Jakke Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 De kjøpes inn her i Lofoten hvert år av meg. Er Svea som selger det her under grisehyl. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Grisehyl har vi plenty av her også, men det er ikke det samme som hylere. De er ikke like bra. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Svea har overhylere, Festival har grisehyl, og de andre produsentene har også sine utgaver. Alle disse er i bunn og grunn den samme, og de samme som man har fått de siste årene. Ellers så får man de litt større som kalles løvebrøl... Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 *mine innlegg* Noen flere her som skal få med seg fyrverkeriet på akershus festning den 28 august? tror det kan bli ekstremt vakkert, syncet med kraftige utendørs lasere og musikk fra jean michelle jarre. Men hvor mye fyrverkeri er egentlig 1 tonn? Er jo det engelsrud antyder at de kan ende opp med å bruke :O Jepp! Er snakk om et drøyt tonn. Gleder meg... Er det noen her som vet hvor en bør befinne seg? Antar jo at dette vil bli skutt opp fra en lekter ute i havna, men usikker på om jeg skal stå ved operaen eller aker brygge? Kanskje egentlig ett fett?? Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Har begynt å tenke på fyreverkeri igjen nå folkens, blir noen lange månder dette Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ja, det blir i grunn det. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe noe særlig i år da, sikkert noen .35 Monster og et par batterier. Det har ikke vært det samme siden rakettene forsvant. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Blir ikke HELT det samme, men det er kjekt med fyrverkeri uansett Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Håper ikke svea har øket prisene enda mer i år Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Nei, huff. de økte MER en nok ifjor så satser på at de ikke gjør det i år Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Har noen begynt å tenke på hva de skal kjøpe inn til nyttår da? Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 masssssse airbombs Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Tror det blir en del airbombs ifjor. Håper ikke det blir så kaldt på nyttårsaften da, da blir det litt fælt fyre på så mange lunter.. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Har planer om å ta min pyrohobby noen steg videre (fra bensinbomber, Molotov cocktails, sprenging av lakk bokser, båltenning med bensin og andre brennende stoffer) til produsering av Svartkrutt, Negative-x og KN/AN"bomber" Og hvem vet, kanskje det blir noen 1" eller 2" shells til nyttårsfeiringen evt. Pinneraketter Har planer om å bestille noen kjemikalier i nærmeste fremtid Lenke til kommentar
Smitschi Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 For meg så tror jeg det blir for det meste større artikler i år. Tenker da først og fremst på batterier. Har masse airbombs, grisehyl og andre småtjafs fra tidligere år. Jeg og en kompis tok frem en pakke Screamers her om dagen. Utrolig deilig å kjenne lukta av kruttrøyk igjen Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Har planer om å ta min pyrohobby noen steg videre (fra bensinbomber, Molotov cocktails, sprenging av lakk bokser, båltenning med bensin og andre brennende stoffer) til produsering av Svartkrutt, Negative-x og KN/AN"bomber" Og hvem vet, kanskje det blir noen 1" eller 2" shells til nyttårsfeiringen evt. Pinneraketter Har planer om å bestille noen kjemikalier i nærmeste fremtid Forsiktig med å snakke om slikt. Ifjor gikk administratorene amok og holdt på å stenge tråden bare på grunn av et par innlegg hvordan man kunne lage hjemmelagde saker... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 1. Hvofor legge oppskrift her når man med et enkelt lite google søk finner 1001 oppskrifter på sånt. 2. Hvorfor risikere å sprenge seg selv i lufta ? Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Du skal ha ganske masse hjemmelaget krutt for å sprenge seg selv i luften da. Men det er vel noen som liker å lage selv og ha litt kraftigere saker Det er ikke spesielt lurt, menhvem skal stppe de? Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Har planer om å ta min pyrohobby noen steg videre (fra bensinbomber, Molotov cocktails, sprenging av lakk bokser, båltenning med bensin og andre brennende stoffer) til produsering av Svartkrutt, Negative-x og KN/AN"bomber" Og hvem vet, kanskje det blir noen 1" eller 2" shells til nyttårsfeiringen evt. Pinneraketter Har planer om å bestille noen kjemikalier i nærmeste fremtid KN/AN = Diesel/Fullgjødsel-bombe? I tilfelle så treng du noko i klasse med dynamitt berre for å få det til å eksplodere. Det er ikkje akkurat fyrverkeri Men jau, pinnerakkettane var det som var tingen. Så kva blir det i år... Sit med planer om Airbombs + bensin + ein litt modda potittkanon. Vi får vel sjå... Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Skal ikke mye krutt til før du får brannskader, eller ødelegger ett par fingre... Det som er synd, er at det er folk som driver å mekker selv, som ødelegger for alle andre som kjøper lovlig fyrverkeri, og bruker det slik det er meningen det skal brukes. Uansett så er det ikke lov å prate om slikt her på forumet, så la oss holde en lovlig diskusjon her i tråden, så slipper vi masse mas fra mods. Er det forresten noen som vet når Svea legger ut priser, og nyheter? Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Har planer om å ta min pyrohobby noen steg videre (fra bensinbomber, Molotov cocktails, sprenging av lakk bokser, båltenning med bensin og andre brennende stoffer) til produsering av Svartkrutt, Negative-x og KN/AN"bomber" Og hvem vet, kanskje det blir noen 1" eller 2" shells til nyttårsfeiringen evt. Pinneraketter Har planer om å bestille noen kjemikalier i nærmeste fremtid KN/AN = Diesel/Fullgjødsel-bombe? I tilfelle så treng du noko i klasse med dynamitt berre for å få det til å eksplodere. Det er ikkje akkurat fyrverkeri Men jau, pinnerakkettane var det som var tingen. Så kva blir det i år... Sit med planer om Airbombs + bensin + ein litt modda potittkanon. Vi får vel sjå... KN = Kaliumnitrate AN= Ammoniumnitrate Så nei, KN/AN er ikke Dieselbombe. (men nokk snakk om det her nå, lettere å diskutere det her) Endret 4. oktober 2010 av GreenRay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå