Sowny Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Dessverre sitter jeg her på jobb, misunner meg på dere. Forhåpentligvis får jeg være hjemme neste nyttår Dere får kose dere! Arbeid på nyttårsaften?!?!?! Jeg må bare spørre hvilket arbeid du har? Har handla denne Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Ja da er det nyttår om ikke så veldig lenge så godt nyttår MEN PASS PÅ SÅ DERE IKKE TREFFER NOEN RC FLY!!! :!: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): neida it was a spøk Lenke til kommentar
Bust3r Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Dessverre sitter jeg her på jobb, misunner meg på dere. Forhåpentligvis får jeg være hjemme neste nyttår Dere får kose dere! Arbeid på nyttårsaften?!?!?! Jeg må bare spørre hvilket arbeid du har? Har handla denne Jobber på båt EDIT: Kansje litt seint, men http://www.sveafireworks.com/no/content/alert.asp Endret 31. desember 2010 av Bust3r Lenke til kommentar
Fish Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg tror ikke det er den største bekymringen vi har på nyttårsaften :!: Fyrte opp litt småtterier. "Lighting Blitz" fra Festival til 190kr kan anbefales! Fine effekter og smell men en daff finale Ellers var batteriet kjempefint! 44 skudd, trekant formet. Lenke til kommentar
Kinaputt1 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Ja godt nyttår alle sammen Lenke til kommentar
RC-man Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) da var de første enkeltskudda og knøttsmå-batteriene fyrt opp! bare å glede seg til 23:00 nuh! EDIT: saturn 25 overasket faktisk :O, ikke værst til 15,- stk Endret 31. desember 2010 av RC-man Lenke til kommentar
RC-man Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Ja da er det nyttår om ikke så veldig lenge så godt nyttår MEN PASS PÅ SÅ DERE IKKE TREFFER NOEN RC FLY!!! :!: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): neida it was a spøk grisehylet mitt "traff" og limte seg på et RC fly Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Ja da er det nyttår om ikke så veldig lenge så godt nyttår MEN PASS PÅ SÅ DERE IKKE TREFFER NOEN RC FLY!!! :!: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): neida it was a spøk grisehylet mitt "traff" og limte seg på et RC fly NEI!!!!!!!! er det du som fikk rc flyet mitt til og styrte? Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Har ikke murstein! Lenke til kommentar
Smitschi Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Har vært ute med masse smårusk og noen airbombs nå. Må bare vente til Rub1n kommer, så skal det bli fart på sakene Været er iallefall bedre enn forventet. Som sagt var det meldt (liten) storm og en del regn, men så langt har det bare vært noen vindkast i ny og ne og litt småregn. Får bare håpe det holder seg resten av kvelden Blir nok ikke flere poster før jeg har kommet inn igjen, så godt nyttår alle sammen! 1 Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Har vært ute å testet Megablast fra Svea, Hot Shots (Spectra) og Rock'n Roll Bang (Spectra). Ble meget imponert. Megablast var veldig bra i forhold til størrelsen og prisen. Hot Shots var meget fin men over litt for fort. Rock'n Roll Bang imponerte virkelig, men dette er jo et ganske stort batteri. 36 skudd. Nydelige effekter, god stigehøyde og skikkelige smell. Anbefales! Her er bilde av mitt fyrverkeri: Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Kjøpte 15x king air bomb og 4x "Explosive" batterier. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Godt nyttår på forhand! 45 minutter igjen nå Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 FUCK! HAR INGEN GODE LIGHTERE! OGSÅ BLÅSER DET Lenke til kommentar
Kinaputt1 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Hadde tent på et knatterbånd som såvidt funka, så jeg kasta "Ville Veps" på det og det tok fyr ja, det freste ut stjerner overalt. Noe av det kuleste jeg har sett . Også putta jeg diverse små ting fra festival og tente på det smalt Skal snart ut og tenne på mer. Så på forhånd Godt nytt år. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Du finner alltids en med en sigarett Edit: Var til TheNarsissist Endret 31. desember 2010 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg røyker ikke, men det ligger jo noen pakker til mor her. Er det bare å ta en sigaret tenne på å bruke gløden? Må jeg ikke faktisk røyke den for st det skal funke? Det er helt uaktuelt for meg. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Da har vi tent også Lenke til kommentar
Fish Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Godt nyttår! Ingen skader her Naboen hadde klasse 4 som varte i 15 minutter I slutten så skøt han opp 4x 6" shells Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 En venn av meg ble skadet det kom nazi zoombier og tok han :!: Neida bare tuller men ingen skader her og godt nyttår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå