nexus555 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Men koster de 15,- kjøper jeg heller King Airbomb. Skal kjøpe det meste hos Svea i år, blir vel 1500 kr brukt hos svea. Noen som har erfaringer med rabatter og slikt? 1500kr på fyrverkeri er jo ikke så veldig mye egentlig. Kommer jo helt ann på hva du kjøper, da. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Ja, kansje. Men det blir nok alt fra svea i år. 2000,- .. Men tviler sterkt på at jeg får noe rabbatt når noen av jeg kjenner kjøper for 5-7000,- uten noe rabbatt. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Tror man bør kjenne noen før man kan håpe om å få rabatter... Men hender de slenger med noe gratis småtteri, jeg fikk to pakker med king airbomb gratis i fjor:p Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Et lite tips til dere som lurer på rabatter fra forhandler: Kontakt de allerede nå, oversend handlelister og spør om et pristilbud, og kanskje muligheten for å reservere/holde av artiklene du ønsker. Det er mulig å få prisavslag/rabatt, men det forutsetter nok også at du legger inn en større bestilling enn på 1000,- Det er mulig å oppnå rabatter på mellom 10-15% i alle fall. Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg tror ikke folk gir så mye rabatter og slikt på store steder med masse folk, som for eksempel europris Jeg tror det er mer som i cosmos-boder og slikt Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg har vært på Lysfesten i Bergen idag, Kanonbra Fyrverkeri! Smalt i Brystet hver gang noe eksploderte, veldig bra Show Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Fjernet noen poster som ikke er etter trådstarters regler. Kommentarer rundt moderering tas på PM Kristian Moderator Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Nå virker siden til Nova igjen her Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Har lakt merke til at det har kommet mange inlegg til Dagen nå. Liker dette, så bare forsett og post innlegg om Fyrverkeri. Btw. Noen som har laget handleliste? Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg ser dere snakker om min hjemmeside, laserworld.me! Jeg kjøper og selger ikke fra purple magus, men er samarbeids partner med han, jeg mottar kinaputter gratis . Og selger de videre, både jeg og han får profitt på det. Fordi frakten er på 10 dager, er at jeg har ikke alle produktene på lager . Men de fleste kinaputter er på lager , men han i frankirike sender etter varene, vi måtte se om dette var lønnsomt før vi begynte å selge for fullt i Norge! Prisene på kinaputtene er satt opp ca. 20 kr. Jeg har tenkt på å importere selv fra kina og selge, jeg har kontaktene og pengene. Men jeg trenger hjelp til importeringen. Hvis du kan mye om dette, send en melding Helt lovlig er det vel ikke å importere fra utlandet ? Ikke på min metode nei Det er derfor jeg søker noen som kan hjelpe meg å importere fra kina Det er lovlig og billig! BTW: Det er en kontainer full av fyrverkeri som jeg har tenkt på å kjøpe i fra kina jeg tviler på du snakker sant! en kontainer med fyrverkeri har verdier for noen hundre tusener, for å ikke snakke om million. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Fjernet noen poster som ikke er etter trådstarters regler / norsk lov. Kommentarer rundt moderering tas på PM Kristian Moderator Lenke til kommentar
Thomsngun Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg ser dere snakker om min hjemmeside, laserworld.me! Jeg kjøper og selger ikke fra purple magus, men er samarbeids partner med han, jeg mottar kinaputter gratis . Og selger de videre, både jeg og han får profitt på det. Fordi frakten er på 10 dager, er at jeg har ikke alle produktene på lager . Men de fleste kinaputter er på lager , men han i frankirike sender etter varene, vi måtte se om dette var lønnsomt før vi begynte å selge for fullt i Norge! Prisene på kinaputtene er satt opp ca. 20 kr. Jeg har tenkt på å importere selv fra kina og selge, jeg har kontaktene og pengene. Men jeg trenger hjelp til importeringen. Hvis du kan mye om dette, send en melding Helt lovlig er det vel ikke å importere fra utlandet ? Ikke på min metode nei Det er derfor jeg søker noen som kan hjelpe meg å importere fra kina Det er lovlig og billig! BTW: Det er en kontainer full av fyrverkeri som jeg har tenkt på å kjøpe i fra kina jeg tviler på du snakker sant! en kontainer med fyrverkeri har verdier for noen hundre tusener, for å ikke snakke om million. Verdt 100.000 i kina, over 1.000.000 kr i Norge Har tenkt på det ja! Lenke til kommentar
Fish Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Nå nærmer nyttårsaften seg Har masse fyrverkeri fra ifjor Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg og!! Noen som har laget handleliste? Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Har laget handleliste for i år ja!. Mangler bare og sette på prisene. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Er det noen som har prøvd familiepakkene til Spectra Fyrverkeri, hva koster de? De ser litt spennende ut... Endret 1. desember 2010 av Medlem-205774 Lenke til kommentar
Fish Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hvor mye har dere tenkt til å bruke i år da ? Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hvor mye har dere tenkt til å bruke i år da ? 5000kr tipper jeg vell Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 det kommer helt ann på hvor mye jeg har igjen etter å ha kjøpt inn julegaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå