Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rub1n og jeg var i sentrum tidligere for å markere bybrannen i 1904, naturligvis med kommunens fyrverkeri :!: Må si jeg ble positivt overrasket! De hadde blant annet Crackling Mine, Svea Victory og et par Svea Take-off, i tillegg til en haug med andre (rakett)batterier. Utrolige drønn og en hysterisk og intens finale :D

Har en video, men å være der var sååå mye bedre, og siden kvaliteten er elendig (mobilkamera) gidder jeg ikke å laste den opp.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte et dyrt bakkebatteri i romjulen i en by jeg bare besøker av-og-til.

Jeg antente den på nyttårsaften. Den funka bare delvis.

Jeg ønsker å returnere den. Fjerde januar kjørte jeg til butikken for å returnere den, men da holdt de stengt for varetelling!

I neste uke har jeg min neste mulighet for å returnere varen. Men vil de ta imot den?

Butikken er Plantasjen.

Lenke til kommentar

Fyrverkeriet mitt til nyttår ;) (*host* kinaputter :dribble: ):

*BILDE*

Hvor har du fått tak i Kinaputtene ?

De er franske hvis jeg ikke husker feil, all infoen om hvor han kjøpte dette ble slettet av en moderator pga brudd på retningslinjene wink.gif

Endret av GreenRay
Lenke til kommentar

Fyrverkeriet mitt til nyttår ;) (*host* kinaputter :dribble: ):

*BILDE*

Hvor har du fått tak i Kinaputtene ?

De er franske hvis jeg ikke husker feil, all infoen om hvor han kjøpte dette ble slettet av en moderator pga brudd på retningslinjene wink.gif

Dritt :(

BTW: har du prøvd de?

Lenke til kommentar

Vet om noen steder i nabolandet Kinaputter selges under disk `?

Kan du svare meg på pm ?

Endret av Kinaputt1
Lenke til kommentar

Kan du svare meg på pm ?

Det er vel bare å spørre noen jalla-selgere i svinesund eller strømstad så finner du det kansje. Men det selgees hvertfall bottle rockets, airbombs og noe annet smått på Leksaks-butikken på Nordbysenteret.

Lenke til kommentar

Kan du svare meg på pm ?

vet dessverre ikke om noen butikker som gjør det, men vet hvordan man lager kinaputter fra kjemikalier thumbup.gif

Lenke til kommentar

Kan du svare meg på pm ?

vet dessverre ikke om noen butikker som gjør det, men vet hvordan man lager kinaputter fra kjemikalier thumbup.gif

Det er vel strengt tatt det enkleste man kan lage innenfor pyroteknikk.

Lenke til kommentar

Kan du svare meg på pm ?

Ja men der er bedre med liksom originale kinaputter, er det lett og bli tatt med Fyrverkeri i tollen ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...