Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt nyttår

 

Først fra spectra

 

Kick off familiepakken var det så å si bare fontener, lite med airbombs. Skuffende

 

Night thunder var et stort skuff. Skytes opp med et hyl, og en liten lyskule med et drønn til avslutning.. Ingenting glitter....

 

Alien batteriet var et ganske kraftig batteri med mye glitter og drønn. Kansje litt dyrt

 

Buster batteriet var også et skuff. Her fikk du hyl med drønn, slik som night thunder

 

Lighteren (30kr) var ganske bra de første luntene jeg tente på, men sluttet å fungere etter hvert. Anbefales ikke

 

 

Power star (europris)

 

Multi power var et veldig bra batteri til en billig pris. mange forskjellige farger, med en god finale. Anbefales å tenne to batterier samtidig :)

 

Gullfontenen (55kr) var pent å se på, men ikke verdt pengene hvis du liker mer futt

 

Crazy mix pakken var egentlig ikke noe serlig. Kjøp heller løst det du vil ha

 

Magic whip er alltid en klassiker hvert nyttår, og alltid like gøy

 

 

Svea

 

.35 monser anbefales på det sterkeste. En bra airbomb med gode effekter og drønn

 

Absolute mix var et ganske bra batteri til en billig peng (59kr). Hadde ingen avslutning, men verdt pengene

 

 

 

Jeg har fire pakker av night thunder igjen. Skal kansje fyre noe opp i kveld :roll:

Lenke til kommentar

Jaja, da var denne nyttårsaften også over :/

 

Synes jeg kjøpte mye iår, siden jeg nesten alle de andre årene kun har kjøpt speedfire osv. Men fy søren så mye morsommere med airbombs og batterier osv! :D

Så neste år skal jeg kjøpe masse king airbombs :p

 

Det var forresten en nabo eller noe av de vi var hos, som tente på ett batteri, men det som skjedde var att ca 5-6 skudd bare fløy ut sidelengs og mot oss og biler osv, men de smalt ikke! Og resten er det ingen som vet hvor ble av, siden batteriet ble tomt og ingen gikk i lufta :p Så skjønner virkelig ikke hva som skjedde med det batteriet..

De folka hadde også masse andre batterier, så fikk ikke med meg hvilket som gikk feil, men sjekket, og alle var tomme!

 

Hadde også forresten en whissling base. Satt batteriet på vegen der vegen gikk litt nedover, men tente på og batteriet sto stabilt, så ikke ut til og velve i det hele tatt.. Synes egentlig det bare var gøy, siden ingen skudd kom mot oss, men bare sånn skrått oppover i alle kanter. På bruksanvisningen står det gå 15 m vekk eller noe, og det gjorde vi og ingen var i nærheten av og bli truffet. Så enten var det noe feil med deres andre batterier, eller så sto dere for nærme! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...