StupidNick Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 En kompis av meg hadde vært på festningen, da hadde han stjelt med seg litt kanonkrutt, vi putta det i et kinderegg og satte i ei lunte, smalt godt det Jeg elsker Chilli Shots rakettene, de er billige og jævli bra 5343758[/snapback] kjøpte 15 chilli-shot i går Lenke til kommentar
One Winged Angel Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Japanske snurrebasser?? Jeg vil heller kallle fyrverkerietfor kinesiske smellerter.. Hehe...fyrverkeri er GØY ass...=) *wahoo* selv om det er skummet, er det såå gøy ass..Nyttårsaften er den beste dagen i året, selv om det er den dyreste og da seff...men hvem bryr seg om det?? Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg kjøpte en pakke med masse forskjellige småting (tror den het "Big bang") til 200 kroner. Det er 4 raketter og resen er bakkefyrverkeri, i følge reklamen skulle det være totalt 113 lunter, så dette var en "flest mulig lunter for minst mulig penger"-pakke. I tillegg kjøpte mamma 4 stk. 100 skudds "kulebatterier" på Europris til 8kroner pr. stk. Bare kvitteringen var jo nesten verdt det - legg merke til varebeskrivelsen! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 En automatisk tenner ja. Enkelt og greit faktisk! Kobbertråd, bilbatteri og bryter.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Uansett så er det strengt forbudt å skyte opp nødsignal for moroskyld. 5351095[/snapback] Strengt og strengt... Ringer man til politiet for man lett disp. på nyttårsaften. Cluet er at man sender opp så tett intill midnatt som mulig. Er det noen som er i nød og sender opp en nødrakett kl 24 nyttårsaften, så fortjener de en darwin award Og det har også noe med hvor man er lokalisert. Det er neppe så mange som har "forlist" i hagen sin å må ha assistanse ved hjelp av nødbluss... Sunn fornuft, det er det som er tingen! Godt nytt år! Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hei Kjøpte meg en Power Box Super 20 til 99kr og enPower Box Missile 36 til 29kr fra festival. Er det noen som har sett disse er de bra? Vurderer sterkt å kjøpe en til av hver, men kan ikke teste de... Kjøpte også LucesLuces no.14 spansk råtass Lenke til kommentar
magicus Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Trenger linker til noen som selger billig og bra fyrverkeri.. vi har reservasjon mot uadressert reklame, men fyrverkeri reklame vil eg ha! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hei Kjøpte meg en Power Box Super 20 til 99kr og enPower Box Missile 36 til 29kr fra festival. Er det noen som har sett disse er de bra? Vurderer sterkt å kjøpe en til av hver, men kan ikke teste de... Kjøpte også LucesLuces no.14 spansk råtass 5354320[/snapback] Kjøp heller et par Thunder 25 eller tilsvarende som Explosive fra Svea. Jeg nevnte Europris også hadde noen slike batteri som heter "Multi Power" for bare 23,- Lenke til kommentar
Mikkel194 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Når det gjelder batteri som smeller best; Kruttrøyk fra Polarbear (IIRC). Vet ikke om de selges i år, fyrverkerisalget har ikke startet her. Anders M. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 kjøpt noe smått bare. en eller to rakettpakker.. btw, det er stort fyrverkeri (arrangert) i Elverum også i August (tror jeg) på Elverumsdagene Menne.. nyttårsaften får man jo lagt det meste selv, og skutt opp det du vil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Da var fyrverkeriet i boks! (Jeg er for ung til å kjøpe selv så pappa blir med. Der gir jeg lista til pappa så kjøper han. Jeg gir han penger etterpå) 30 stk Happy Spring (nesten det samme som Chilli Shot. 10kr for 6 på Kiwi) 6stk Kulebatterier fra Europris (latterlig billig) 3 pakker tanks (hadde to fra i fjor så det er tilsammen 5) 2 pakker Jumping Jack fra Europris (12 stykk i hver pakke) 2 batterier (25 skudd med lys og drønn) Alt blir tent under nøye overvåkning fra en voksen... Endret 29. desember 2005 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Ta en raktet, fyll opp en brusflaske med bensin og fest den på rakketen.. Tenn på og LØP! 5350099[/snapback] Håper ingen får tanker om å prøve det der! Det kommer jo damp opp fra bensinen som kommer til å ta fyr med en gang du tenner en flamme, og det ender med en enorm eksplosjon. Jeg kjøpte en del småtteri i dag. Er spent på hvordan de mini rakettene smeller... Det morsomste er nesten å holde hylere i hånda, for så og kaste de så de flyr av gårde . Nesten utrolig at synet mitt fortsatt er i godt behold Husker forrige nyttårsaften da det endte med nærmest "hyler krig". Farlig og barnslig, men morsomt Endret 29. desember 2005 av sablabra Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Kjøte noen raketter å sånt på bisa:) 24 tanks - 24,- Veøy raketter 2pk - 58,- 2pg grisehyl - 20,- 1pk nattlys - 49,- og en pakke midgard - 99,- pluss mere småting til nevøen min.. Lenke til kommentar
Wildman Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jaja, eg får ramse opp mitt assortiment også da, eg har ekstremt mykje virka det som i forhold til dei andre som har posta i denna topicen Så det kan virke litt ekstremt Nyttårsafta har alltid vore spesielt hos meg, spesielt sida eg blei 12år og fekk prøve å fyre på min første rakett! Har totalt brukt rundt 2 000kr av peng som eg har satt av dei siste måndane til dette, men berre for å ha sagt det før andre begynna å kalle dette sløsing, det finnest verre ting å bruke pengane sine på enn fyrverkeri. Spectra-Norge: 3X Magic Sky à 249kr Magic Sky Rakettpakke 1X Golden League à 599kr Golden League Rakettpakke 1X Draco Bombe à 149kr Draco Bombe Rakettbatteri 1X Cascade Batteri à 398kr Cascade Batteri Rakettbatteri 2X Orion Radar à 29kr Orion Radar Rakettpakke Europris: 2X Multi Power à 23kr Rakettbatteri 2X Stjerne Sortiment à 50kr Rakettpakke Blir ei dyr nyttårsafta men også ganske så fin syntes eg...har ikkje den minste anger for at eg har brukt så mykje peng på dette Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Vi har kjøpt en pakke som heter Eldorado eller noe, fra Svea. Og jeg har selv en mindre pakke til 130. Og i morra skal vi til en annen butikk som selger mye småsaker som snurrer og smeller på bakken Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Fant dessverre ikke bildet hvor vi har brukt en med kjole, den brant så fint når den falt ned igjen Kjøpte den største enkelt raketten som vi fant det året pluss litt teip og vips, there she blows... Edit: Skal sies at med en 10-15 mann med pluss fem i promille så er dette hysterisk morsomt! Endret 29. desember 2005 av Manx Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Fant dessverre ikke bildet hvor vi har brukt en med kjole, den brant så fint når den falt ned igjen Kjøpte den største enkelt raketten som vi fant det året pluss litt teip og vips, there she blows... Edit: Skal sies at med en 10-15 mann med pluss fem i promille så er dette hysterisk morsomt! 5355335[/snapback] Hahahah! *latterkrampe* Lenke til kommentar
.com Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 kjøpte idag: 2 pk. street sun (Svea) 1 pk. Whissling base (Svea) 2 pk. Crackling Bombs (Svea) 2 pk. Crackling Balls (Svea) 1 pk. mini fontener (Svea) (Faren min var seff til stede da jeg kjøpte det) ifjor endte jeg og noen kamerater opp med og tenn på masse av de små fyrverkeriene noen uker etter nyttårsaften. (Mini fontener er morsomme og holde og kaste rundt) Lenke til kommentar
Spar Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Jeg kjøpte 4 thunder batteri på en butikk, der de kosta 29 kroner per stykk. Satte de opp ved siden av hverandre, og tente de på samtidig. Det ble fett. Vil gjærne benytte anledningen til å reklamere litt til 14 og 15 årige fyrverkerifanatikere. Gå til anskaffelse av "Speedfire" hos europris, en pakke med 100 hylere til 35 kroner. Dette er vanvittig morsomt å kaste opp i luften faktisk, og å svi hull på jakker med. Ha også i godet "White Chtysantelium elns fra mange forhandlere , deriblant Coop som selger det til 19 kroner. Thunder til 29, er også bra Endret 29. desember 2005 av Spar Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Uansett så er det strengt forbudt å skyte opp nødsignal for moroskyld. 5351095[/snapback] Strengt og strengt... Ringer man til politiet for man lett disp. på nyttårsaften. Cluet er at man sender opp så tett intill midnatt som mulig. Er det noen som er i nød og sender opp en nødrakett kl 24 nyttårsaften, så fortjener de en darwin award Og det har også noe med hvor man er lokalisert. Det er neppe så mange som har "forlist" i hagen sin å må ha assistanse ved hjelp av nødbluss... Sunn fornuft, det er det som er tingen! Godt nytt år! 5353620[/snapback] jaha... Men det må da være mulig å få tak i noen... vanlig båt brukere har det jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå