bigbang123 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 http://www.youtube.com/watch?v=OeX9HBNEdBc nuff said =D Eksplosjonen ligner på spectra sin logo Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 altså, det er som med alt fyrverkeri, brukes det riktig, er det lite som kan gå galt. bruk beskyttelsesbriller, vær edru, du skal være over 18 år, avstand og normal intelligens er det eneste som skal til. Lenke til kommentar
bugking5 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 altså, det er som med alt fyrverkeri, brukes det riktig, er det lite som kan gå galt. bruk beskyttelsesbriller, vær edru, du skal være over 18 år, avstand og normal intelligens er det eneste som skal til. ja men alt det der er veldig ofte mangelvare... Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Mitt for i år. Er for rundt 3k tror jeg. Letet etter ursus til cosmos, men de var utsolgt over alt. (Den som vant testen på vg.no) Hva er den "satun300 missilles"?. Lenke til kommentar
Bust3r Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Mitt for i år. Er for rundt 3k tror jeg. Letet etter ursus til cosmos, men de var utsolgt over alt. (Den som vant testen på vg.no) Hva er den "satun300 missilles"?. Jeg er ikke helt sikker, men er noe lignende Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) det er ca det samme som whissiling base fra svea bare at den har 300 skudd og ikke 25 skudd som svea sin har. Endret 16. januar 2010 av Medlem-205774 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) savner dere fyrverkeri eller? det gjør jeg! har dere noe igjen da? Endret 17. januar 2010 av Medlem-205774 Lenke til kommentar
sch1zo Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Kan ikke akkurat si at jeg savner det akkurat nå, men kommer nok til å begynne å tenke på det igjen. Har 2 fulle poser igjen :!: Hvis jeg ikke husker helt feil, så ligger det bilder av det jeg har igjen lenger bak i tråden. Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Som jeg sa tidligere drev de og kombinerte dynamitt med raketter da det smallt.Huset lettet fra grunnmuren - se på nyhetene da vell Lurer på om en av dem var brukere her... Dem kombinerte ikke dynamitt med raketter, det var hjemmelaga dynamitt dem hadde. forresten var i nabokomunen det skjedde;) Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Som jeg sa tidligere drev de og kombinerte dynamitt med raketter da det smallt.Huset lettet fra grunnmuren - se på nyhetene da vell Lurer på om en av dem var brukere her... Dem kombinerte ikke dynamitt med raketter, det var hjemmelaga dynamitt dem hadde. forresten var i nabokomunen det skjedde;) har det noe å si nå i 2010? Lenke til kommentar
sch1zo Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Sier jeg også... Du trenger ikke å qoute så gamle innlegg. Bare et tips Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Som jeg sa tidligere drev de og kombinerte dynamitt med raketter da det smallt.Huset lettet fra grunnmuren - se på nyhetene da vell Lurer på om en av dem var brukere her... Dem kombinerte ikke dynamitt med raketter, det var hjemmelaga dynamitt dem hadde. forresten var i nabokomunen det skjedde;) har det noe å si nå i 2010? hehe jeg hare bare gått igjennom alle inleggene for og sjekke litt info, så kom jeg over den posten xD Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Vet ikke om dette er informert tidligere i tråden (gidder ikke å lete x) ), men er det mulig å kjøpe fyrverkeri på nett etter nyttår? Og, går det å kjøpe fra utlandet? Hvordan er det med toll og slikt? Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Du får ikke kjøpt fyrverkeri på nettet, og det er heller ikke lov å ta med fyrverkeri inn til landet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg må ærlig talt innrømme at det er bedre med en felles oppskytning. Etter å ha bevitnet det kanskje råeste fyrverkishowet i norgeshistorien, i anledning skandalearrangementet Tall Ship's Races Måløy 2008, så blir det meste annet for kinaputter å regne. Riktig nok er det en helt spesiell følelse å tenne lunta selv og se det gå til værs, men pinglete er det uansett. Edit: King Airbomb finnes med to ulike effekter, så det skal være slik, Bust3r. Var også i Måløy, skikkelig konge. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 jeg er enig med at kommunal oppskying er flott, men det er litt av sjarmen og opplevelsen å tenne på fyrverkeri selv men, blir det totalforbud så blir jeg skikkelig sint og flytter til et annet land. Lenke til kommentar
Rub1n Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Her i Ålesund skal vi feire at byen brant ned i 1904 med fyrverkeri på lørdag, håper de klarer å spandere på seg noe som smeller ordentlig i år og ikke bare noen vanlige små batterier slik som tidligere år. Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Feire får at byen brant ned Jaja hver sin smak :!: Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Også med fyrverkeri da, av alle ting Lenke til kommentar
sch1zo Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Har snakket med Rub1n, og jeg tror han sier seg enig når jeg sier at "markere" er et bedre ord i denne sammenhengen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå