Kexxy er sexxy! Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Blir vel 30x king air bombs (kommer i pakker med 3x) så tror det holder en stund, og en del explosive batterier. trur ikkje du får tak i 30 king airbomb fordi dei ikkje hår fått alt dei bestilte av king airbomb fra kina men kan jo godt hende at dei har det men at du ikke får kjøpt 30 stk fordi det ska vere til andre kunder får ho håppe for din del at du får tak i 30 styker De hadde hvertfall nok king airbombs i fjor, kjøpte ca 15 pakker. Syns de er ganske morsom jeg, smeller ganske godt. Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Da er jeg klar på hva jeg skal ha i år XXL (Nova) 1x Blitz 2.0 kr 269,- Bilextra (Svea) 1x Powerpack 2.0 kr 299,- Mulig det blir noen King Airbombs hvis de har det også Totalt: kr 568,- +++ Edit: Total pris Endret 27. desember 2010 av Mr. Awesome Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 er 16 år. Noe fyrverkeri jeg kan få kjøpt? Grisehyl Nei. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 er 16 år. Noe fyrverkeri jeg kan få kjøpt? Grisehyl . tror ikke man kan få kjøpt det engang Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) er 16 år. Noe fyrverkeri jeg kan få kjøpt? Grisehyl . tror ikke man kan få kjøpt det engang Du får vell kjøpt kjemikalier til å lage selv Endret 27. desember 2010 av GreenRay Lenke til kommentar
Smitschi Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Skal ut og handle i morgen jeg også. Hadde handlelisten klar, men fikk vite at ingen kunne bli med meg og kjøpe Absolute Mix før kl. 12, så da får jeg finne på noe annet. Vurderer iCake og kanskje et mindre batteri i tillegg Har aldri hatt planer om å bruke to-sifret antall hundrelapper på én artikkel, er en ganske så gnipen kar, ikke bare overfor andre... Har bare fått brosjyre fra Svea Store og en Festival-forhandler så langt, så det eneste positive med handelutsettelsen blir å kunne sjekke opp årets nyheter (pris, evt. nye artikler), istedenfor å bruke fjorårets kataloger ikkje 18 år eller ?? Nei Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Skal ut og handle i morgen jeg også. Hadde handlelisten klar, men fikk vite at ingen kunne bli med meg og kjøpe Absolute Mix før kl. 12, så da får jeg finne på noe annet. Vurderer iCake og kanskje et mindre batteri i tillegg Har aldri hatt planer om å bruke to-sifret antall hundrelapper på én artikkel, er en ganske så gnipen kar, ikke bare overfor andre... Har bare fått brosjyre fra Svea Store og en Festival-forhandler så langt, så det eneste positive med handelutsettelsen blir å kunne sjekke opp årets nyheter (pris, evt. nye artikler), istedenfor å bruke fjorårets kataloger ikkje 18 år eller ?? Nei ikkje eg heller laster opp bilder så fort eg får kjøpt og tatt bilder Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 http://www.paperfree.no/plantasjen/ Her er ihvertfall plantasjen sin avis. Har ikke fått noen aviser enda, sitter og venter på postmannen kommer. Satser på å få dratt ut etterpå og kjøpe, hvis ikke blir det imorgen Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 noken som veit ka Bizzare kosta ?? er det 99 eller 119 ?? trur eg kjøper den istedenfor TNT Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Tenker meg en tur på butikkene i nærheten, som vel blir europris og plantasjen for noe fyrverkeri. Er ikke snakk om store summene jeg skal bruke, men bare litt for å feire det nye året. Har tenkt 2 X multipower, men kunne tenkt meg noe mer. Noen som har tips til noe mer innenfor en samlet sum på 300kr? Lenke til kommentar
Fish Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg ville ikke kjøpt fyrverkeri på Plantasjen, ihvertfall ikke min lokale Den er overpriset.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Kommet reklame fra festival, svea, cosmos og europris her i dag Men blir nok ikke noe særlig med fyrverkeri på meg i år. Lenke til kommentar
Smitschi Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Fikk unnagjort handelen tidligere i dag. Fikk alt jeg skulle, bortsett fra Candle King og Color Pearl Det ble visst Absolute Mix allikevel, kjøpte faktisk 4 stykker Bilder og liste kommer nok i morgen. Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Noen som har vært hos svea forhandlere og sett om de har king airbomb? Lenke til kommentar
Brow Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ja, de har det :)kjøpte noen pakker i stad. Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Lista mi : Monster Pack kr 299 bizzare kr ??? 2X Crackling Balls kr 15 Street Sun kr 15 2X Howlers kr 30 3X Airbomb Pack kr 45 Totalt ca kr 530 noken som har vert ute og kjøpt Bizzare som veit ka den kosta?? er det 99 eller 119?? trenger svar fort Lenke til kommentar
Fish Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Vært ute å handla Europris: Familiemix - 169 MultiPower - 49 2x Speedfire - 100 Løvebrøl - 25 Festival (SmartClub): Familiepakke 1 - 179 Fontene - 29 Nova (XXL): 5x .35 Monster - 119 Totalpris: 670,- Endret 27. desember 2010 av PostSpareBanken Lenke til kommentar
hyft Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 noen som vet når fyrverkerisalget i Kristiansand begynner ? Liker ikke å dobbeltposte, men fikk ikke svar av noen, noen som vet ? Lenke til kommentar
Fish Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Det starter 30... ganske sikker Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Dere som har kjøpt i dag, legg ut bilde så vi andre får se da!=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå