prøvd candle king, og var veldig fornøyd! betalte 20 kr for en seks-pakning på sparkjøp :)

Gleder meg!

Lenke til kommentar

På nyttårsaften så pleier jeg å stå opp i 08.00 tiden også spiser jeg en solid frokost.

Etter det så stikker jeg på Diskusjonsmile.gif Resten av dagen sånn fram til 14.00 så driver jeg å er på Diskusjonsforum der de diskuterer fyrverkeri. Kl 14.00 så stikker jeg ut å gjør klar for fyrverkeri oppskytningen. Kl: 15.00 så stikker jeg inn å gjør klar fyrverkeriet, diskuterer spiser med mer. Kl: 17.30 så gjør jeg meg fullstendig klar og kler på meg osv. Kl: 18.00 så begynner jeg å tenne på noen lunterinv_biggrin.gif Dette gjør jeg helt til 02.00 men det er mulig at jeg tar en pause eller to siden jeg mulig begynner å fryselaugh.gif

Ja kort sagt nyttårsaften er den beste dagen i åretwub.gif

Blir ikke noe snø i fredrikstad i år :cry:

Litt av stemningen blir ødelagt :nei:

Lenke til kommentar

Jeg står opp i 8 tiden, forbereder meg mentalt på det som kommer. Siden film er en stor del av mitt liv har jeg noen filmtradisjoner, ser vell 3 filmer i løpet av dagen hvis ikke mer. Selve forberedelsene til fyrverkeri og nyttår er like gøy som selve avfyringen. 12.00-17.00 pynter jeg huset, ser på fyrverkeriet, begynner å høre småsmell ute. Ser "Det første snøfallet" på nrk barnetv :p. Spiser og begynner. Mellom 18.00 og 24.00 ser jeg en film, går ut 23.30 og holder på og er ute til litt før 01.00. Begynner med et filmmaraton som varer til jeg legger meg.

Til nå viser det pøsregn og 5 grader fra 21. des til 27. des. Hvis det stemmer vet jeg rett og slett ikke hvordan jeg skal takle det.

Endret av diskus123
Lenke til kommentar

Handleliste:

1x Explosive = 79kr

2x Absolute Mix = 138kr

1x Scorpion = 299kr

1x Bombard= 299kr

3x Svea Party Mix = 297kr

3x Overhylere = 45kr

2x King Airbomb= 30kr

Stjerneskudd Små= 100kr

1x Strobe(NOVA) = 349kr

1x 35. Monster 5-pack(NOVA)= 119kr

2x Løvebrøl (POWERSTAR)= 50kr

1x Magic Whip(POWERSTAR)= 25kr

Tilsammen = 1770 kr.

Vi har også en del igjen fra ifjor, 1 "Buster" batteri, 20 pakker 6pck crackling balls og 5 pakker 100pck hylere + stjerneskudd :)

Lenke til kommentar

Her har dere min søte lille liste. Nesten litt flaut, med tanke på hva dere andre planlegger å kjøpe inn :p Batteriene derimot utnytter jeg svært godt :innocent: hehe..

2x Absolute Mix - 138 kr

1x Bombard 5.0 - 299 kr

1x 0.35 Monster 5-pack - 100 kr

1x Star Track - 159 kr

= 696 kr

Listen blir nesten garantert forandret når brosjyrene kommer. Jeg har masse smått igjen fra i fjor, men vi får se om det blir kjøpt inn litt allikevel. Bilde av restene mine kommer kanskje i morgen, eller når jeg gidder å gå ut i garasjen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...