Horrorbyte Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Husker en sånn små rakett sto fast på bakken, så smalt den.Heldigvis var det ikke en "big bertha" Har opplevd det samme, men det var "litt" størrelse på den. Maken til gnistregn på bakkenivå har jeg ikke sett siden. Lenke til kommentar
Casablanca Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Fått fyrt opp litt små fyrverkeri nå og klarer nesten ikke vente på å få frem "the big stuff" Endret 31. desember 2009 av Casablanca Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 det er rett og slett ver råte for meg. tent på ein mulitpower som har stått inne og er tørr og fin. Men bare 3 skudd kom. er det ein til som ikkje funker kommer til å klikke for meg. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 det er rett og slett ver råte for meg. tent på ein mulitpower som har stått inne og er tørr og fin. Men bare 3 skudd kom. er det ein til som ikkje funker kommer til å klikke for meg. Er alle greiene i fra samme pakke? Høres mystisk ut. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Noen som har smelt blinkbombene fra svea partymix enda? Det var en i pakken som så ut som en vanlig blinkbombe men fyfaen som den smalt! Den sprang like hardt som en airbomb, vi kjente trykkbølgen i brystet Noen som vet hva som kan ha skjedd? Vi prøvde å gjenskape effekten med flere andre blinkbomber, men kom ikke i nærheten engang Har snart brukt opp alle har ikke merka noe. De gir bare et voldsomt lys Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Skulle fyre av ett av "Explosive" batteriene mine. Og... Den gikk ikke av. Sitter å venter en halvtime så skal jeg gå ned å se litt på den. Tenker det er bare lunta så fikk anfall og ville ikke brenne noe mer. EDIT: Var visst lunta som slutta å virke. Tok ei ifra en overhyler. Virka godt. :> Endret 31. desember 2009 av Kexxy er Sexxy! Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Gleder meg til 12:00 jeg ^^ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Blir spennede. Er veldig stille rundt her. Kun jeg og nevøen min som har holdt liv, hørte noen som brukte crackling balls, men utenom det er det stille. Endret 31. desember 2009 av Kexxy er Sexxy! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Fant ut kvifor den eine Mulit Poweren bare skaut tre skudd. Eg hadde sett den i snøen og eg trudde det var hardt nok. Men for kvart skudd som for opp blei dei tomme hytra skutt ned i snøen og lunta til skudd nr 4 hadde blitt dratt ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Da har jeg skutt 25 hålere og 2 airbomb! Var arti. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 hylarane fra europris var bare piss. er jo nesten ikkje noko hyl Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Jeg gleder meg som FAEN ! Onkelen til en kompis kjøper fyrverkeri for kompisen min. Det er lurt, onkelen måtte ha bære hjelp ut fra butikken ;D Endret 31. desember 2009 av eivindooo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hva har blitt testet? Lenke til kommentar
DJ2009 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Var da svært så lyst det skulle være! Må selvsagt være fullmåne nå på nyttårsaften! Ødelegger litt av de fine nyttårsrakketene som lyser opp nattemørket! Endret 31. desember 2009 av DJ2009 Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 eg har hørt at happy spring fra cosmos suger, men de eide! Lenke til kommentar
hekik_94 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Fyrte en king airbomb hvor skuddet gikk halveis opp, deretter fløy det sideslengs og smalt inni en busk, var glad skuddet ikke føyk mot meg. Til dere som har whistling base, vær forsiktig, skuddene kan fyke i alle retninger! 58 min. igjen Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Da var fyrverkeriet borte vekk. Not to self: Kjøp flere Explosive batterier til neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå