bigbang123 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Lysfesten i dag var noe av det syyykeste fyrverkeri jeg har SETT i hele livet mitt! :O Da snakker jeg om sett med mine egne øyne Endret 29. november 2011 av bigbang123 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg ville droppet crazy mixene og tatt en big bang fra svea i stedet! Mye mer forskjellig i den! Crazy mix er mye det samme Kjøper big bang hvert år Svea har fått nyheter! Her Ja jeg har vurdert det men jeg syntes at Big Bang var dyr i forhold til prisen på den (269). Man får 118 lunter i Big Bang mens i Crazy Mix så får du 129 lunter hvis jeg har regnet rett. Det er jo helt klart litt større produkter osv men jeg er ute etter å ha mye å tenne på. I og med at jeg kanskje skal kjøpe flere familiepakker bla Eldorado, I Camp, Super Power osv så tenker jeg at jeg ikke gidder å skaffe meg Big Bang. Hvilke batteri var det? Det var Power box 100. Jeg vet egentlig ikke hvordan de har havnet der men i å med at jeg har vært en fyrverkerientusiast siden jeg var enn 9-10 år så har dem vel dukket opp fra ett sted :!: Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 haha! Har selv 5 thunder 25 batterier. Gleder meg veldig! Men kjøp isåfall 131 lunter fra cosmos( Pakken heter 131 lunter) Der får du mye mer forskjellig! og den koster 99 om jeg husker rett? Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Noen som har handleliste da? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 haha! Har selv 5 thunder 25 batterier. Gleder meg veldig! Men kjøp isåfall 131 lunter fra cosmos( Pakken heter 131 lunter) Der får du mye mer forskjellig! og den koster 99 om jeg husker rett? Jeg bor i østfold å vet ikke om noen andre steder enn Jula marked som selger Cosmos fyrverkeri. 131 lunter koster 149 kr på julamarked i moss. 131 lunter virker litt dyr i forhold til Crazy mix. Men vet du hvor 131 lunter koster 99 kroner. Uansett så har jeg aldr likt Cosmos jeg syntes at det er for dyre produkter og relativt lite utvalg. Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Mener det koster 99 i en bod her. Bor i bergen. Ja, er ganske slapt utvalg hos cosmos ja Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg liker personlig best Svea Fyrverkeri og Festival. Cosmos blir liksom for slapt Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Synes spectra har ganske bra priser og! Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hei fyrverkeri entusiaster. Er det bare jeg som har hørt at det er totalforbud mot fyrverkeri hvis det ikke er snø på den 31. des? Eivind Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hvor har du hørt dette? Hvis det er sant, klikker jeg i vinkel... Lenke til kommentar
medlem-230551 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hvis det ikke er snø den 31 des så får jeg håpe at vi drar til finmark i jula ass... Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Spectra skal være ganske bra ja men jeg vet ikke om noen steder hvor de selger Sprcra i Østfold Men jeg tror ikke at fyrverkeri blir forbudt på grunn av at det ikke er snø den 31 des. Hvor har du hørt dette Eifindpus? Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg er som sagt ikke helt sikker derfor jeg tok det opp her, men skal finne ut av dette, og informere dere når jeg vet mere. Eivind Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Den er grei Jeg håper det ikke er sant. Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Hei, var ute men har nå fått svar her. Jeg vil takke Herr Brun som hjalp meg å finne ut av dette, her er deler av meldingen jeg fikk som svar på mitt spørsmål. Spm: Kan du hjelpe meg å finne fyrverkeri lover? Har hørt at det er totalforbud mot oppskytning 31. Des hvis det ikke er snø. Svar: Det er feil. Enkelt og greit. Reglementet rundt fyrverkeri er oppbygd slik at utgangspunktet er at det er ulovlig på landsbasis, alltid, men hvert enkelt politidistrikt kan gjøre unntak. I de fleste kommuner har politiet gjort et generelt unntak nyttårsaften, i noen må man søke uansett. Resten av året kan en søke om å få sende opp fyrverkeri. Det er ikke noe forbud mot å sende opp fyrverkeri dersom det ikke er snø. Fyrverkeri som er brukt riktig er jo kaldt når det lander. Endret 3. desember 2011 av Eifindpus Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Er det mulig å få tak i "Bottle Rockets", såkalte Moon Travelers eller liknende i Norge? Endret 4. desember 2011 av wApz0r Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 nei, da må du nok over til svenskegrensen. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg tror jeg fikk noen sånne i Norge men jeg er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Kjøp deg et saturn missile batteri fra cosmos til 15,- Akkurat samme Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Nå er det ikke lenge til Sveas reklame kommer ut på nettet! Det er mulig at jeg skal kjøpe en I Cake i år. Jeg har sendt en E-post til svea og de sier at prisene holder seg nesten likt med i fjor. Det er jo bra at de ikke går opp men jeg skulle gjerne fått fyrverkeri prisene til å gå ned. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå