Medlem-205774 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Har faktisk Ganske mye fyrverkeri igjen Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Lurer på hvordan det hadde vært å begynne å samle på virkelig gammelt fyrverkeri, ser faktisk utrolig stilig ut. http://www.youtube.com/watch?v=yO1r24SESrI http://www.youtube.com/watch?v=K09iQkw9EA4 Lenke til kommentar
Smitschi Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Rub1n og jeg var i sentrum tidligere for å markere bybrannen i 1904, naturligvis med kommunens fyrverkeri :!: Må si jeg ble positivt overrasket! De hadde blant annet Crackling Mine, Svea Victory og et par Svea Take-off, i tillegg til en haug med andre (rakett)batterier. Utrolige drønn og en hysterisk og intens finale Har en video, men å være der var sååå mye bedre, og siden kvaliteten er elendig (mobilkamera) gidder jeg ikke å laste den opp. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg kjøpte et dyrt bakkebatteri i romjulen i en by jeg bare besøker av-og-til. Jeg antente den på nyttårsaften. Den funka bare delvis. Jeg ønsker å returnere den. Fjerde januar kjørte jeg til butikken for å returnere den, men da holdt de stengt for varetelling! I neste uke har jeg min neste mulighet for å returnere varen. Men vil de ta imot den? Butikken er Plantasjen. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Hvis ikke butikken vil ta imot batteriet, ta kontakt direkte med importøren. Det er vel Festival fyrverkeri som leverer fyrverkeri til plantasjen. Endret 23. januar 2011 av Medlem-205774 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Korrekt at det var Festival. Kan du fortelle meg hvordan refunderingen vil foregå? Jeg vil ikke kjøre til et hovedkontor i Oslo for å levere den. Får jeg pengene mot at jeg lover å levere pakken som spesialavfall på søppeldynga? Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Det spørs hvor villige selve plantasjen er til å hjelpe deg, men om du tar en telefon til Festival Fyrverkeri får du nok best svar om hva du skal gjøre Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Kan garantere at Multi Power fra Europris/Power Star blir kjøpt igjen til neste år Lenke til kommentar
Kinaputt1 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Lurer på hvordan det hadde vært å begynne å samle på virkelig gammelt fyrverkeri, ser faktisk utrolig stilig ut. Se her for deg som liker gammelt fyrverkeri http://www.fireworkmuseum.co.uk/ Ps: Noen som vet noen steder i Tockfors eller Charlottenberg, som selger fyrverkeri hele året ? Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Anger på at jeg ikke kjøpte mange av de billigrakettene til Europris da pinneraketter ble forbudt. Hadde vært kjekt med noen pinneraketter Lenke til kommentar
Kinaputt1 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Fyrverkeriet mitt til nyttår (*host* kinaputter ): Hvor har du fått tak i Kinaputtene ? Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Det var vel noe greier at han samarbeidet med noen franske fyrverkeriimportører, altså ulovlig Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Fyrverkeriet mitt til nyttår (*host* kinaputter ): *BILDE* Hvor har du fått tak i Kinaputtene ? De er franske hvis jeg ikke husker feil, all infoen om hvor han kjøpte dette ble slettet av en moderator pga brudd på retningslinjene Endret 2. februar 2011 av GreenRay Lenke til kommentar
Kinaputt1 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Fyrverkeriet mitt til nyttår (*host* kinaputter ): *BILDE* Hvor har du fått tak i Kinaputtene ? De er franske hvis jeg ikke husker feil, all infoen om hvor han kjøpte dette ble slettet av en moderator pga brudd på retningslinjene Dritt Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Fyrverkeriet mitt til nyttår (*host* kinaputter ): *BILDE* Hvor har du fått tak i Kinaputtene ? De er franske hvis jeg ikke husker feil, all infoen om hvor han kjøpte dette ble slettet av en moderator pga brudd på retningslinjene Dritt BTW: har du prøvd de? Lenke til kommentar
Kinaputt1 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) De er franske hvis jeg ikke husker feil, all infoen om hvor han kjøpte dette ble slettet av en moderator pga brudd på retningslinjene Vet om noen steder i nabolandet Kinaputter selges under disk `? Kan du svare meg på pm ? Endret 2. februar 2011 av Kinaputt1 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 De er franske hvis jeg ikke husker feil, all infoen om hvor han kjøpte dette ble slettet av en moderator pga brudd på retningslinjene Vet om noen steder i nabolandet Kinaputter selges under disk `? Kan du svare meg på pm ? Det er vel bare å spørre noen jalla-selgere i svinesund eller strømstad så finner du det kansje. Men det selgees hvertfall bottle rockets, airbombs og noe annet smått på Leksaks-butikken på Nordbysenteret. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 De er franske hvis jeg ikke husker feil, all infoen om hvor han kjøpte dette ble slettet av en moderator pga brudd på retningslinjene Vet om noen steder i nabolandet Kinaputter selges under disk `? Kan du svare meg på pm ? vet dessverre ikke om noen butikker som gjør det, men vet hvordan man lager kinaputter fra kjemikalier Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 De er franske hvis jeg ikke husker feil, all infoen om hvor han kjøpte dette ble slettet av en moderator pga brudd på retningslinjene Vet om noen steder i nabolandet Kinaputter selges under disk `? Kan du svare meg på pm ? vet dessverre ikke om noen butikker som gjør det, men vet hvordan man lager kinaputter fra kjemikalier Det er vel strengt tatt det enkleste man kan lage innenfor pyroteknikk. Lenke til kommentar
Kinaputt1 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 De er franske hvis jeg ikke husker feil, all infoen om hvor han kjøpte dette ble slettet av en moderator pga brudd på retningslinjene Vet om noen steder i nabolandet Kinaputter selges under disk `? Kan du svare meg på pm ? vet dessverre ikke om noen butikker som gjør det, men vet hvordan man lager kinaputter fra kjemikalier Ja men der er bedre med liksom originale kinaputter, er det lett og bli tatt med Fyrverkeri i tollen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå