erikbizzybag Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Kiwi Lund i Kristiansand har et kjempetilbud som også er verdt å nevne i denne sammneheng. 4 stk. 25-skuddsbatterier til 100,-. Disse batteriene er av erfaring meget like Multipower. Bernsen i Kv.dal Selger 12stk Thunder 25 for 250kr. Blir 2 kasser på meg!. Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Sinnsykt irriterende at Festival ikke har avis ute på nettet... Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Noen som skal ut å handle i morgen eller? Selv får jeg ikke kjøpt før Onsdag... Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Noen som skal ut å handle i morgen eller? Selv får jeg ikke kjøpt før Onsdag... Må vente til onsdag her. Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Skal ut å se hvilke butikker som har hva i morgen, så blir det vel kjøp på tirsdag. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Jeg skal ut imorgen Endret 26. desember 2010 av PostSpareBanken Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Heldige dere! jeg må venten til torsdag! Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ska ut i mårra og kjøpe såg at dei va begynt og pakke ut på butikken ista Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ska ut i mårra og kjøpe såg at dei va begynt og pakke ut på butikken ista Skal ut på Onsdag og Torsdag. Lenke til kommentar
Kinaputt1 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Skal ut i morra Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 kass merke skal dåkke kjøpe fra ?? ska sjøl kjøpe fra Nova Pyrotechnics Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 kass merke skal dåkke kjøpe fra ?? ska sjøl kjøpe fra Nova Pyrotechnics Noen her som har testet Bandit og Eight fra svea? HAr jevli lyst på de! ;D Lenke til kommentar
Fish Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Imorgen skal jeg innom: Rema 1000 ( Festival ) Europris ( Festival ) XXL ( Nova ) Smart Club ( Festival ) =) Lenke til kommentar
RC-man Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Blir nok å handle litt i morgen, ja!! prøve å være ute før 12:00 for absolutt mix eller hva den heter Har bare fått katalog fra Svea.... nettop fått vite at Ting & Tang (Festival) ikke selger fyrverkeri i år ..... blir vel mer fra Svea og europris da Lenke til kommentar
Smitschi Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Skal ut og handle i morgen jeg også. Hadde handlelisten klar, men fikk vite at ingen kunne bli med meg og kjøpe Absolute Mix før kl. 12, så da får jeg finne på noe annet. Vurderer iCake og kanskje et mindre batteri i tillegg Har aldri hatt planer om å bruke to-sifret antall hundrelapper på én artikkel, er en ganske så gnipen kar, ikke bare overfor andre... Har bare fått brosjyre fra Svea Store og en Festival-forhandler så langt, så det eneste positive med handelutsettelsen blir å kunne sjekke opp årets nyheter (pris, evt. nye artikler), istedenfor å bruke fjorårets kataloger Lenke til kommentar
hyft Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 noen som vet når fyrverkerisalget i Kristiansand begynner ? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 er 16 år. Noe fyrverkeri jeg kan få kjøpt? Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Skal ut og handle i morgen jeg også. Hadde handlelisten klar, men fikk vite at ingen kunne bli med meg og kjøpe Absolute Mix før kl. 12, så da får jeg finne på noe annet. Vurderer iCake og kanskje et mindre batteri i tillegg Har aldri hatt planer om å bruke to-sifret antall hundrelapper på én artikkel, er en ganske så gnipen kar, ikke bare overfor andre... Har bare fått brosjyre fra Svea Store og en Festival-forhandler så langt, så det eneste positive med handelutsettelsen blir å kunne sjekke opp årets nyheter (pris, evt. nye artikler), istedenfor å bruke fjorårets kataloger ikkje 18 år eller ?? Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 er 16 år. Noe fyrverkeri jeg kan få kjøpt? Stjerneskudd Lenke til kommentar
Kinaputt1 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 er 16 år. Noe fyrverkeri jeg kan få kjøpt? Grisehyl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå