bigbang123 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hvis du vil ha noe som smeller skikkelig, Så vil jeg anbefale Thunder Kingdom fra cosmos! Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Noen som har laget handleliste nå da? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hvis du vil ha noe som smeller skikkelig, Så vil jeg anbefale Thunder Kingdom fra cosmos! Er ikke det et batteri? Tenker meg i stilen som en gameldags kinaputt, bare enda værre. Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 De er desverre ulovlige Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Er det noen som har prøvd eller kan anbefale Power Mix fra Power Star? Jeg har tenkt til å kjøpe den i år men jeg har ingen erfaring med den fra før Lenke til kommentar
Rub1n Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Her er en video av Power Mix: Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Er det den familiepakken? Jeg snakker om Familiepakken Power Mix som du får på Europris er det den?? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Selger Europris fyrverkeri på denne tiden av året? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Nei de selger ikke fyrverkeri på denne tiden av året men de fleste fyrverkeri forhandlere bruker å ha fyrverkeri fra den 27 desember. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hadde Power Mix i fjor, og må si jeg ble skuffet av den. Altfor dyr i forhold til innhold. Ser ut som det er flere store batterier, men halvparten er fontener, resten er små greier. og ett MultiPower batteri. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Når vi først er inne på "Multipower" så er dette et av de batteriene jeg er desidert mest fornøyd med. Mye for pengene (i forhold til mye annet). Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Helt øverst i pakken så ser det ut som om det er ett stort batteri med 36 skudd hvis jeg husker rett. Er det så stort som det ser ut til? Eller er det bare ett lite batteri med ingen effekt som har mange skudd? Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Er 36-skudd, ja. Ikke svære greiene, har mitt igjen etter i fjor, så tok ett bilde, her med en speedfire på for å gi ett bedre inntrykk av størrelsen. Effekten på det kan jeg ikke si noe om Endret 10. desember 2011 av Random Hero Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Det er nok det samme batteriet som powerbox missile fra festival, i og med at det er og på den størrelsen og med 36 skudd. Er et veldig stille batteri der skuddene bare ''deler'' seg Lenke til kommentar
Rabbern Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Ja jeg vil ha mange lunter til liten pris Ok helst en eller to som går høyt og kanskje sprer seg godt og varer i et par sekunder. Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Monster Pack fra Nova Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Det batteriet så ikke så veldig stort ut men jeg tipper at det blir bra Jeg konsentrerer meg om å kjøpe fyrverkeri sånn at jeg har fra 18.00 til 02.00 på nyttårsaften og sånn at jeg har igjen litt Det batteriet som ble vist tror jeg faktisk at jeg blir fornøyd med selv om det ikke er så stort det er jo fyrverkeri. Men jeg skal kjøpe mange store. mellomstore og små batterier ved siden av pakker småtteri osv osv. Jeg kan bruke så mye penger jeg vil men jeg tipper på at det kommer på en rundt 4000 i og med at jeg har endret handleliste nå Endret 10. desember 2011 av BirgerCaC Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Noen her som skal ha ''finale'' Klokken 12? Tenker å kjøpe diverse batterier og fontener og skyte dem opp samtidig Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 De fleste begynner vell med det små først og avslutter med det store men jeg skal blande stort og smått og avfyre det utover hele kvelden. Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Bare to uker til fyrverkerihandling... Og så liten aktivitet... Håper den kommer seg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå