GreenRay Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) I alle dager, er dette mulig å få inn i Norge da? Tydligvis jeg fikk nå hvertfall mitt Endret 14. november 2010 av GreenRay Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Greenray? Kjøper du noe som helst fyrverkeri eller lager du alt selv? EDIT: Har du bilder av det du har laget? har bare to filmer: http://www.youtube.com/watch?v=jYocK0unRvk min førtse svartkrutt fontene... http://www.youtube.com/watch?v=fK4m_P52ILs ... og min andre Smyger med et bilde av kjemikaliene mine med det samme YEA!!! Kan du ta bilde av laging av svartkrutt? når vi er inne på temater svartkrutt... jeg bruker denne metoden har linket til feil før hvor lenge har du den i kullemølle? jeg bruker å mølle det i ca 30min (skulle sikkert ha stått litt lenger) Det tar så lang tid å lage fyrverkeri fra bunnen. Har ikke tid til sånt Derfor kjøper jeg nok det meste. Tar ikke så lang tid sjø :new_woot:brukte ca 10min for å lage en dose svartkrutt Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Edit:0 Endret 28. november 2010 av Ilcapo93 Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Det tar så lang tid å lage fyrverkeri fra bunnen. Har ikke tid til sånt Derfor kjøper jeg nok det meste. Tar ikke så lang tid sjø :new_woot:brukte ca 10min for å lage en dose svartkrutt Svartkrutt tar bare 1/10 av prossessen, det som er tidskrevende er å lage de forskjellige pyro effektene, f.eks Aerial shells du sa noe der Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Nettop, og det tar både plass og tid i en travel hverdag Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 GreenRay, hva har du kjøpt fra den nettsiden du linket til? Hvilke prdukter? Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 GreenRay, hva har du kjøpt fra den nettsiden du linket til? Hvilke prdukter? Kjøpte en pakke av nr 9 og 2 Den i pakke 9 small nå helt sinsykt! Jeg filmet da jeg prøvde den. De i pakke 2 smeller også ganske høyt. Testet denne i friminuttet på skolen Link til film Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Nå er vi vel over grensene til hva som er lovlig her på forumet Nå kommer vel admin om 5 minutter og går helt bananas! (Import av ulovlige eksplosiver ) Endret 14. november 2010 av Medlem-205774 Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 doh! det er litt for altfor strenkt her på forumet BTW: kalles det import hvis han har det på lager i Norge? Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Kalles ikke det når det kommer fra Norge, men tviler på at dette er laget i Norge.. Så det må nok ha blitt importert ulovlig på et hvis... Hvis ikke han har liggende alle disse fra 60-tallet da det var lovlig . Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Norske lover som gjelder her på forumet;) Det er ikke du som importerer det hvis han har det på ett lager, men du bryter loven, når du kjøper ulovlige varer fra han... Så vidt jeg vet er det ikke lov å sende eksplosiver med posten heller... Så forresten at det var laget en tråd om kjemikalier osv her, kan ikke dere som vil diskutere den slags ta det i den tråden? Så kan vi holde oss til diskusjon rundt fyrverkeri vi kjøper i butikken her... Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Norske lover som gjelder her på forumet;) Det er ikke du som importerer det hvis han har det på ett lager, men du bryter loven, når du kjøper ulovlige varer fra han... Så vidt jeg vet er det ikke lov å sende eksplosiver med posten heller... Så forresten at det var laget en tråd om kjemikalier osv her, kan ikke dere som vil diskutere den slags ta det i den tråden? Så kan vi holde oss til diskusjon rundt fyrverkeri vi kjøper i butikken her... hmm... får vel flytte pyropraten min til freak.no igjen da Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Norske lover som gjelder her på forumet;) Det er ikke du som importerer det hvis han har det på ett lager, men du bryter loven, når du kjøper ulovlige varer fra han... Så vidt jeg vet er det ikke lov å sende eksplosiver med posten heller... Så forresten at det var laget en tråd om kjemikalier osv her, kan ikke dere som vil diskutere den slags ta det i den tråden? Så kan vi holde oss til diskusjon rundt fyrverkeri vi kjøper i butikken her... hmm... får vel flytte pyropraten min til freak.no igjen da du kan jo diskutere det på min tråd? pyroen der? Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Noen som tenker å prøve black jack pakken til svea da? Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Nei, er litt for dyr i folhold til det dritt innholdet... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Til dere som savner de gode gamle pinnerakettene og kinaputtene ta en tur innom *snip* kontakt han, har selv bestilt fra han (kinaputter) utrolig mye for pengene! film av den ene kinaputten litt dårlig filmet, men kan love deg øresus etterpå! Skriv gjerne i tillegg at dere fikk vite om dette på Hardware Heftigt! Prøver meg på å bestille noen kinaputter, håper denne ordren går gjennom: 1x Nr. 1 3x Nr. 9 1x Nr. 6 2x Nr. 90 Endret 17. november 2010 av hernil Fjernet link i sitert innlegg Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Skal du virkelig kjøpe nr. 90? sikkert kraftig men sabla dyr... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Litt stiv pris, men jeg er litt nysgjerrig på hvor kraftig den egentlig er. Endret 15. november 2010 av Totenkopf Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Jeg ville ikke bestilt noe som helst fra denne karen... Ut i fra denne tråden virker han utrolig useriøs... Endret 15. november 2010 av Random Hero Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg ville ikke bestilt noe som helst fra denne karen... Ut i fra denne tråden virker han utrolig useriøs... kan si meg enig i att han virker litt useriøs, men han leverer det du bestiller. BTW: er det ulovlig å kjøpe fyrverkeri av han? er det kjøperen eller selgeren som bryter loven? (eventuelt begge?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå