Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville droppet crazy mixene og tatt en big bang fra svea i stedet! Mye mer forskjellig i den! Crazy mix er mye det samme

Kjøper big bang hvert år :)

Svea har fått nyheter! Her

Ja jeg har vurdert det men jeg syntes at Big Bang var dyr i forhold til prisen på den (269). Man får 118 lunter i Big Bang mens i Crazy Mix så får du 129 lunter hvis jeg har regnet rett.

Det er jo helt klart litt større produkter osv men jeg er ute etter å ha mye å tenne på. I og med at jeg kanskje skal kjøpe flere familiepakker bla Eldorado, I Camp, Super Power osv så tenker jeg at jeg ikke gidder å skaffe meg Big Bang.

Hvilke batteri var det? :D

Det var Power box 100.

Jeg vet egentlig ikke hvordan de har havnet der men i å med at jeg har vært en fyrverkerientusiast siden jeg var enn 9-10 år så har dem vel dukket opp fra ett sted :!:

Lenke til kommentar

haha! Har selv 5 thunder 25 batterier. Gleder meg veldig!

Men kjøp isåfall 131 lunter fra cosmos( Pakken heter 131 lunter)

Der får du mye mer forskjellig! og den koster 99 om jeg husker rett?

Jeg bor i østfold å vet ikke om noen andre steder enn Jula marked som selger Cosmos fyrverkeri. 131 lunter koster 149 kr på julamarked i moss. 131 lunter virker litt dyr i forhold til Crazy mix. Men vet du hvor 131 lunter koster 99 kroner.

Uansett så har jeg aldr likt Cosmos jeg syntes at det er for dyre produkter og relativt lite utvalg.

Lenke til kommentar

Hei, var ute men har nå fått svar her. Jeg vil takke Herr Brun som hjalp meg å finne ut av dette, her er deler av meldingen jeg fikk som svar på mitt spørsmål.

Spm:

Kan du hjelpe meg å finne fyrverkeri lover? Har hørt at det er totalforbud mot oppskytning 31. Des hvis det ikke er snø.

Svar:

Det er feil. Enkelt og greit.

Reglementet rundt fyrverkeri er oppbygd slik at utgangspunktet er at det er ulovlig på landsbasis, alltid, men hvert enkelt politidistrikt kan gjøre unntak. I de fleste kommuner har politiet gjort et generelt unntak nyttårsaften, i noen må man søke uansett. Resten av året kan en søke om å få sende opp fyrverkeri. Det er ikke noe forbud mot å sende opp fyrverkeri dersom det ikke er snø. Fyrverkeri som er brukt riktig er jo kaldt når det lander.

Endret av Eifindpus
Lenke til kommentar

Nå er det ikke lenge til Sveas reklame kommer ut på nettet!

Det er mulig at jeg skal kjøpe en I Cake i år.

Jeg har sendt en E-post til svea og de sier at prisene holder seg nesten likt med i fjor. Det er jo bra at de ikke går opp men jeg skulle gjerne fått fyrverkeri prisene til å gå ned.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...