MrAvionics Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det er litt dårlig at ingen selger svea i Kristiansand... Dette kan da virkelig ikke være tilfellet?! desverre er det sik jeg har både selv kjørt rundt og leitet og i følge svea sine egne sider fins det ingen i hele kristiasand kommune Til Grimstad tar det kun en halv time Der har de SVEA Lenke til kommentar
hyft Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det er litt dårlig at ingen selger svea i Kristiansand... Dette kan da virkelig ikke være tilfellet?! Jeg har egentlig bare ventet på et sted hvor jeg kan kjøpe 35mm-effektrørene. Disse er like gode, om ikke bedre, enn effektene som fyres opp som en "finale" i de fleste større batterier. 35.monster får du kjøpt på xxl i sørlandsparken heldigvis :D Lenke til kommentar
Fish Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Til dere som fortviler over at Svea ikke finnes i Kristiansand: XXL Sport og Villmark AS avd. Sørlandsparken Kontaktperson: Glenn Eidshaug (vhs) Barstølveien 98, 4636 KRISTIANSAND S Disse selger jo Nova, men Svea og Nova er som kjent importert begge av Svea Mange av batteriene er like, og de selger .35 monster Her er en liste over batterier som tydeligvis skal være like: Svea - Nova Golden Explosion - VIP Black Line Svea Victory - Rainbow Broadway - Crazy Pyramide Svea Take Off - Kick Off Bandit - X.O Black Line Tripple X - Dragon Steps Soft Sky - Bolero Cleopatra - Goldfish San Francisco - Fiesta Fountain Megabomb - Super 8 Bombard 3.0 - Magnum 3.0 Eight - Maxx 8 Bomb Festival - Flashlight Bomb Extreme - Extreme thunder D-zire - Shocker Catwalk - Maverick Explosiv e- Tnt MegaBlast - Bizarre Icake - Passion Fifty - Commando Thunder Quaker - Hardcore Space Inferno - Kickass Kilde: Fyrverkeriforum.com Endret 29. desember 2010 av PostSpareBanken Lenke til kommentar
Brow Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Da er fyrverkerishoppinga ferdig 2 Stk. 35. Monster - 60 KR - NOVA 1 Pk. Knock Out - 25 KR - NOVA 2 Pk. King Airbombs - 30 KR - SVEA 1 Stk. Explosive - 69 KR - SVEA 1 Stk. TNT - 69 KR - NOVA 1 Stk. Air Fighter - 98 KR - SPECTRA 2 Stk. Reflector - 200 KR - NOVA 1 Stk. Absolute Mix - 69 KR - SVEA 1 Stk. D-Zire - 399 KR - SVEA 1 Stk. Flashlight - 549 KR - NOVA Totalt: 1565 KR Lenke til kommentar
Rub1n Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 bare absolute mix batteriene er kjøpt i år, resten har jeg igjen fra ifjor og året før der igjen. har ikke kjøpt så mye i år siden jeg må prøve å få brukt opp det jeg har liggende. 7 stk screamers 10 kr stk = 70kr color pearl 1 stk 15 kr 2 stk camelia jordsol 10 kr stk = 20 kr 1 stk kinapjutt 10 kr 2 stk mega jumping jack 10 kr stk = 20 kr 1 stk happy spring 15 kr 2 stk crackling balls mega pack 99 kr stk = 198 kr 7 stk absolute mix 69 kr stk = 483 totalt = 801 kr 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Koster absolutt mix bare 69 kr stykk ? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Blir dessverre ikke fyrverkeri når vi får 3 etasjers hus til å feste på xD Men noen som har noen ting som ikke er så fryktelig harde ting, noe man bare kan sette ut uten at en eller annen tulling får lyst til å plukke den opp og fyre på diverse steder? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Nå skal jeg på fyrverkeridemo, der de viser en del av svea sitt utvalg i aksjon Lenke til kommentar
Smitschi Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Koster absolutt mix bare 69 kr stykk ? Hvis du kjøper de før kl. 12, ja. 159 kr ellers. Lenke til kommentar
fireworkass Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 hvordan poster jeg bilde her? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det gjelder hos Svea forhandlere over hele landet? Er det noen begrensininger på hvor mang du kan kjøpe? Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det gjelder hos Svea forhandlere over hele landet? Er det noen begrensininger på hvor mang du kan kjøpe? Ifølge Svea-avisen er det maks to per person, men det ser ikke ut som om alle praktiserer dette Lenke til kommentar
Brow Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Bilde av fyrverkeriet mitt Lenke til kommentar
William_S Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Mitt fyrverkeri for i år. Satser på å kjøpe noe småtteri fra Europris eller noe i morra. Endret 29. desember 2010 av William_S Lenke til kommentar
Smitschi Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Det gjelder hos Svea forhandlere over hele landet? Er det noen begrensininger på hvor mang du kan kjøpe? Ifølge Svea-avisen er det maks to per person, men det ser ikke ut som om alle praktiserer dette Hvis du har flere Svea-forhandlere i området, er det jo null problem å kjøre rundt på flere. Sånn jeg fikk 4 av dem Edit: leif Endret 29. desember 2010 av Smitschi Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det gjelder hos Svea forhandlere over hele landet? Er det noen begrensininger på hvor mang du kan kjøpe? Ifølge Svea-avisen er det maks to per person, men det ser ikke ut som om alle praktiserer dette Hvis du har flere Svea-forhandlere i området, er det jo null problem å kjøre rundt på flere. Sånn jeg fikk 4 av dem Edit: leif Joda, men jeg tviler på at han som hadde syv stykker har tre Svea-forhandlere i nærområdet.. Men for all del, hva vet vel jeg. Lenke til kommentar
Rub1n Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hadde igjen ett fra ifjor, og var på 3 forskjellige forhandlere, men har 5 forhandlere innen en rekkevidde på 20 minutt med bil (svea forhandlere altså). 2 Lenke til kommentar
Smitschi Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Svea liker seg i Ålesund Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Da er du isåfall jævlig heldig! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå