BirgerCaC Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ja det er veldig liten aktivitet her nå Er det noen som kan anbefale noen batterier eller familiepakker fra svea? Lenke til kommentar
Smitschi Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Vil si at Absolute Mix til 69,- (før kl. 12) er et godt kjøp. Batteriet har ihvertfall vært fast på min liste siden de startet kampanjen, og i år er intet unntak. Tror nok det blir litt større artikler i år ja. Ligger så mye småtterier igjen fra tidligere år som er kjekt å bruke ellers i året, men på selve kvelden trenger man større ting Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Da får vell jeg gi litt inspirasjoner til hva dere kan kjøpe Handleliste 2011/2012 Nova: - 99:er, 999,- - Maverick, 599,- - Flashlight, 499,- - 2stk 5-pakninger .35 Monster, 238,- - 2stk Super 9, 398,- - Monster Pack, 299,- Svea: - 2stk Apsolute mix, 138,- Power Star: - 2stk Golden Fountain, 118,- - 24stk (2 esker) Multi Power, 1200,- - 2stk Star Track, 358,- Kommer på i underkant av 5'000kr, så må prøve å kutte ned på noen områder. Tenker å ha Monster pack ut over kvelden, fyre opp noen multi power og .35 Monster for så sende alt opp ca. 00:0-5. Endret 13. desember 2011 av diskus123 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Tror det bare blir noen batterier og 2-3 pakker med .35 Monster på meg i år, det har ikke vært like kjekt med fyrverkeri siden rakettene forsvant. Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Du kan eventuelt kjøre over til Sverige hvis du ikke bor så langt ifra hvis du er veldig interresert. Veldig synd at pinnerakettene forsvant, de var vell også de tryggeste artiklene av fyrverkeriet.. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Du kan eventuelt kjøre over til Sverige hvis du ikke bor så langt ifra hvis du er veldig interresert. Veldig synd at pinnerakettene forsvant, de var vell også de tryggeste artiklene av fyrverkeriet.. Og et av de rimeligste... Lenke til kommentar
Smitschi Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Rakettene forsvant selvfølgelig det året jeg fikk øynene opp for fyrverkeri... Den siste raketten jeg tente på var en Hot Red. Fin den Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Festival: 2 Thunder 25 90,- 2 Kulespruter 60,- 2 Magical Barrage 20,- 170,- Nova: Monster Pack 299,- Spectra 4 stk Buster batteri 100,- Skal ha en del fra cosmos og (ca 500 kr) Noe å anbefale? Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Har satt opp en liste for i år Alt fra svea. 1stk big bang = 299,- 1stk explosive = 79,- 1stk absoulute mix = 69,- (hvis du handler før kl 12) 2stk 3pk king airbombs = 30,- 2stk 12pk crackling balls = 30,- (de selger 2x6 stk til 15,-) 1stk 2pk crackling bombs = 15,- 1stk 25pk overhylere = 15,- og til slutt, en svea stormlighter =39,- Totalsummen blir da = 576,- Selfølgelig skal jeg handle noen pakker stjerneskudd og (Ja, er glad i mye småtteri ) Endret 13. desember 2011 av XAndy Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Har foreløpig kun bestemt meg for hva jeg skal kjøpe fra Svea; Massive eller Eldorado 399kr Big Bang 299kr 2x Absolute Mix 138kr 6x King Airbomb 90kr 3x .35 Monster 99kr Blir rett over tusenlappen hos Svea, så har rundt tusen å bruke på andre steder også. Antagelig mest fra Power Star:) Lenke til kommentar
Rub1n Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Endelig er jeg blitt 18 år slik at jeg kan handle uten foreldre, men har vært så opptatt med skole at jeg ikke har hatt tid til å lage en liste. Første gang på sikkert 4-5 år at jeg ikke har hatt handlelisten klar allerede rundt september. Eneste sikre jeg vet jeg skal ha er minst 5 absolute mix (handler på flere svea forhandlere). Fra før har jeg liggende småsaker som jeg ikke har rukket å bruke opp fra sikkert 3-4 år tilbake. Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Minner om "Fyrverkeriforum.com" Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ja jeg skal nok kjøpe absolutt mix fra Svea Jeg regner med å bruke rundt 5000 kr i år mest fra Power star og Festival Jeg skal legge ut liste senere i dag eller i morgen. Er det noen som vet om noen steder hvor de selger Spektra fyrverkeri i østfold? Det er ett par batterier der som jeg bare må skaffe meg Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 du kan sende dem en mail og spørre? Hvilke batterier? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Ja jeg har sendt mail til de men har ikke fått svar enda. Det en den Victory Spring jeg må skaffe meg Det var en nabo som hadde den i fjor og jeg ble så imponert at jeg bestemte meg for å skaffe meg den i år Er det egentlig noen som handler fra Engelsrud fyrverkeri? Jeg bor i Sarpsborg og kan kjøre til fyrverkeri fabrikken demmes. Jeg stikker alltid innom der og får fyrverkeri til knallpriser! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Er det noen som har noe anbefalinger på Power Pack Explolerer jeg lurer litt på å kjøpe den siden at den er ganske billig men er det noen som vet innholdet i den er bra? Lenke til kommentar
Smitschi Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Hadde pakken i fjor (kjøpt på Rema 1000 under navnet Bravo for 179 kr). Er du glad i fontener og slike myke effekter, så er det bare å kjøre på. Batteriene er ikke noe å skryte av, men det burde du heller ikke forlange til en slik pris. Synes at de fleste pakkene ikke er verdt pengene, men denne synes jeg var helt ok. Ble verken negativt eller positivt overrasket av effektene. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Ja hos plantasjen i Fredrikstad så kostet den 199 kr men Jeg liker fontener godt men fontener er ikke det beste man kan tenne på hvis man skal si det sånn. Jeg bestemte meg for en annen pakke som så bedre ut og var billigere så det blir nok ingen Power Pack på meg i år. Jeg var nettopp ute og tente på en hjemmelaget liten bombe og to små raketter. Da fikk jeg virkelig kruttet i blodet. Nå har jeg virkelig fyrverkeri i tankene og sitter her å tenker på fyrverkeri som aldri før. Begynte sannelig å glede meg til å tenne på lunte etter lunte gang etter gang på nyttårsaften. I år så har jeg tenkt til å lage lit mer show også. Jeg tenker på å kjøpe noe hos Cosmos men jeg tenker meg at det bare blir Happy spring 6 pack. Jeg har vært innpå forumet til Svea og de anbefalte de Air bombene hvis man vil ha noe som smeller. Det blir nok ikke til at jeg handler noe på Nova i år men det kan tenke seg at jeg kjøper en 5 pack med 35 Monster hvis jeg får anledning. Hvis jeg finner en Spectra forhandler så skal jeg kjøpe med meg ett par Victory Spring. Når det gjelder Svea så blir det noen King Airbomb og Svea Party Mix. Jeg får se om jeg kjøper Big Bang men jeg tror ikke det i og med at jeg har så mye småtteri fra før av. På Engelsrud så blir det til at jeg kjøper med meg en hel haug siden at jeg bor nærme fabrikken og får rabatt. Hvis jeg får tid så drar jeg nok over til Sverige og handler med meg noen rakett pakker også Så når vi tar Festival til slutt så kjøper jeg en sånn eske eller kartong med Chili Shots. Jeg kjøper nok med meg 5-10 sånne fontener som heter kulespruter. Jeg kjøper nok med meg noen billige batterier og litt småtteri og kanskje en pakke. På europris så kjøper jeg ,med meg en masse men det ser du på min handleliste hvis du går litt lengre tilbake i forumet her. Jeg kommer med min oppdaterte handleliste i morgen eller en annen gang det passer seg. Det jeg har igjen fra i fjor er en halv pack med røykbomber fra Engelsrud og noen Royal Party raketter (sånne små raketter) men disse rakettene kjøpte jeg i Sverige bare sånn at det er sagt. Dette hat jeg bilde av litt lenger tilbake i forumet . Jeg har også to Power Box 100 batterier men disse vet jeg ikke hvor kom fra Jeg fant de på loftet når jeg ryddet der for ett par dager siden men disse batteriene ble jeg glad for å finne. Jeg tenker på å fyre opp ett av de to Power Box batteriene på julaften men jeg får se om jeg ikke vil spare de til nyttårsaften i stede. Hvis det er noen som trenger råd til å lage hjemmelagde bomber og andre ting innen det punktet så send meg gjerne en PM. Lenke til kommentar
medlem-230551 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Ja hos plantasjen i Fredrikstad så kostet den 199 kr men Jeg liker fontener godt men fontener er ikke det beste man kan tenne på hvis man skal si det sånn. Jeg bestemte meg for en annen pakke som så bedre ut og var billigere så det blir nok ingen Power Pack på meg i år. Jeg var nettopp ute og tente på en hjemmelaget liten bombe og to små raketter. Da fikk jeg virkelig kruttet i blodet. Nå har jeg virkelig fyrverkeri i tankene og sitter her å tenker på fyrverkeri som aldri før. Begynte sannelig å glede meg til å tenne på lunte etter lunte gang etter gang på nyttårsaften. I år så har jeg tenkt til å lage lit mer show også. Jeg tenker på å kjøpe noe hos Cosmos men jeg tenker meg at det bare blir Happy spring 6 pack. Jeg har vært innpå forumet til Svea og de anbefalte de Air bombene hvis man vil ha noe som smeller. Det blir nok ikke til at jeg handler noe på Nova i år men det kan tenke seg at jeg kjøper en 5 pack med 35 Monster hvis jeg får anledning. Hvis jeg finner en Spectra forhandler så skal jeg kjøpe med meg ett par Victory Spring. Når det gjelder Svea så blir det noen King Airbomb og Svea Party Mix. Jeg får se om jeg kjøper Big Bang men jeg tror ikke det i og med at jeg har så mye småtteri fra før av. På Engelsrud så blir det til at jeg kjøper med meg en hel haug siden at jeg bor nærme fabrikken og får rabatt. Hvis jeg får tid så drar jeg nok over til Sverige og handler med meg noen rakett pakker også Så når vi tar Festival til slutt så kjøper jeg en sånn eske eller kartong med Chili Shots. Jeg kjøper nok med meg 5-10 sånne fontener som heter kulespruter. Jeg kjøper nok med meg noen billige batterier og litt småtteri og kanskje en pakke. På europris så kjøper jeg ,med meg en masse men det ser du på min handleliste hvis du går litt lengre tilbake i forumet her. Jeg kommer med min oppdaterte handleliste i morgen eller en annen gang det passer seg. Det jeg har igjen fra i fjor er en halv pack med røykbomber fra Engelsrud og noen Royal Party raketter (sånne små raketter) men disse rakettene kjøpte jeg i Sverige bare sånn at det er sagt. Dette hat jeg bilde av litt lenger tilbake i forumet . Jeg har også to Power Box 100 batterier men disse vet jeg ikke hvor kom fra Jeg fant de på loftet når jeg ryddet der for ett par dager siden men disse batteriene ble jeg glad for å finne. Jeg tenker på å fyre opp ett av de to Power Box batteriene på julaften men jeg får se om jeg ikke vil spare de til nyttårsaften i stede. Hvis det er noen som trenger råd til å lage hjemmelagde bomber og andre ting innen det punktet så send meg gjerne en PM. Kjempebra at du er aktiv nå birger! Les meldingen jeg sendte deg. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Ikke quote innlegg som er over deg Tombomkom Gi meg en time så skal jeg legge ut den oppdaterte fyrverkeri handlelisten min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå