bigbang123 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Ja, gleder meg veldig til svea sin katalog kommer! Nova sin kommer vel og ut den 11. Jeg vurderer sterkt å kjøpe prisma! Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Er vel ingen som vet om man får tak i vanlige Jumping jack som du fikk før hos Europris? Da mener jeg utenom familiepakker og slikt, men før kunne man kjøpe en klosse med jumping jack, noen som vet om noen forhandlere selger dette løst? Festival? Spectra? Cosmos? Anyone? Takk for hjelp 1 Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Hvis du bor i bergen, har de på sparkjøp i åsane, der XXL og Europris ligger! Der går de under navnet ville veps EDIT: de selger festival der Endret 5. desember 2011 av bigbang123 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg vet at de selger store Jumping jack løst men sånne små Jumping jack selger de ikke løst. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Nå var det Jumping Jack og ikke mega Jumping Jack eller ville veps jeg var ute etter... Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 VIlle vepsene er helt like... Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg vet at de selger ville veps løst mange steder. Blant annet en butikk som heter Fix. Det er en sånn flisebutikk. Ville veps er litt dyrere da Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Nei, ville veps er én og én, ikke sammenkoblet. Jeg snakker om vanliger Jumping Jack. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Det finnes sammenkoblede Ville veps også. Jeg fikk i hvert fall det. Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 De løse heter kjempeveps.. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Ville Veps(festival) og Jumping Jack(power star) er akkurat det samme, en pakke med 10-12 små, sammenkoblede ting som snurrer rundt på bakken ett par sekunder. Så vidt jeg vet selges ingen av delene separat. Det finners også noe som heter Kjempeveps (festival) som er samme opplegg, bare større og ikke sammenkoblet. Endret 5. desember 2011 av Random Hero Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Å neimen i helvete da. Jeg spør etter VANLIGE Jumping Jack, ikke de store mega jumping jack eller kjempeveps eller indianerbier. Noen som vet om man får kjøpt de små LØST? slikk som du kunne før hos Europris? Endret 5. desember 2011 av Medlem-205774 Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Har du enda ikke forstått at VILLE VEPS er samme driten som JUMPING JACK?? 2 Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Å neimen i helvete da. Jeg spør etter VANLIGE Jumping Jack, ikke de store mega jumping jack eller kjempeveps eller indianerbier. Noen som vet om man får kjøpt de små LØST? slikk som du kunne før hos Europris? VANLIGE Jumping Jack fra power star er NØYAKTIG det samme som Ville Veps fra festival, svea har også samme greiene, tror de også heter Jumpick Jack. Ingen av delene selges separat, hvertfall ikke i følge noen av mine fyrverkeriblader fra i fjor. Om de har det i butikken er en annen sak. Gjør de ikke det, og du på død og liv vil ha de likevel er mitt beste råd å kjøpe en av de minste familiepakkene fra festival, tror den heter dynamitt harry, og koster rundt 100lappen, er med en del av de der. Endret 6. desember 2011 av Random Hero Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Noen her som har tenkt å kjøpe Prisma? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg vil helst ikke kjøpe så veldig store batterier. Jeg liker ikke å kjøpe 3 store batterier jeg liker bedre og kjøpe 10 15 små og mellomstore batterier. Prisma blir nok litt for stort for meg. Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Nå er sveas katalog på nett! Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Nice, ser ut som prisene ligger på samme nivå som i fjor. Skal se litt nøyere på den etter jobb, å begynne å planlegge hva jeg skal ha i år:) Svea 2011 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg savner de kupongene som man kunne levere i butikken for å få rabatt på fyrverkeri. Nå er King Airbomb tilbake i katalogen også ser jeg Det er utrolig lite aktivitet her i og med at det er desember og at det snart er nyttår Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Noe som smeller som et helvete og det er det. Hva er det å anbefale? Tenker slik som "bangere" som det heter i tribunemiljøene. Hva brukes egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå