Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere får ta å sende opp brilla dere får med med 2 raketter som man tenner på samtidig :p

Selv synest jeg Air Bomb er morsomme raketter, 3 stk for 10 kr.

De har et SKIKKELIG bra smell altså, veldig kule :D

Nå må jeg på butikken å kjøpe meg noe mere før det stenges.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Skjønner ikke hvorfor folk gidder å kjøpe hylere og tankser. Det tar hele natten å få brukt de opp og dessuten så er det jo ikke noe futt i de. *Hyyyyyyyyyll* Ferdig... *Kjøre bortover bakken, spy ut gnist eller hva faen, kjøre, spy ut mer og stoppe* Ferdig...

Nei, her er det skikkelig krutt tønner som gjelder.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor folk gidder å kjøpe hylere og tankser. Det tar hele natten å få brukt de opp og dessuten så er det jo ikke noe futt i de. *Hyyyyyyyyyll* Ferdig... *Kjøre bortover bakken, spy ut gnist eller hva faen, kjøre, spy ut mer og stoppe* Ferdig...

Nei, her er det skikkelig krutt tønner som gjelder.

7605415[/snapback]

ja det er det beste! jeg kjøper tanks og sånt pga har litt og ha før nyttårsaften!

nabon min har små unger som soveer kl 7! og noen rett borti gata har hund!

og de har spurt pent om jeg kan være stille og ikke ta store raketter etc.. før nyttårsaften og da respekterer jeg det!

Lenke til kommentar
Har du prøvd det da? :ohmy: En venn av meg var her i overigår og han hadde prøvd de og de var bra

7605037[/snapback]

Heter de speedfire? No jævla drit, som tar ett halv år å bruke opp. Du blir lei etter 5 stykker, og da har du "bare" 95 igjen. Lite hyl som varer i 3 sekunder, og så kommer litt røyk.

Lenke til kommentar
Er det noko du lurer på om Svea sine raketter kan du sikke inn her.... Dei har filmer av dei fleste rakettene :!:

7605636[/snapback]

takk! noen som ska sende opp no i dag? (husk og film) er jo trossalt lille nyttårsaften!

7605648[/snapback]

Begynte med noen på onsdag jeg, måtte bare prøve noen :D

EDIT: Hvor i ALL verden har det blitt av de runde grøne kulene som man tenner på og kan kaste opp i lufta så smeller det og gnister. Koster normalt ganske lite for mange kuler. Var innom 3 butikker her men ingen hadde de, så de kun i pakker men jeg skulle liksom ha bare ha de. :thumbdown:

Endret av Ludacris
Lenke til kommentar
Er det noko du lurer på om Svea sine raketter kan du sikke inn her.... Dei har filmer av dei fleste rakettene :!:

7605636[/snapback]

takk! noen som ska sende opp no i dag? (husk og film) er jo trossalt lille nyttårsaften!

7605648[/snapback]

Begynte med noen på onsdag jeg, måtte bare prøve noen :D

7605740[/snapback]

mhm! har tatt litt små ting selv! men funny bag eller den hva er prisen og hvor får jeg kjøpt den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...