oletangen Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Noen som vet om noen bra og billige fontener som kan stå i forgrunn underveis? Ser at Festival har en gullfontene (Golden Eye) til 79, noen som har prøvd denne? PS: Hva er det som heter ville veps i Dynamitt Harry pakken? Er ikke det sånne små sammenkoblede? Ikke skyt meg hvis jeg tar feil... Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Noen som vet om noen bra og billige fontener som kan stå i forgrunn underveis? Ser at Festival har en gullfontene (Golden Eye) til 79, noen som har prøvd denne? PS: Hva er det som heter ville veps i Dynamitt Harry pakken? Er ikke det sånne små sammenkoblede? Ikke skyt meg hvis jeg tar feil... Tror det er de små bakke spinnerne som spinner fort rundt Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Dere som har kjøpt idag: legg ut bilde Jeg kan ikke kjøpe før på torsdag jeg Min liste: 1x Big Bang (SVEA) 3x Multi Power (Europris) 2x Speedfire (Europris) 40x King Airbomb (Svea) 1x Crackling balls megapack (Svea) 2x Magic whip (Europris) Ca. 1200, det blir nok et par hundre kr. mer å handle for. Lenke til kommentar
Kinaputt1 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Min liste idag (Skal kjøpe mer på onsdag) Festival: Dynamitt Harry pakke Klapperslange 1 Pakke med Chilli shot Tente på en spyflue istad xD http://www.youtube.com/watch?v=H-ubrqXZtnw Det er utrolig morsomt og tenne på en å en ville veps :] Endret 28. desember 2010 av Kinaputt1 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Noen som har testet Solid Gold før ? Ser at den koster 99,- hos XXL, og har en veiledende pris på kroner 169,- Er den verd 99 ? Tror jeg skal kjøpe for 300,- i år. Ikke akkurat rare greiene Til nå tenker jeg på dette: 1x ABSOLUTE MIX - 69,- 1x SOLID GOLD - 99,- 1x MULTI POWER - 49,- Totalt: 217,- Så blir det nok småtteri for resten. Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 den ser jo ganske bra ut på videoen på nova sin hjemmeside Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Ja, men kan ikke alltid stole på de videoene da Lenke til kommentar
Brow Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hadde Solid Gold i fjor og er et greit batteri til 99 kr Fine gulleffekter Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hvordan er den kontra sonic power eller hva den heter fra europris til 99,-? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Kort og godt. Hva gir den heftigste smellen mtp. batterier eller enkeltskytere? Da tenker jeg maks 150kr. Happy spring var ganske morsom såvidt jeg husker. Kan noe sammenlignes med gode gamle Thunderking? Og hvilken produsent/butikk vil dere si har mest krutt og ytelse for kronasjene? Lenke til kommentar
Brow Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hvordan er den kontra sonic power eller hva den heter fra europris til 99,-? Har aldri sett Sonic Power så det vet jeg ikke. Men jeg hadde nok gått for Solid Gold Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 vert ute og handla no bilder kommer snart Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Kort og godt. Hva gir den heftigste smellen mtp. batterier eller enkeltskytere? Da tenker jeg maks 150kr. Happy spring var ganske morsom såvidt jeg husker. Kan noe sammenlignes med gode gamle Thunderking? Og hvilken produsent/butikk vil dere si har mest krutt og ytelse for kronasjene? Beste enkeltskudd er uten tvil .35 Monster fra Svea, men den er ganske dyr, 33kr pr skudd. Happy Spring, King Airbomb også videre er alle ganske like, både på effekt og pris, rundt 20kr for en 3pk. Personlig syntes jeg Power Star fra Europris gir deg mest for pengene. Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Her er fyrverkeriet mitt for iår 1 Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) @RandomHero: Ah, takker Så en 35monster på yotube nå og den virket ganske heftig. Må nok løpe til nærmeste Svea-forhandler da Huske spoilerne da folkens!! Endret 28. desember 2010 av Komakino Lenke til kommentar
Fish Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Komakino du burde kjøpe dem i "pakker". På XXL så koster 5stk 119kr Kjøpte dem igår, og de er GIGANTISKE! Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 noken som veit koffor dei ikkje selger Bizzi Shot i 3 pakkninga uten at du må kjøpe ein pakke som fks Monster Pack?? Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Huff! håper værmeldinga tar feil! de sier at det skal regne i bergen på nyttårsaften! dårlig Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Regn i bergen? Hva er tilfeldigheten for det? Menne, har man lov til å modifiserer batteriene hvis man er pyrotekniker? Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Da er jeg ferdig med fyrverkerikjøpet Europris: Super Power Speedfire Svea: Overhylere Svea Party Mix Plantasjen: 5x Happy Spring = 535,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå