Kjeee Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg spør sikkert veldig dumt nå, men hvorfor skulle der ha mer fyrverkeri? Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) da hadde vi vel hatt mer å skyte opp, daaa. Endret 5. januar 2010 av Medlem-205774 Lenke til kommentar
Rub1n Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Klart det er grunn til å ha igjen fyrverkeri, det er tross alt et år til neste gang de har mulighet til å kjøpe. Jeg for min del har mer enn nok igjen, så her vil det nok smelle nesten daglig. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 det jeg har igjen er: - 15 stk king airbomb - 7 stk night thunder fra spectra. - 200 speedfire. - det meste småtteriet fra big bang pakken til svea. - noen store brølere som lå i power pack. tror det var alt. Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 har ijenn. massive eldorado power pack 2,0 champ2,0 d-zire fifty mega bomb crazye mix og 30 meter knitrebånd Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hva er vitsen med å ikke bruke de største batteriene dine? Lenke til kommentar
sch1zo Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Såpass Erik Brukte du noe på nyttårskvelden eller? Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 tenner du et batteri nå så kommer vel politiet før batteriet har sluttet.. Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Såpass Erik Brukte du noe på nyttårskvelden eller? bror min kjørte feil bil og hadde alt i den bilen men hadde noen familiepakker fra spectra i stedenfor. EDIT: MR ANKI skal tenne på batteriene på konfirmasjonen Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 da bør du vel ha tillatelse, eller så blir det ikke mye konfe penger på deg. Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 da bør du vel ha tillatelse, eller så blir det ikke mye konfe penger på deg. hehe ja, tar det så det kommer;) Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 tenner du et batteri nå så kommer vel politiet før batteriet har sluttet.. Ække så dum du nei da bør du vel ha tillatelse, eller så blir det ikke mye konfe penger på deg. Og lisens Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Lisens? Det er vel kun for klasse 4 fyrverkeri? Vet om flere som har fått lov med tillatelse fra politi og brannvesen. Lenke til kommentar
Ragglefanten Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Noen som har smelt blinkbombene fra svea partymix enda? Det var en i pakken som så ut som en vanlig blinkbombe men fyfaen som den smalt! Den sprang like hardt som en airbomb, vi kjente trykkbølgen i brystet Noen som vet hva som kan ha skjedd? Vi prøvde å gjenskape effekten med flere andre blinkbomber, men kom ikke i nærheten engang Har snart brukt opp alle har ikke merka noe. De gir bare et voldsomt lys dette har jeg oplevd feilprodusert men hvist du trør på de kan de også sprenge Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 det er så strenge regler her, så jeg får sikkert ik lov å si at jeg har laget 100 kinaputter nå. Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 det er så strenge regler her, så jeg får sikkert ik lov å si at jeg har laget 100 kinaputter nå. Det tar syykt lang tid å lage dem. Lenke til kommentar
Ragglefanten Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 visste noen om løvebrøl fra europris var bra ?? Det er helt OK. De jeg har kjøpt har heller ikke vart særlig lenge.. Men de er verdt å kjøpe en pakke av du må prøve å demontere de inni er det en liten plast beholder stikk lynten inni den og den flyr til hel***** Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 fælt så stille det skulle bli her da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå