bigbang123 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 eg hadde en happy spring der skuddet gikk på skrått opp og falt ned rett ved siden av meg og eksploderte, så det er viktig å ha beskyttelsesbriller Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Noen som har noe fyrverkeri igjen? Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 masse crackers, en airbomb, hundrevis av hylere.. (modifiserte ofc ^^ ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Her er det jeg har igjen! Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 jeg har igjen rundt 20 king airbomb og 10 night thunder, 1 romerlys, 200 speedfire, alt småtteriet i big bang +++ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Gleder meg til neste gang! Lenke til kommentar
Bust3r Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nyttår Først fra spectra Kick off familiepakken var det så å si bare fontener, lite med airbombs. Skuffende Night thunder var et stort skuff. Skytes opp med et hyl, og en liten lyskule med et drønn til avslutning.. Ingenting glitter.... Alien batteriet var et ganske kraftig batteri med mye glitter og drønn. Kansje litt dyrt Buster batteriet var også et skuff. Her fikk du hyl med drønn, slik som night thunder Lighteren (30kr) var ganske bra de første luntene jeg tente på, men sluttet å fungere etter hvert. Anbefales ikke Power star (europris) Multi power var et veldig bra batteri til en billig pris. mange forskjellige farger, med en god finale. Anbefales å tenne to batterier samtidig Gullfontenen (55kr) var pent å se på, men ikke verdt pengene hvis du liker mer futt Crazy mix pakken var egentlig ikke noe serlig. Kjøp heller løst det du vil ha Magic whip er alltid en klassiker hvert nyttår, og alltid like gøy Svea .35 monser anbefales på det sterkeste. En bra airbomb med gode effekter og drønn Absolute mix var et ganske bra batteri til en billig peng (59kr). Hadde ingen avslutning, men verdt pengene Jeg har fire pakker av night thunder igjen. Skal kansje fyre noe opp i kveld Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 I Stavanger, skjøt kommunen opp fyrverkeri for 770.000, fordelt på forskjellige steder, og det var helt fantastisk å se på! Man kunne se det fordi de skjøt oppe på en høyde, og det var et veldig flott show! Tror det var Engelsrud som ble gitt oppdraget. Meget vakkert. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt Nyttår alle sammen Glemte å ta bilder av mitt Har litt igjen da 125 grisehyl 8 romerske lys 4 fontener og noe annet Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Har igjen to 3pk 35.Monster og en 5pk Hawk Missile +en halv fam.pakke og 2-3pk chilli shots.. Orket ikke å fyre "småtteri" etter at de store batteriene hadde prydet himmelen. Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Har igjen to 3pk 35.Monster og en 5pk Hawk Missile +en halv fam.pakke og 2-3pk chilli shots.. Orket ikke å fyre "småtteri" etter at de store batteriene hadde prydet himmelen. Send til meg i posten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg trur jeg skal ha flere sånne "store" batteri neste gang! Og en pakke Street Bag/Big Bang for og skyte fra klokken 6 til 23:45! Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Noe som var veldig tøft var å sette en Magnum 3.0 bak en FIFTY Armybox Veldig tøft! Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg håper denne såkalte "globale oppvarmingen" snart rammer oss i Norge. Fy faen så kaldt det var i går! Lenke til kommentar
uptheirons Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Hadde det litt gøyt med noe Magic Whips fra europris la fire sånne i en eske, så tente jeg på den ene og til slutt tok alle fire fyr! Filmet det så her er videoen: Endret 1. januar 2010 av uptheirons Lenke til kommentar
hyft Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 i speedfirepakken så står det at det følger med gratis glødepinne. Hvor er den? Har noen sett noe til den? Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Kan noen si hvordan Fifty Army Box var? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Video her: http://www.sveafireworks.com/no/jw/player....;autostart=true Endret 1. januar 2010 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jaja, da var denne nyttårsaften også over :/ Synes jeg kjøpte mye iår, siden jeg nesten alle de andre årene kun har kjøpt speedfire osv. Men fy søren så mye morsommere med airbombs og batterier osv! Så neste år skal jeg kjøpe masse king airbombs Det var forresten en nabo eller noe av de vi var hos, som tente på ett batteri, men det som skjedde var att ca 5-6 skudd bare fløy ut sidelengs og mot oss og biler osv, men de smalt ikke! Og resten er det ingen som vet hvor ble av, siden batteriet ble tomt og ingen gikk i lufta Så skjønner virkelig ikke hva som skjedde med det batteriet.. De folka hadde også masse andre batterier, så fikk ikke med meg hvilket som gikk feil, men sjekket, og alle var tomme! Hadde også forresten en whissling base. Satt batteriet på vegen der vegen gikk litt nedover, men tente på og batteriet sto stabilt, så ikke ut til og velve i det hele tatt.. Synes egentlig det bare var gøy, siden ingen skudd kom mot oss, men bare sånn skrått oppover i alle kanter. På bruksanvisningen står det gå 15 m vekk eller noe, og det gjorde vi og ingen var i nærheten av og bli truffet. Så enten var det noe feil med deres andre batterier, eller så sto dere for nærme! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå