Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
man kan jo gå å stjele noen skilt også komme å gi de tilbake senere :thumbup:

jeg kjøpte power pack fra svea i dag. men de eneste batteriene som lå i den var 1 whissling base og en som het whissling missiles som hadde sånne små løse plastmissiler i toppen. noen flere som manglet UFO SKUDD?

Leste det var en annen som ikke hadde fått med UFO, men det fikk jeg, siden jeg kjøpte Power Pack 2.0 :tease:

Lenke til kommentar

jeg kjøpte power pack fra svea i dag. men de eneste batteriene som lå i den var 1 whissling base og en som het whissling missiles som hadde sånne små løse plastmissiler i toppen. noen flere som manglet UFO SKUDD?

Jaaa jeg!! Men står det bare power pack på din? Det gjorde det på min, ikke 2.0

Leste det var en annen som ikke hadde fått med UFO, men det fikk jeg, siden jeg kjøpte Power Pack 2.0 :tease:

Det er vell ikke fjorårets pakker vi har fått? syntes dette var rart da svea på hjemmesiden kun annonserer med power pack 2.0 ....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
såpass? Det var jo bra. tenkte det var en fontene siden den var så liten :p

Fikk slike i fjor, trudde og det var fontene.... :hmm:

Så står jeg 3 meter unna og *PAAAAAAAAAAANG!* faen kor jeg skvatt datt jo på ræv tilog med...... :ohmy:

Lenke til kommentar
Jeg har bare testet sånne miniting som speedfire, men går det greit å teste airbombs? Ingen som klager?

Hehe, min bror og jeg testet 3 kruttrøyk i stad =) Ingen purk på døra enda =)

er ferdig med innkjøpet for i år. det ble litt mye og det svei på kontoen. handlet i 3 runder. mandag kjøpte jeg hos Nova. jeg liker ikke andre produsenter en Svea. jeg hadde litt lite da så jeg kjøpte mer i dag. denne gangen hos Svea. de var tom for absolute mix og mye annet. jeg spurte om de hadde rakettbatteriet Ten. nei, det hadde de alldri hørt om. det stod ikke i reklameavisa heller, men de hadde et batteri som heter ice cube på 15skudd. det stod ikke i avisa, men det selgte de! de sa at Ten var kanskje fra en annen leverandør enn Svea. noen som har en forklaring?

det største fyrverkeriet mitt blir i år.

Festival:

2x Splendid Flower

Nova:

10 eller 12x .35 Monster

1x Strobe 2.0

1x Bizarre

1x 49:er

1x Magnum 3.0

5x store stjerneskudd

briller

2x tennstav

Svea:

1x Eigth

2x Ice Cube

1x tennstav

1x D-Zire

2x .35 Monster

2x store vanlig stjerneskudd

totalpris på rundt 2500kr, svir

Bilde? Alltid gøy med bilder, ikke sant?

skal prøve før jeg pepprer himmelen full og syns synd på hunden.

Lenke til kommentar

Da har jeg handlet for i år. Endte opp å handle på Rema i år (festival)

Det ble:

-Thundercloud, 5 stegsbatteri 799,-

-Hurricane 599,-

-Kruttønna 799,-

-Voice of thunder 399,-

-Troubel maker 199,-

-Desibel x2 98,-

-Tennstav x2 20,-

2913,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...