RC-man Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Mathias-(1...yet-994083.html Dette er jo bare deres egen feil!"!! å ta ut deler av et batteri for så å sette den ustøtt og ikke ha beskyttelses briller.... er dette grunnen til fyverkeri skal bli forbudt? fordi 10 personer modifiserer fyrverkeri, og dette er grunnen til skaden?! teit......... Er alltid noen tullinger som gjør sånt, og de ødelegger alltid for oss som faktisk gjør det riktig... Ja, huff..... Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Har tent på noen grisehyl i dag, men har funnet ut at luntene er ekstremt upålitelig. I mange tilfeller nekter den å tenne, den bare gløder. Noen som har merket det samme? Endret 2. januar 2010 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Side 300! Burde nesten feires med en salu .. jeg mener kinaputt! Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 King airbomb må jeg si er verdt pengene! en i pakken er rød og grønt glitter og hyl. de to andre som har blå skrift er hyl og smell uten farger. hadde selv 40 pakker king airbomb og en 3 pack og en 8 pack jeg fikk i noen familie pakker. neste år skal jeg har 50 pakker. så jeg syns de virkelig er verdt pengene! 40 pakker?! Greit nok at det ikke koster all verden, men det må da bare være en plage? Jeg har vel på det meste hatt i underkant av 15 effektrør, og da var jeg bra lei når jeg var halvveis. Sverget mer eller mindre på at jeg heretter ikke skulle kjøpe på langt nær så mange, og heller holde meg til batterier. Det er bare ikke moro lenger når man får se de samme greiene om og om igjen. I det minste ville jeg variert med litt andre typer. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 hehe, okei. jeg hadde en god del andre typer også da. så har jeg noen igjen. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Har tent på noen grisehyl i dag, men har funnet ut at luntene er ekstremt upålitelig. I mange tilfeller nekter den å tenne, den bare gløder. Noen som har merket det samme? Ja men ikke på grisehyl da. Men når den gløder så kan du gå hen å blåse på den. Det gjelper ofte : - ) Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 King airbomb må jeg si er verdt pengene! en i pakken er rød og grønt glitter og hyl. de to andre som har blå skrift er hyl og smell uten farger. hadde selv 40 pakker king airbomb og en 3 pack og en 8 pack jeg fikk i noen familie pakker. neste år skal jeg har 50 pakker. så jeg syns de virkelig er verdt pengene! 40 pakker?! Greit nok at det ikke koster all verden, men det må da bare være en plage? Jeg har vel på det meste hatt i underkant av 15 effektrør, og da var jeg bra lei når jeg var halvveis. Sverget mer eller mindre på at jeg heretter ikke skulle kjøpe på langt nær så mange, og heller holde meg til batterier. Det er bare ikke moro lenger når man får se de samme greiene om og om igjen. I det minste ville jeg variert med litt andre typer. ser fett ut om man fyrer mange på samme tid Lenke til kommentar
RC-man Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 King airbomb må jeg si er verdt pengene! en i pakken er rød og grønt glitter og hyl. de to andre som har blå skrift er hyl og smell uten farger. hadde selv 40 pakker king airbomb og en 3 pack og en 8 pack jeg fikk i noen familie pakker. neste år skal jeg har 50 pakker. så jeg syns de virkelig er verdt pengene! 40 pakker?! Greit nok at det ikke koster all verden, men det må da bare være en plage? Jeg har vel på det meste hatt i underkant av 15 effektrør, og da var jeg bra lei når jeg var halvveis. Sverget mer eller mindre på at jeg heretter ikke skulle kjøpe på langt nær så mange, og heller holde meg til batterier. Det er bare ikke moro lenger når man får se de samme greiene om og om igjen. I det minste ville jeg variert med litt andre typer. ser fett ut om man fyrer mange på samme tid Ikke når de velter og kommer mot deg da.... Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Naboen her sendte opp no virkelig flott noe sånn i 3 tida, vi hadde lagt oss, men jeg våknet av to små "futt-futt" tre sekunder etter var det "BAM-BAM" Gikk til vinduet å kikket. Var et batteri av no slag som skøyt opp 2 og 2 luftbomber. Det var virkelig trykk i sakene, Og det smalt egentlig godt i det de ble skutt ut av batteriet også. Hadde stor spredning og var stort sett blå og gule. Noen som vet hva dette kan ha vært? Var vel snakk om 2x 8-10 skudd. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 stjerneskudd selges hele året og er fullt lovlig. det selges blandt annet på rema 100 og europris. Lenke til kommentar
sch1zo Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Har aldri opplevd at de selger stjerneskudd her utenom romjula Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Ikke jeg heller. Endret 3. januar 2010 av Slettet+13412342564 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) jeg har kjøpt stjerneskudd mange ganger på europris lenge etter og lenge før nyttår... Endret 3. januar 2010 av Medlem-205774 Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 På min lokale Prix-butikk henger stjerneskuddene (som er ganske korte) ved bursdagspynt, ballonger og sugerør etc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 På min lokale Prix-butikk henger stjerneskuddene (som er ganske korte) ved bursdagspynt, ballonger og sugerør etc. Sikkert fordi de ikke tør dette der jeg bor at jeg aldri har sett det da Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Bilde av stjerneskuddene på Prix: 25cm lang eske uten den øverste "platen". Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 jeg fant en shadowmaster airbomb i dag ute Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Haha, der jeg kjøpte fyrverkeri hadde de hengt på en lapp der det sto 15 kr på en 3pk med .35 monster Men fikk bare kjøpt en til den prisen pga han fant ut at det var feil siden 1 kosta 30 Lenke til kommentar
RC-man Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 stjerneskudd selges hele året og er fullt lovlig. det selges blandt annet på rema 100 og europris. Var på rema 100 () og på Europris og spurte, men de sa de bare hadde lov til å selge i romjulen..... Men på Rema 1000 og på Coop, hadde de..... på coop hang det sammen med ballonger og andre bursdags-stuff ja Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Slettet en del innlegg som brøt med trådens regler. Det er ikke lov å snakke om modifikasjon eller andre ulovligheter i denne tråden. Med andre ord: Det er kun lovlig å snakke rundt lovlig fyrverkeri benyttet på en lovlig måte. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå