Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En av batteriene gikk bananas og sendte ildkuler i alle tenkelige retninger. Den ene ildkulen var kun en fot unna å treffe meg i hoderegion, da var jeg glad for å ha vernebriller.

Høyrest velig ut som det som hende hos naboen min, der eine batteriet starta å skyte vilt rundt. Alle måtte søke dekning for å ikkje bli treft. Glad at det ikkje var nokon ved nabohuset, var eit skudd som gjekk ned der.

Lenke til kommentar
Da var 700kr opp i røyk. Dette er SISTE gang jeg kjøper Big Bang og masse små ting. Det er bare kjedelig. Tilslutt gadd jeg ikke mer, har masse små ting igjen. Neste år skal jeg heller kjøpe litt støre batterier.

Samme her, men jeg tok til slutt og lagde et bål av resten av Big-Bang pakken min og stakk langt unna, det var egentlig ganske fet. Glemte likevel en del, blant annet alle overhylerne. Sparer de og noe annet til senere. Det jeg klarte å gjøre var å glemme de to batteriene jeg kjøpte. Skjønner ikke hvorfor...

 

Mest sannsynlig fordi jeg skulle stikke og se på 500.000kr-fyrverkeri som var på hotellet :p

Lenke til kommentar
En av batteriene gikk bananas og sendte ildkuler i alle tenkelige retninger. Den ene ildkulen var kun en fot unna å treffe meg i hoderegion, da var jeg glad for å ha vernebriller.

Høyrest velig ut som det som hende hos naboen min, der eine batteriet starta å skyte vilt rundt. Alle måtte søke dekning for å ikkje bli treft. Glad at det ikkje var nokon ved nabohuset, var eit skudd som gjekk ned der.

 

Det var nok whistling base, jeg satt opp to stykker, hadde tenkt til å ta begge på en gang. Men rakk bare antenne den ene før jeg løp unna (smart valg). Den velta etter første skuddet og begynte å skyte rett mot oss. Bare flaks at vi ikke ble skada. Den andre glemte jeg igjen midt uti skibakken xD (utent).

 

Lurer på om jeg skal ringe Svea og klage. På det og at jeg manglet crackling balls og UFOer i pakka mi (fikk den billigere fordi den var åpna, men likevel...)

Lenke til kommentar
Neste år skal jeg kjøpe nokka som smell som F*** så skal jeg ta det klokka 5 om natta og vekke hele nabolaget. :devil:

 

Smart ikke sant?

Kanskje ikke like smart når politiet står på døra og gir deg et forelegg for ulovlig oppskytning og forstyrrelse av ro og orden. :p

 

 

JanFr: Tro det eller ei, men det er faktisk ditt ansvar å støtte opp fyrverkeriet skikkelig. Utrolig hva et par murstein kan brukes til...

Endret av Horrorbyte
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Neste år skal jeg kjøpe nokka som smell som F*** så skal jeg ta det klokka 5 om natta og vekke hele nabolaget. :devil:

 

Smart ikke sant?

Kanskje ikke like smart når politiet står på døra og gir deg et forelegg for ulovlig oppskytning og forstyrrelse av ro og orden. :p

 

 

JanFr: Tro det eller ei, men det er faktisk ditt ansvar å støtte opp fyrverkeriet skikkelig. Utrolig hva et par murstein kan brukes til...

 

Man "sniker" seg jo bare stille inn i "ringen" så lager man sånn trippel trappel lang lunte slik at man kan løpe hjem og inn døra, så *PAAAAAAANG!!!!!!!* så våkner hele Alta nesten. :) Og jeg lær meg skakk da hjemme. :)

Lenke til kommentar

Da er jeg endelig inne igjen! :) Tenkte jeg skulle lage en liten liste..

 

Årets (riktignok fjorårets) oppturer:

Hawk missile lll (var med i power pack 2.0) - Denne var dritkul! :D

Hot Shot fra Engelsrud(?) - Lignet på hawk missile, også denne var ekstremt fin til å koste 20 kr! :D

Spooky skuffet ikke! :D

 

Nedturer/skader:

En postkasse som .. kremt .. bokstavelig talt gikk til helvete med king airbomb! :D Kanskje ikke en nedtur, men tenkte mest på eieren :p Vel vel, don't blame it on me, var verken min airbomb eller min lighter så :p

Whissling base! Fy F***, makan til ustabilt dritt skal du lete lenge etter! Når man tente på hadde man jo ikke den fjerneste anelse om hva som gikk hvor! :mad:

 

Godt nyttår alle sammen! :)

Lenke til kommentar

Dårleg med fyrverkeri for meg i år, høgdepunktet var vel då eg tok alle dei gjenverande crackling balls og dei små, raude fontenene, stappa dei i eit PVC-røyr og tente på den nederste småfontena(lunta stakk ut eit hol). PVC-røret smelta og alle ballane flaug til himmels i ein stor eksplosjon :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Nedturer/skader:

En postkasse som .. kremt .. bokstavelig talt gikk til helvete med king airbomb! :D Kanskje ikke en nedtur, men tenkte mest på eieren :p Vel vel, don't blame it on me, var verken min airbomb eller min lighter så :p

Whissling base! Fy F***, makan til ustabilt dritt skal du lete lenge etter! Når man tente på hadde man jo ikke den fjerneste anelse om hva som gikk hvor! :mad:

 

Godt nyttår alle sammen! :)

 

Skal vi ringe og klage på Whissling Base?

De jeg hadde i fjor gikk og rett til helvete, bra jeg tok dem mitt ute på et jorde med ingen tilskure bare meg! :)

Lenke til kommentar
Nedturer/skader:

En postkasse som .. kremt .. bokstavelig talt gikk til helvete med king airbomb! :D Kanskje ikke en nedtur, men tenkte mest på eieren :p Vel vel, don't blame it on me, var verken min airbomb eller min lighter så :p

Whissling base! Fy F***, makan til ustabilt dritt skal du lete lenge etter! Når man tente på hadde man jo ikke den fjerneste anelse om hva som gikk hvor! :mad:

 

Godt nyttår alle sammen! :)

 

Godt nyttår, og bare så det er sagt: Er du "med" på greiene, er du også erstatningsansvarlig. Snakker av egen erfaring, og er nå skyldig en viss kommune en søppelkasse, tydeligvis. Dumskap til tusen. :p

Lenke til kommentar

For å ta et bankran som eksempel, Jimbolaia. Hvis det kommer en væpnet raner inn i en bank mens du tar ut penger eller noe slikt, sier til deg/dere at det er et ran osv. og foretar ranet, så kan det sammenlignes med det scenarioet som du viser til. Om du derimot er med raneren inn i banken for så å se på det hele, så blir du sett på som medskyldig med mindre du har en veldig god grunn til å spasere inn i banken sammen med en væpnet raner. På samme måte vil en guttegjeng, eller jentegjeng for den del, ofte kunne straffes selv om bare én er aktiv og resten er passive i en ulovlig handling, enten det er snakk om å sprenge postkasser eller banke opp en stakkar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...