Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var 700kr opp i røyk. Dette er SISTE gang jeg kjøper Big Bang og masse små ting. Det er bare kjedelig. Tilslutt gadd jeg ikke mer, har masse små ting igjen. Neste år skal jeg heller kjøpe litt støre batterier. Godt nyttår! I morgen får vi vel full rapport om ulykker fra Mr Bull. Hørte masse sirener under fyrverkeri oppskytninga.

Lenke til kommentar

Jeg planlegger også å investere i EN større fyrverkerigjenstand.

Ingenting er kjedeligere enn å hutre og tenne 1000 smålunter.

Endte opp med å lage bål av en haug med Jumping Jack, bare for å bli kvitt dem.

Utrolig hvor skuffende enkelte av disse greiene er.

Familiepakker er for barnefamilier.

Noe som virkelig imponerte meg var det offentlige fyrverkeriet her i byen.

Da snakker vi kvalitet!

Jeg er ikke motstander av privat fyrverkeri, men jeg kommer til å se på det offentlige hvert år fra nå av, og begrense eget forbruk til EN STOR sak i stedet for å løpe inn og ut hele kvelden.

Lenke til kommentar

Det ble en lang kveld, holdt på nesten til 2. Heldigvis har jeg igjen mellom 500-600 lunter igjen. Året er langt så blir vel brukt litt hver dag de neste dagene, også litt utover året. Tror ikke det var noen skuffelser her i år, alt funket sånn det skulle og ingen ble skadet :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Hadde en nesten ulykke med et Romerlys...

Tente på så tok det så lang tid og det lyste litt så jeg skulle "tenne" på igjen så når jeg tar lightern mot den og har hauet rett vedsiden av *Pluff* :p

FAEN KOR JEG SKVATT!!

Lenke til kommentar
Det ble en lang kveld, holdt på nesten til 2. Heldigvis har jeg igjen mellom 500-600 lunter igjen. Året er langt så blir vel brukt litt hver dag de neste dagene, også litt utover året. Tror ikke det var noen skuffelser her i år, alt funket sånn det skulle og ingen ble skadet :)

Kan legge til litt:

Mange fine, varierte batterier her i år. Ble meget imponert over Bandit fra Svea. Utrolig konge batteri i mine øyne.

Det var et par mindre batterier som Absolute Mix og Desibel også. Fikk også sett et par rakettbatterier utover kvelden. Utrolig fine effekter og dype drønn :dribble:

En kar fyrte opp et Golden Explosion også. Det har alltid vært en av mine favoritt batterier, så det var rimelig kult å få se dette "live".

En liten morsom hendelse, var at en kar fyrte av en .35 Monster, men den ble skutt opp i et tre på vei opp :!: Skal si en del av befolkning ble litt skremt av den ja... Regnet gnister over alt :p

Men da gjenstår det bare å si godt nyttår til alle sammen! Har masse igjen, så det blir sikkert litt oppskytning de nesten dagene og utover året :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Skal noen lage handle kurv til neste år nu da? :whistle:

Jeg begynner og tenke litt på hva jeg skal ha i allefall.

Lenke til kommentar

Hah, en av kompisene mine begynte å ta fyrverkeri å kaste rundt :p Var litt på grensen til skummelt et par ganger.

Godt jeg hadde laget en solid rampe av ståkrør og greier, ga en ekstra efekt på smell når fyrverkeriet gikk gale veien!

Fyrte av en "helios" eller hva det heter fra forsvaret, slik greie som lyser opp et stort område i 23 sekunder. Funket meget bra, så en til som også ble fyrt opp i området!

Godt nyttår folkens, får feire videre her!

EDIT: Kanskje jeg skal laste opp et par videoer og noen bilder, får se i morgen!

Endret av aGal
Lenke til kommentar

Nok en fantastisk nyttårsaften! Kan ikke huske å ha sett så mye fyrverkeri i området her før.

Artikler som jeg vil trekke frem:

Hawk Missile - Nydelige og rimelige effektrør med store buketter. Spesielt den røde var enorm.

Midnattsbomber - Batteri fra cosmos som imponerte. Store buketter med gode drønn.

Bombard 3.0 - En sikker vinner på slaget 00.00. Enorme buketter som dekker himmelen.

Super 8 - Flott kjøp til 99,-.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...