Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

De er franske hvis jeg ikke husker feil, all infoen om hvor han kjøpte dette ble slettet av en moderator pga brudd på retningslinjene wink.gif

Vet om noen steder i nabolandet Kinaputter selges under disk `?

Kan du svare meg på pm ?

vet dessverre ikke om noen butikker som gjør det, men vet hvordan man lager kinaputter fra kjemikalier thumbup.gif

Det er vel strengt tatt det enkleste man kan lage innenfor pyroteknikk.

enkelt er det, men det er vell noe av det farligste innen fyrverkeripyro også!

De er franske hvis jeg ikke husker feil, all infoen om hvor han kjøpte dette ble slettet av en moderator pga brudd på retningslinjene wink.gif

Vet om noen steder i nabolandet Kinaputter selges under disk `?

Kan du svare meg på pm ?

vet dessverre ikke om noen butikker som gjør det, men vet hvordan man lager kinaputter fra kjemikalier thumbup.gif

Ja men der er bedre med liksom originale kinaputter, er det lett og bli tatt med Fyrverkeri i tollen ?

Ifølge han som importerte kinaputtene litt lengre her oppe i tråden er det ikke lett å bli tatt i tolla, men blir du det kan du bli svartelistet av tolla (som han ble)

BTW: bedre med originale kinaputter? hmm... det kan nå diskuteres... hjemmelagde (av perc flash) smeller som regel bedre, og de kan se slik ut:

*slettet bilde*

Endret av GreenRay
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har smelt blinkbombene fra svea partymix enda? Det var en i pakken som så ut som en vanlig blinkbombe men fyfaen som den smalt! Den sprang like hardt som en airbomb, vi kjente trykkbølgen i brystet :ohmy: Noen som vet hva som kan ha skjedd? Vi prøvde å gjenskape effekten med flere andre blinkbomber, men kom ikke i nærheten engang :confused:

Jeg tente på en vill veps ikke sånn sammenkoblede men tok fra hverandre en og en og når jeg tente på den smalt den som bare fan, det var rått :D

Lenke til kommentar

Har lyst å kjøpe noe småfyrverkeri i påskeferien eller vinterferien kansje. Men problemet er: Hva skjer om du blir tatt i tollen? Blir det bot eller bare beslagleggelse? Sistnevnte kan vi jo leve med, men er litt småtrist å få 10.000 i bot for noe småraketter. :hrm:

Det er bare å gjemme fyrverkerigodt inni bilen, pakka rundt noen tepper osv.

Lenke til kommentar

Ja, akkurat de der er utrolig små, du ser dem helt til venstre på det ene bildet under. Tok med en eske av dem for moro skyld, de var faktisk litt morsomme å fyre av, lunten er jo omtrent like lang som selve kinaputten. La også ved et bonusbilde av alt rusket jeg kjøpte til nyttårsaften for to år siden og ikke har orket å gjøre noe med enda. :p

Har du kommet noe videre i testingen? Videoer eller noe slik?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...