Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greenray? Kjøper du noe som helst fyrverkeri eller lager du alt selv?

EDIT: Har du bilder av det du har laget?

har bare to filmer: 

http://www.youtube.com/watch?v=jYocK0unRvk

min førtse svartkrutt fontene... 

http://www.youtube.com/watch?v=fK4m_P52ILs

... og min andre 

DSC05854.jpg

Smyger med et bilde av kjemikaliene mine med det samme  :ph34r:

YEA!!!  :new_woot: Kan du ta bilde av laging av svartkrutt?

når vi er inne på temater svartkrutt... jeg bruker denne metoden   :whistle: har linket til feil før 

hvor lenge har du den i kullemølle?

jeg bruker å mølle det i ca 30min (skulle sikkert ha stått litt lenger) 

Det tar så lang tid å lage fyrverkeri fra bunnen. Har ikke tid til sånt  :thumbdown: Derfor kjøper jeg nok det meste.

Tar ikke så lang tid sjø  :new_woot:brukte ca 10min for å lage en dose svartkrutt  :cool:

Lenke til kommentar

Det tar så lang tid å lage fyrverkeri fra bunnen. Har ikke tid til sånt  :thumbdown: Derfor kjøper jeg nok det meste.

Tar ikke så lang tid sjø   :new_woot:brukte ca 10min for å lage en dose svartkrutt  :cool:

Svartkrutt tar bare 1/10 av prossessen, det som er tidskrevende er å lage de forskjellige pyro effektene, f.eks Aerial shells :)

du sa noe der  :tease:

Lenke til kommentar

Norske lover som gjelder her på forumet;)

Det er ikke du som importerer det hvis han har det på ett lager, men du bryter loven, når du kjøper ulovlige varer fra han...

Så vidt jeg vet er det ikke lov å sende eksplosiver med posten heller... 

Så forresten at det var laget en tråd om kjemikalier osv her, kan ikke dere som vil diskutere den slags ta det i den tråden? Så kan vi holde oss til diskusjon rundt fyrverkeri vi kjøper i butikken her...

Lenke til kommentar

Det er ikke du som importerer det hvis han har det på ett lager, men du bryter loven, når du kjøper ulovlige varer fra han...

Så forresten at det var laget en tråd om kjemikalier osv her, kan ikke dere som vil diskutere den slags ta det i den tråden? Så kan vi holde oss til diskusjon rundt fyrverkeri vi kjøper i butikken her...

hmm... får vel flytte pyropraten min til freak.no igjen da  ;)

Lenke til kommentar

hmm... får vel flytte pyropraten min til freak.no igjen da  ;)

du kan jo diskutere det på min tråd? pyroen der?

Lenke til kommentar

Til dere som savner de gode gamle pinnerakettene og kinaputtene   :dribble:  :dribble: ta en tur innom *snip* kontakt han, har selv bestilt fra han (kinaputter) utrolig mye for pengene! 

film av den ene kinaputten   :new_woot: litt dårlig filmet, men kan love deg øresus etterpå!

Skriv gjerne i tillegg at dere fikk vite om dette på Hardware   :D

Heftigt! Prøver meg på å bestille noen kinaputter, håper denne ordren går gjennom:

1x Nr. 1

3x Nr. 9

1x Nr. 6

2x Nr. 90

Endret av hernil
Fjernet link i sitert innlegg
Lenke til kommentar

Jeg ville ikke bestilt noe som helst fra denne karen...

Ut i fra denne tråden virker han utrolig useriøs...

kan si meg enig i att han virker litt useriøs, men han leverer det du bestiller. 

BTW: er det ulovlig å kjøpe fyrverkeri av han? er det kjøperen eller selgeren som bryter loven? (eventuelt begge?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...