William_S Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Kan iallefall anbefale Europris hylere for barnslige sjeler som meg. De er de beste hylerne på markedet av det jeg har testa iallefall. Så får man dem i 100 pk også. Ellers for min del blir det kanskje noe Svea stuff i år, deres King Airbomb er knallbra saker. Har ikke handlet enda, så blir vel i morra tenker jeg. Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Svea sjappa her hadde ikke king airbomb i år.. Europris sine hylere som jeg kjøpte idag funket forresten dårlig! Testet ca 10 og bare 1 av de hylte. På de 9 andre kom bare flammen, men ingen lyd.. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Har folkens bilder av innkjøpet? Jeg må vente til torsdag før salget starter Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Har vært hos Engelsrud, Svea og Festival i dag og handlet Det ble litt annet enn det jeg hadde tenkt, siden det var masse forskjellige priser fra nett til butikk. Svea Bomb Festival Explosive 2 pakker med King Airbomb (Svea sa dem ikke hadde så masse i år? Bullshit, butikken jeg handlet i hadde minimum 30 pakker) Power Pack 2.0 Festival All in one fontene 1 pakke med Happy Spring En pakke (tre stykker) Twitter Glitter Engelsrud The original fontene/romersk lys 2 pakker med grisehyl (som forresten kostet ti kroner, ikke fem som i nettavisen) Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Har folkens bilder av innkjøpet? Jeg må vente til torsdag før salget starter eg lasta opp ista vist du går på side 140 ser du det Lenke til kommentar
Smitschi Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Her har dere årets fyrverkeri Ser nå at det faktisk ikke ble så mye nytt i år, men synes det holder når jeg plusser på det gamle Fyrverkeri fra tidligere år: Boks med div. småtterier Ca 1 Crackling balls megapack 1/2 pk Tanks 9 pk grisehyl 8 pk Knock Out 2 stk Color Pearl Årets innkjøp: 1 stk Bravo = 199 kr 1 stk Svea Partymix = 99 kr 4 stk Absolute Mix = 276 kr Div. stjerneskudd = 40 kr + 1 gratis pk Happy Spring = 614 kr TRYKK PÅ BILDENE FOR Å FORSTØRRE Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Nice Husk at tanks nå er en sjelden rase! Er det noe særlig forskjell på krakleballer fra Svea og Nova/XXL? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Fant en fin oversikt over DM kundeaviser på Norsk Fyrverkeriforum Men hvor selger de Engelsrud i Oslo? Stod ikke på nettsida dems. Lenke til kommentar
hyft Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hvor kan jeg finne en svea forhandler i Kristiansand ? Har lett i flere år nå... Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Hvor kan jeg finne en svea forhandler i Kristiansand ? Har lett i flere år nå... fins ikke, nærmeste er søgne eller vennesla søgne: Sør-Tre AS - Kontaktperson: Frank Erling Abildsnes Linnegrøvan 14, 4640 SØGNE - Telefon: 38 05 38 88 kjør mot høllen fra tangvall, ligger i industriområdet på venstre side av veien. ca 3-4 min kjøring fra tangvall (tatt på hukommelsen) her pleier jeg å handle svea produkter vennesla: Steinar Holbæk AS - Kontaktperson: Steinar Holbæk Tjønnvoll ind. Område 1, 4700 VENNESLA - Telefon: 38 15 93 11 Endret 28. desember 2010 av Borbra Lenke til kommentar
Smitschi Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Nice Husk at tanks nå er en sjelden rase! Er det noe særlig forskjell på krakleballer fra Svea og Nova/XXL? Tanksene har vært med på alle nyttårsaftener siden siste salgsår. De skal aldri brukes :!: Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Noen som vet når fyrverkeri salget starter i Østfold? Lenke til kommentar
hyft Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hvor kan jeg finne en svea forhandler i Kristiansand ? Har lett i flere år nå... fins ikke, nærmeste er søgne eller vennesla søgne: Sør-Tre AS - Kontaktperson: Frank Erling Abildsnes Linnegrøvan 14, 4640 SØGNE - Telefon: 38 05 38 88 kjør mot høllen fra tangvall, ligger i industriområdet på venstre side av veien. ca 3-4 min kjøring fra tangvall (tatt på hukommelsen) her pleier jeg å handle svea produkter vennesla: Steinar Holbæk AS - Kontaktperson: Steinar Holbæk Tjønnvoll ind. Område 1, 4700 VENNESLA - Telefon: 38 15 93 11 Takk for info! Men får ikke tid til å dra så langt... :S Det er litt dårlig at ingen selger svea i Kristiansand... Lenke til kommentar
Fish Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Litt mer spesifikt? Det går etter kommuner Mesteparten av Østfold har startet, om jeg ikke tar feil. Regn i bergen? Hva er tilfeldigheten for det? Menne, har man lov til å modifiserer batteriene hvis man er pyrotekniker? Er du pyrotekniker så bruker du vanligvis ikke kommersielt fyrverkeri. Tror vel du har lov å tukle med batteriene uansett men om du burde det er en annen sak Endret 28. desember 2010 av PostSpareBanken Lenke til kommentar
RC-man Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Her kommer bilde av fyrverkeriet jeg har kjøpt foreløpig kommer nok til å shoppe litt på torsda'n óg Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Er det stor forskjell på Airbomb fra Nova og King Airbomb fra Svea? Er 2mm større rørdiameter på King Airbomb og 0.2 gram mer krutt. Kan da ikke utgjøre allverden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det er litt dårlig at ingen selger svea i Kristiansand... Dette kan da virkelig ikke være tilfellet?! Jeg har egentlig bare ventet på et sted hvor jeg kan kjøpe 35mm-effektrørene. Disse er like gode, om ikke bedre, enn effektene som fyres opp som en "finale" i de fleste større batterier. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det er litt dårlig at ingen selger svea i Kristiansand... Dette kan da virkelig ikke være tilfellet?! desverre er det sik jeg har både selv kjørt rundt og leitet og i følge svea sine egne sider fins det ingen i hele kristiasand kommune Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Da stikker jeg ut for og handle Fyrverkeri om en halv time!. Laster opp bilde når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Tror det blir lite fyrverkeri på meg i år. Tenkte jeg skulle kjøpe en sånn fjernutløser å leke meg litt med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå