Smitschi Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Håper den nye Europris-butikken i byen selger fyrverkeri i år. Den gamle fikk ikke lov i fjor fordi butikken lå i 1. etasjen i en boligblokk... 1 Lenke til kommentar
Rub1n Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Hvilket vær håper folk å få på den store dagen da? personlig håper jeg på -1, overskya, 0 m/s pluss rundt 20-30 cm snø på bakken Endret 13. desember 2010 av Rub1n Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Noen som vet hvor dem sleger best fireworks i bergen??? Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Send mail til dem og spør du.. Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hvilket vær håper folk å få på den store dagen da? personlig håper jeg på -1, overskya, 0 m/s pluss rundt 20-30 cm snø på bakken Er helt eni med været du melder! Er meld 15/25 cm snø som jaffal skulle holde til jul, hvorfor ikke håpe på den varer en uke lengre Lenke til kommentar
Fish Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Håper den nye Europris-butikken i byen selger fyrverkeri i år. Den gamle fikk ikke lov i fjor fordi butikken lå i 1. etasjen i en boligblokk... Akkurat det samme hos meg, send mail til Europris (sjekk nettsidene deres) og spør Det gjorde jeg, fikk svar etter 1 dag. Svaret jeg fikk var at Liertoppen og Sandvika skulle selge av de jeg spurte om. Katalogene kommer ut neste uke (ihvertfall Europris, sa dem ) Endret 13. desember 2010 av PostSpareBanken Lenke til kommentar
Smitschi Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Sendte mail for noen uker siden, men fikk ikke svar. Får vel prøve på nytt da 1 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Noen som vet hva et pyrotekniker-kurs koster? Jeg er vel ikke den eneste som gjerne kunne tenke meg å lage egne raketter uten å bryte loven. Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Blir muligens en liten tur over grensa før nyttår for meg! Gleder meg som en liten unge allerede! Har nesten lyst å sove i telt utenfor butikkene for å sikre meg det beste først Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Blir muligens en liten tur over grensa før nyttår for meg! Gleder meg som en liten unge allerede! Har nesten lyst å sove i telt utenfor butikkene for å sikre meg det beste først Passe på så du ikke blir tatt i tollen da! Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Blir muligens en liten tur over grensa før nyttår for meg! Gleder meg som en liten unge allerede! Har nesten lyst å sove i telt utenfor butikkene for å sikre meg det beste først Passe på så du ikke blir tatt i tollen da! Hvis jeg kommer like lett igjennom som mormor gjorde en gang så kan jeg vel ta med flere tonn, men skal passe på. Er ikke sikkert enda da Lenke til kommentar
fireworkass Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 tenker jeg kjøper big bang og royal har tilbud 3 batterier gor 100 kr så blir det noe mer smått da vett Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 tenker jeg kjøper big bang og royal har tilbud 3 batterier gor 100 kr så blir det noe mer smått da vett Da kommer du til og kjede deg på nyttår Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Når eg va på butikken der eg kjøper fyrverkeri fant eg Nova katalogen så no sleppe eg og gå inn på nette kvar gang eg ska se etter priser Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hvis noen her inne er i nærheten av Arendal, så er det stort fyrverkeri i sentrum i kveld, klokka 22:00 =) Lenke til kommentar
fireworkass Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 tenker jeg kjøper big bang og royal har tilbud 3 batterier gor 100 kr så blir det noe mer smått da vett Da kommer du til og kjede deg på nyttår hvorfor? Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Håper dette ikke er i mot forumreglene, men jeg testet en liten 12g kinaputt her om dagen skal si den smalt! http://www.youtube.com/watch?v=p1BQ5d4qIXY Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 tenker jeg kjøper big bang og royal har tilbud 3 batterier gor 100 kr så blir det noe mer smått da vett Da kommer du til og kjede deg på nyttår hvorfor? Er jo ikke så mye det der. men forstår deg vis du tenker det de fleste tenker, PENGER RETT I DASS! Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Hvis noen her inne er i nærheten av Arendal, så er det stort fyrverkeri i sentrum i kveld, klokka 22:00 =) Jepp Gleder meg !!! Alle som er julakunder får 10% avslag på fyrverkeri på jula Endret 16. desember 2010 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Alle som er julakunder får 10% avslag på fyrverkeri på jula Jeg har handlet på jula og regner meg derfor som en "julakunde". Hvordan får jeg denne rabatten? Viser jeg en gammel kvittering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå