Medlem-205774 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Forhåpentlighvis ikke, men vet aldri, har økt mer enn nok de to siste årene... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Minner om trådens regler (ref, diskusjonen om kjøp og linking til ulovlig fyrverkeri for et par sider siden) og har redigert noen innlegg. Tilbakemeldinger på dette tas selvfølgelig i på PM og ikke i tråden Lenke til kommentar
Morsam Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hei, jeg har lagd en liste over fyrverkeri fra Svea som jeg skal kjøpe til nyttår, men lurer på om det er normalt at de som selger Svea har hele sortimentet? Det er jo litt kjipt å komme og så har de ingen ting av det du vil ha. Dette er listen min om det hjelper: 7x Explosive 2x Craclingballs Megapack 150 pck 10x Speedfire 100pck (powerstar) 1 x Massive 3x Street Bang 1x Bombard 1x 35. Monster 3pck 3x Lange Stjerneskudd 5pck Takk for svar Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Tror de har sluttet å selle CB megapack Lenke til kommentar
Smitschi Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kan ikke garantere deg at Svea har alt du vil ha. Vær tidlig ute i så fall, i tilfelle artiklene blir fort utsolgt. Svea-stedene hos meg har aldri alt jeg vil ha, men kanskje jeg bare har hatt uflaks Megapack solgte de ikke i fjor, men jeg sendte mail til Svea og fikk vite at de hadde stående igjen fra året før Snakker da om i fjor. Trenger ikke crackling balls i år... Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hvis du tenker over hva som er lovlig og ulovlig av fyrverkeri virker det som at noen har drukket på jobb, de som forbyr f.eks kinaputter, da disse ikke gjør i nærheten så mye skade/Potensiell skade i forhold til ett batteri eller en airbomb. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hvis du tenker over hva som er lovlig og ulovlig av fyrverkeri virker det som at noen har drukket på jobb, de som forbyr f.eks kinaputter, da disse ikke gjør i nærheten så mye skade/Potensiell skade i forhold til ett batteri eller en airbomb. du er inne på noe der... Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hei er ny her gleda meg sjukt til salget av fyrverkeri har begynnt og lage liste Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Velkommen minikai5! Legg ut listen din her da=) Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) nermaste butikk som selger fyrverkeri er berre 3 - 5 min ifrå men dei selge berre fra Nova Pyrotechnics : lista hittil(kjem til og endre på den om det er forkjell på prisen) 1Pack Monster Pack 1Pack Party Mix 2Pack Magic Chip 4Pack Air Bombs 2-3Pack Hylerar 1 TNT eller Bizarre 2 35 Monster. endrar sikkert på den alt ettersom kva prisen blir tilsammen Endret 19. november 2010 av minikai5 Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 har komt noken nye batteri fra Nova link: http://www.novapyrotechnics.com/products/effektbatterier/showprod.asp?ID=355 http://www.novapyrotechnics.com/products/effektbatterier/showprod.asp?ID=354 Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 For de av dere som husker det, så er nå Norges største, beste og mest dedikerte fyrverkeriforum tilbake! Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) FyrverkeriPortalen Kan du linke den Nén? http://fyrverkeriportalen.com/ Endret 19. november 2010 av Medlem-205774 Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 nermaste butikk som selger fyrverkeri er berre 3 - 5 min ifrå men dei selge berre fra Nova Pyrotechnics : lista hittil(kjem til og endre på den om det er forkjell på prisen) 1Pack Monster Pack 1Pack Party Mix 2Pack Magic Chip 4Pack Air Bombs 2-3Pack Hylerar 1 TNT eller Bizarre 2 35 Monster. endrar sikkert på den alt ettersom kva prisen blir tilsammen hadde Bizarre i fjor. ble veldig skuffet mener jeg. trur det inneholdt noe fontene greier bare. men jeg fant en jeg ble veldig imponert over i fjor, men husker ikke hva den heter. familien likte den og. batteri med variasjoner og store mengde krutt. fra nova eller svea. Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Det er feil! Bizarre (også kjent som Megablast) er ikke en fontene, men et effektbatteri. Den er hakket bedre enn TNT/Explosive. Produktvideo finnes på Svea sine nettsider. Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 kan noken ramse opp namn på samme produkt fra svea og nova ? FKS: Bizarre som er samme som Megablast Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Det er feil! Bizarre (også kjent som Megablast) er ikke en fontene, men et effektbatteri. Den er hakket bedre enn TNT/Explosive. Produktvideo finnes på Svea sine nettsider. det kan nok stemme. husker ikke helt. du vet med en ivrig pyroman på nyttårsaften som skal ut på byen veldig snart med alko i kroppen å se på et tog kalt kjippen. altså protestog mot offentligheten der vi frigir sinnet vårt i års skiften. Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 foretrekker kvalitet fyrverkeri jeg. nova er billig dritt med usle kombenasjoner og lite futt. men alt etter smak. engelsrud hadde et godt batteri som heter 1225 displaykake, finnes den ennå? har ikke sett de i byen min så jeg har nok ikke muligheten til å skaffe det uansett. dette batteriet kunne vert bra å kombinere med et batteri i midten. Lenke til kommentar
Morsam Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Er det noen her som feks jobber for Svea som vet hvorfor prisene har økt så drastisk de siste 2-3 årene? Noen ting er jo 200-400 kr dyrere enn det var for 2 år siden! Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Prisene har økt fordi drivstoff har gått opp og rakettene er vekk. Tenk på at det ikke er spesielt billig å frakte mange tonn fra India eller Kina, drivstoff... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå