Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre må nok svare spørsmålet ditt Svelemoe, men jeg tenkte jeg skulle legge ved noen bilder her..

 

Dette er bilder av UFO, som jeg etter nyttårsaften skrev om. Minibatteriet er kult nok det, men er det virkelig smart at det er såpass kraftig i forhold til størrelsen? Bare se på bildene i spoileren..

 

Merk: Jeg har ikke revet eller gjort NOE som helst på batteriet.. Kun tatt med inn for å vise her :)

 

 

 

post-180389-1262554632_thumb.jpg

post-180389-1262554702_thumb.jpg

post-180389-1262554743_thumb.jpg

post-180389-1262554894_thumb.jpg

post-180389-1262554969_thumb.jpg

post-180389-1262555121_thumb.jpg

 

 

Er det kun jeg som mener dette ikke kan være trygt? Når det blir sprengt såpass i filler :p

Lenke til kommentar
Håper ikke du siktet til at jeg hadde røsket noe ut av det, for det har jeg ikke :) Men jeg skjønner poenget ditt, jeg hadde to stykker og i det andre datt bare en liten del av hjørnet ut, dvs. 2-3 sånne rør..

 

Neinei, bare mener at mine ble ikke sprengt i filler.. Men det kan jo ha noe med feil i fyrverkeri osv :p

Lenke til kommentar

For min del ble nyttårsfeiringen litt fail denne gangen. Var sammen med noen gamle klassekamerater som jeg ikke har sett på en stund, og tenkte det skulle bli gøy. Satt å preiket drit og vi kom innom temaet fyrverkeri. Jeg hadde store planer om å få tatt bilder av fyrverkeri i år med mitt nye 500D, men siden jeg var den eneste(!) av oss 6 som hadde fyrverkeri ble det bare tull. Stress å gjette hvor batteriene smeller, løpe frem, tenne på, løpe tilbake og ta bilde. I tillegg var vi omringet av små topper, så vi så ingenting andre fyrte opp.

 

Utenom det var det sosialt gøy.

 

Har ca 150 speedfire igjen, 3 x 3pk king airbomb, et par pakker stjerneskudd, noen cracklingballs + noe annet smått plukk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...