Medlem-205774 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Kommer til å bli en lang høst dette, har allerede begynt å tenke på fyrverkeri... Det er verdt å "abbonere" på denne karen på youtube, utrolig mange bra videoer! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hmm, jeg savner den videoen med de amerikanerne som går vill i fyrverkeributikker i kina, og løper ut på gata og smeller dem, også rett inn for mer Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Tusen takk! Jeg elsker deg. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Artig den der, ja. Utrolig hvor billig fyrverkeri er andre steder enn i Norge, til og med i USA er det sinnsykt mye billigere. Der borte har de alltid kjøp en få to, eller rabatter og kumponger i massevis. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) :O Se hele, det er som en atomeksplosjon. Endret 20. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Skulle gjerne hatt en sånn! :O 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Alle mine planer ble knust etter 22. August. Så kommer sikkert til å gå for to middels små batterier, noen roman candle, ett par fontener og noe annet smått. Får se litt nærmere på hva det blir når katalogene kommer ut Seen thaht you heave been catched by PST good luck, next week Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 er jo ikke så veldig lenge igjen... har begynt å lage handleliste Håper prisene er blitt bedre Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Prisene går nok bare oppover... Lenke til kommentar
MoonStew Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hva er egentlig reglene for fyrverkeri i Norge? Mulig jeg er ekstremt dårlig til å google, men jeg finner ingenting. Da tenker jeg i hvilket tidsrom det er lov, straff etc. Er nemlig drittlei av å være skadet på nyttårsaften fordi noen jævler fyrer opp dager i forveien og skremmer vettet av dyrene. Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Regelen er vel at det kun er lov til å skyte opp fyrverkeri mellom 18 og 02 på nyttårsaften. Man kan derimot søke om lov til å skyte opp når som helst resten av året, men jeg vet ikke hvor vanlig det er at det gis lov til dette rundt staller (regner med at du ikke snakker om skremte hunder) etc. Straff vet jeg heller ikke noe om, men jeg vil anta at det er en bot og inndragelse av fyrverkeriet. Lenke til kommentar
MoonStew Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Takk! Regner nesten med at ikke alle som skyter opp for tidlig her har tillatelse, med tanke på at det for det meste er barn og ungdommer som styrer på langs veiene. Er jo direkte farlig å drive med hest i ukene rundt nyttårsaften. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Nå har det faktisk begynt å smelle litt rundt om kring her den siste uken, med både batterier og enkle luftbomber. Denne siden kan forresten være vedrt en titt: www.pyrotalk.com Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 HAr begynt å tenke mer og mer på fyrverkeri nå, neste helg kommer det nok for fullt ettersom siste seriekamp skal spilles. Så som jeg alltid pleier å gjøre, ser jeg på videoer av folk som bare viser fyrverkeriet sitt. Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Haha, ja gøy det Har utrolig lyst å være i USA på 4 juli altså! Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Nyttårsaften 09/10 var jeg på en fest og ca en halvtime etter klokken ble 00:00 så hadde jeg demontert ett batteri og selvfølgelig fikk ikke jeg med meg at det var hurtiglunte på mange av de. Gikk ut å satt den i snøen og prøvde å tenne på mens jeg ser nedi hullet på den jeg skal smelle så BAM! Der smeller det og jeg detter i bakken og ser stjerner og det piper noe helt sykt i ørene så åpner jeg øynene og skjønner ikke en dritt mens det stormer folk mot meg får å hjelpe, så fant jeg ut av at patronen hadde truffet meg midt mellom øynebrynene så var ganske heldig Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Det var jævla lurt ja Smalt ikke ladningen som gikk opp av røret ? Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Det var jævla lurt ja Smalt ikke ladningen som gikk opp av røret ? Jo den smalt rett ved siden av meg men merka ikke det, var nok alt får sjokkert av det som skjedde Har såvidt et synelig arr nå Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 hehe, oja, slik å forstå Derofr skal man ikke tukle med fyrverkeri! Var godt det gikk fint hvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå