Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville Veps(festival) og Jumping Jack(power star) er akkurat det samme, en pakke med 10-12 små, sammenkoblede ting som snurrer rundt på bakken ett par sekunder.

Så vidt jeg vet selges ingen av delene separat.

Det finners også noe som heter Kjempeveps (festival) som er samme opplegg, bare større og ikke sammenkoblet.

Endret av Random Hero
Lenke til kommentar

Å neimen i helvete da. Jeg spør etter VANLIGE Jumping Jack, ikke de store mega jumping jack eller kjempeveps eller indianerbier. Noen som vet om man får kjøpt de små LØST? slikk som du kunne før hos Europris?

VANLIGE Jumping Jack fra power star er NØYAKTIG det samme som Ville Veps fra festival, svea har også samme greiene, tror de også heter Jumpick Jack.

Ingen av delene selges separat, hvertfall ikke i følge noen av mine fyrverkeriblader fra i fjor. Om de har det i butikken er en annen sak.

Gjør de ikke det, og du på død og liv vil ha de likevel er mitt beste råd å kjøpe en av de minste familiepakkene fra festival, tror den heter dynamitt harry, og koster rundt 100lappen, er med en del av de der.

Endret av Random Hero
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...