Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-XHLacM
Har du prøvd det da? :ohmy: En venn av meg var her i overigår og han hadde prøvd de og de var bra

7605037[/snapback]

Heter de speedfire? No jævla drit, som tar ett halv år å bruke opp. Du blir lei etter 5 stykker, og da har du "bare" 95 igjen. Lite hyl som varer i 3 sekunder, og så kommer litt røyk.

7605683[/snapback]

Jeg synes dem er bra jeg. Legg dem ned på bakken og de flyr alle veier. Noen ganger tar dem av og letter. Hiver du dem, er det ekstra gøy!

:w00t: Speedfire FTW (min eske ligger i garasjen)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du prøvd det da? :ohmy: En venn av meg var her i overigår og han hadde prøvd de og de var bra

7605037[/snapback]

Heter de speedfire? No jævla drit, som tar ett halv år å bruke opp. Du blir lei etter 5 stykker, og da har du "bare" 95 igjen. Lite hyl som varer i 3 sekunder, og så kommer litt røyk.

7605683[/snapback]

Kjøpte en pakke med de i 2004. Har enda igjen godt over halvparten

Lenke til kommentar
Et år var jeg borti tanks som skjøt et slags lysende prosjektil fra hovedkanonen noen meter framover fremover, på slutten, som smalt skarpt. Er det noen som vet hva som kjennetegner boksene med dem i, evt. hvilken importør som fører dem?

7605764[/snapback]

Kjøpte selv 6 tanks for 10 kr i en pakke.(får 10 tanks for 10 kroner noen steder vet jeg) Disse hadde vel et kruttsmell på slutten/starten. Men med ?lys? vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Er det noko du lurer på om Svea sine raketter kan du sikke inn her.... Dei har filmer av dei fleste rakettene :!:

7605636[/snapback]

takk! noen som ska sende opp no i dag? (husk og film) er jo trossalt lille nyttårsaften!

7605648[/snapback]

EDIT: Hvor i ALL verden har det blitt av de runde grøne kulene som man tenner på og kan kaste opp i lufta så smeller det og gnister. Koster normalt ganske lite for mange kuler. Var innom 3 butikker her men ingen hadde de, så de kun i pakker men jeg skulle liksom ha bare ha de. :thumbdown:

7605740[/snapback]

Svea-forhandlere selger 12 crackling balls til 10 kr.

Lenke til kommentar
Noen som har noen erfaringer med "Funny Bag"?

7602951[/snapback]

Quoter meg selv. Ingen som har prøvd denne pakken ?

7605644[/snapback]

er det den de kjøper på spectra??

7605665[/snapback]

Nei det er fra Royal Party. En pakke men masse små artikler til 79,-.

7605778[/snapback]

royal party har jeg ikke i byen:( er det lurt av meg og kjøpe mega pack eller big bang eller hva de heter

Lenke til kommentar
royal party har jeg ikke i byen:( er det lurt av meg og kjøpe mega pack eller big bang eller hva de heter

7605827[/snapback]

BIG BANG ffs Den kjøpte jeg og det var ingen igjen bortsett fra den som var på utsillingen på veggen :wee:

De hadde også 150 pakken med crackling balls... I år så har jeg kjøpt for cirka 1000 :wee:

Endret av Almadora
Lenke til kommentar

7605827[/snapback]

BIG BANG ffs Den kjøpte jeg og det var ingen igjen bortsett fra den som var på utsillingen på veggen :wee:

De hadde også 150 pakken med crackling balls... I år så har jeg kjøpt for cirka 1000 :wee:

7605915[/snapback]

ok jegm ente egentlig power pack big bang hvor mange ting går opp i lufta d er si litt hva det er da?

Lenke til kommentar

7605827[/snapback]

7605915[/snapback]

ok jegm ente egentlig power pack big bang hvor mange ting går opp i lufta d er si litt hva det er da?

7605950[/snapback]

Jeg kjøpte sånn Big Bang pakke hos Svea. Sånne mange kuleting greier :)

Lenke til kommentar

7605827[/snapback]

7605915[/snapback]

7605950[/snapback]

Jeg kjøpte sånn Big Bang pakke hos Svea. Sånne mange kuleting greier :)

7605961[/snapback]

ok da går jeg får power pack :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...