Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det er jævla lite lurt. Sjekk forrige side på tråden før du slenger ut slike hjernedøde oppfordringer. Hvor gammel er du egentlig?

Du vet at forskjellige baterier har forskjellige hastigheter på luntene, noen kan brenne 1cm pr. sek mens andre kan brenne ti meter pr. sek. Så vær så snill, før du skader deg og gjør fyrverkeri forbudt i Norge - Tenk over hva du holder på med. Og fortsetter du slik kommer du til å skade deg en dag. Du ødelegger ikke bare for deg selv om det blir forbudt fordi du har tullet vekk synet ditt som 14-åring.

- Hilsen alle som er glad i fyrverkeri.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Siden det er det eneste du svare vil jeg tro du er rundt 14 år. Hvor gammel er du? Men du må tenke på at mange som leser her inne kan godt være ti år, og være like korttenkt som du er. Og i tillegg er det ulovlig å snakke om modifikasjon på fyrverkeri inne på Diskusjon.no. Så vær snill følg reglene før det går utover noen andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har begynt med fyrverkeri liste ennå ?

Her er min foreløpige liste:

Handleliste Fyrverkeri 2011/2012

SVEA:

1 stk Street Bang 129, kr

1 stk Crackling Balls 119,kr

1 stk Svea Party Mix 119,kr

4 Crackling Whip 76,kr

2 stk Crackling Balls 20,kr

1 stk Micro Fountain 19,kr

1 stk Blink Bomber: 19, kr

2 stk Crackling Bombs 38,kr

1 stk Street Sun 19,kr

1 stk Overhylere 19,00

4 stk King Airbomb 76,kr

EUROPRIS:

1 stk Crazy Mix

5 stk Mega Jumping Jack's

1 stk Familie Pakke

2 stk: Magic Whip

4 Pakker Speedfire

Endret av Fyrverkeri-Kongen
Lenke til kommentar

Det er jævla lite lurt. Sjekk forrige side på tråden før du slenger ut slike hjernedøde oppfordringer. Hvor gammel er du egentlig?

Du vet at forskjellige baterier har forskjellige hastigheter på luntene, noen kan brenne 1cm pr. sek mens andre kan brenne ti meter pr. sek. Så vær så snill, før du skader deg og gjør fyrverkeri forbudt i Norge - Tenk over hva du holder på med. Og fortsetter du slik kommer du til å skade deg en dag. Du ødelegger ikke bare for deg selv om det blir forbudt fordi du har tullet vekk synet ditt som 14-åring.

- Hilsen alle som er glad i fyrverkeri.

Av en eller annen grunn så følte jeg meg truffet da du skrev dette :p Så vær forsiktig. Var ganske nærme jeg også ved å miste synet.

Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn så følte jeg meg truffet da du skrev dette :p Så vær forsiktig. Var ganske nærme jeg også ved å miste synet.

Det var ikke meningen, men vi må gi klar beskjed til folk som driver på med dette. Du har erfaring med dette så du vet hva du ikke bør gjøre. I tillegg oppfordret han folk til å gjøre dette her på et åpent forum som unge barn helt greit kan lese - Det var det jeg reagerte på. Godt å høre at folk kommer uskadet ut av slike situasjoner!

Endret av Medlem-205774
Lenke til kommentar

Det var ikke meningen, men vi må gi klar beskjed til folk som driver på med dette. Du har erfaring med dette så du vet hva du ikke bør gjøre. I tillegg oppfordret han folk til å gjøre dette her på et åpent forum som unge barn helt greit kan lese - Det var det jeg reagerte på. Godt å høre at folk kommer uskadet ut av slike situasjoner!

Går bra det, var ikke sånt ment. Reagerte også på at han oppfordret folk til å gjøre det på et åpent forum.

Lenke til kommentar

Vil du ha smell??

ok.

Lag en rakett som ikke sprenger, men som kan fly rund 50 meter opp i lufta.

Kjøp 1 kg TNT.

fest tnt på rakett.

kjøp timer til TNT.

stil timer på 5 sek.

fest timer til tnt

Skyt raketten opp.

=

Eksplosjon 50 meter over bakken

Vet du hvor mye 1kg TNT veier? Hvor skal du finne en kommersiell rakett som klarer en slik nyttelast?

Lenke til kommentar

Vil du ha smell??

ok.

Lag en rakett som ikke sprenger, men som kan fly rund 50 meter opp i lufta.

Kjøp 1 kg TNT.

fest tnt på rakett.

kjøp timer til TNT.

stil timer på 5 sek.

fest timer til tnt

Skyt raketten opp.

=

Eksplosjon 50 meter over bakken

Vet du hvor mye 1kg TNT veier?

1kg?

[wannabe-mod] Men uansett, denn tråden er for å snakke om kommersielt fyrverkeri man kan kjøpe i her i landet før nyttår, det er ikke lov å diskutere hjemmelagde TNT-raketter. [/wannabe-mod]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...