Fish Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Fikk unnagjort handelen tidligere i dag. Fikk alt jeg skulle, bortsett fra Candle King og Color Pearl Det ble visst Absolute Mix allikevel, kjøpte faktisk 4 stykker Bilder og liste kommer nok i morgen. Tror bare Rema 1000 selger Candle King, og Rema 1000 selger ikke fyrverkeri iår Kanskje de ikke har fått satt opp boden. Det har stått en liten konteiner der som kom for ikke så lenge siden Lenke til kommentar
hyft Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 AAH KJIPT! da må jeg tenke lenge på hvordan jeg skal få kjøpt mtp jobb og slikt..... Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Årets innkjøp er da unnagjort! Kjøpte følgende: Europris: 4 x Multi Power Noen tennstikker og en pakke stjerneskudd Royal Party: Space Game - familiepakke 2 x Hot Shot (Litt store Air-bombs) Best 2 x Happy Spring (12 stk.) samt et 25-skudds batteri jeg ikke husker navnet på. Tenker det holder for i år! (Kanskje ) Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hvilken type krutt er det i de forskjellige batteriene\hylerne? Er det slik at du har en type krutt i de som smeller, og en helt annen i de som bare lager lyd eller lys? Gjerne skriv om du har kurs eller lignende innen pyroteknikk. Lenke til kommentar
Morsam Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hvilken familiepakke er best: Power Mix fra Powerstar eller Flash fra Nova Pyrotechnics? Lenke til kommentar
RC-man Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Vært å handla nuh : Europris: Multipower x1 (25-skudds batteri) Svea: Absolute mix x2 (batteri) Eldorado 2.0 x1 ( "Familie"pakke) Diverse airbombs som jeg ikke husker navn / merke på Festival: Tiger King (batteri) Stjerneskudd Blir vel å handle litt i morgen /onsdag/torsdag også , blir vel noe litt større effektbatteri + noe småtteri skal jo tross alt vare i 2-3 timer Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ikkje fyrverkeri på meg i dag men ska ut i mårra tidlig såg på prisa ista og då såg eg ingen Bizzare der . trur eg går for 1 TNT då og 1 pakke til me Airbombs Lenke til kommentar
Smitschi Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Fikk unnagjort handelen tidligere i dag. Fikk alt jeg skulle, bortsett fra Candle King og Color Pearl Det ble visst Absolute Mix allikevel, kjøpte faktisk 4 stykker Bilder og liste kommer nok i morgen. Tror bare Rema 1000 selger Candle King, og Rema 1000 selger ikke fyrverkeri iår Kanskje de ikke har fått satt opp boden. Det har stått en liten konteiner der som kom for ikke så lenge siden Joda, Rema 1000 selger her i byen Men de hadde ikke Candle King i år heller... Lenke til kommentar
Fish Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Da må jeg ut på tur til en annen Rema 1000... noen som bor i Asker / Bærum som vet om en Rema 1000 som selger fyrverkeri? Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Fikk en Festival caps idag 1 Lenke til kommentar
Ragglefanten Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Fikk en Festival caps idag nice! Lenke til kommentar
hyft Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) XXL sin avis er nå på nett http://www.xxl.no/tips--rad/ukens-kundeavis#utm_source=ForsideKundeavis&utm_medium=Kundeavis&utm_campaign=Kundeavis&utm_nooverride=1 De har hvertfall airbombs til 15 kr for 3-pack EDIT : Dere må bla noen siden i den før det kommer Endret 27. desember 2010 av hyft Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Bilder av deres fyrverkeri? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Er det noen som vet om det er noen (i Oslo) som selger små Jumping Jack? Altså slike sammenkoblede soler, men av den lille typen hvor hver sol er tynnere enn en blyant 2-3 cm lang. Disse gir så mye for penga hvis man tenner en og en sol for seg. Europris har den store typen, men lette etter den lille ifjor uten hell. Lenke til kommentar
Rub1n Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Er det noen som vet om det er noen (i Oslo) som selger små Jumping Jack? Altså slike sammenkoblede soler, men av den lille typen hvor hver sol er tynnere enn en blyant 2-3 cm lang. Disse gir så mye for penga hvis man tenner en og en sol for seg. Europris har den store typen, men lette etter den lille ifjor uten hell. du får ca 20 stk i dynamitt harry, men har aldri sett at de selger slike løst. 1 Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Tror nok ikke du får kjøpt de i smått lenger! Europris solgte slike i både små og store pakker for noen år siden, men de har jo tatt vekk nesten alle de små bakkeproduktene som ble solgt separat fra utvalget deres. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ja, har sett dem i pakker, men mener man fikk dem løst/10pkellerno før. Kanskje kjøpe en pakke, lønner seg vel egentlig om man skal ha litt småtterier? Her er forresten Sveas kundeavis for i år Flott at folk poster kundeaviser, tror det fortsatt er rester av nei-til-reklame-klistremerket på postkassa Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ja. Størrelsen på pakken med de små var like stor som de store, bare at den lille inneholdt 6 eller 8 små pakker Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ønsker meg et fyrverkeri som har store "stjerner". Før med pinneraketter hadde jo alle sammen store stjerner som varte i en lengre tid med mange sånn som "daler" ned. Hva er den billigste tingen jeg kan kjøpe i dag som har disse? Lenke til kommentar
Fish Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Haha han foran meg i køen ville ha raketter Mann (M): Den pakken der har den raketter? Kasse (K)K: Nei, raketter er ulovlig. M: Åja, hva er det i den da? K: Batterier, nesten som raketter. M: Ok, den pakken der borte har den raketter? K: ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå