JanFr Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) De beste batteriene er 25 skudds, da får du mye for pengene. Ja, eller hvis du finner batterier på tilbud kan du få veldig mye for pengene. I fjor kjøpte han foran meg i køen et batteri som egentlig kostet 1499,- til 749,- fordi den trekassa den var i manglet lokket. Han sa først han skulle kjøpe for cirka 500, men tok lett det til 749 når han så det. Og plutselig ble han helt gira. Tror han kjøpte for minst 1500 Endret 30. desember 2009 av JanFr Lenke til kommentar
aGal Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Finnes opp til 25.000! Ikke i de vanlige utsalgsbodene vel? Får vel fyrverkeri til flere millioner om man har penger til slikt! Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Finnes opp til 25.000! Ikke i de vanlige utsalgsbodene vel? Får vel fyrverkeri til flere millioner om man har penger til slikt! Jo da, på bestilling. Skaffer til neste dag, noen har inne. Lenke til kommentar
pokko Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Noen som vet hvor jeg kan få i pakker med romerlys(bare romerlys)?? d er jo nesten d viktigste av alt.... Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Noen som vet hvor jeg kan få i pakker med romerlys(bare romerlys)??d er jo nesten d viktigste av alt.... Har forstått det slik at Rema 1000 har disse... Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Dagens innkjøp. Hadde flaks, var igjen et absolute mix batteri til 59 kr på sveaforhandleren her Endret 30. desember 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
dsafd Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Noen som har prøvt effekrøyra "Sky Thunder" Fra Cosmos? Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Kommer til å savne dette dette bildet er postet tidligere. ja, i fjor. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Testet litt nå. .35 Monster var utrolig fin! Anbefales på det sterkeste Endret 30. desember 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
hyft Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg har bare testet sånne miniting som speedfire, men går det greit å teste airbombs? Ingen som klager? Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 er ferdig med innkjøpet for i år. det ble litt mye og det svei på kontoen. handlet i 3 runder. mandag kjøpte jeg hos Nova. jeg liker ikke andre produsenter en Svea. jeg hadde litt lite da så jeg kjøpte mer i dag. denne gangen hos Svea. de var tom for absolute mix og mye annet. jeg spurte om de hadde rakettbatteriet Ten. nei, det hadde de alldri hørt om. det stod ikke i reklameavisa heller, men de hadde et batteri som heter ice cube på 15skudd. det stod ikke i avisa, men det selgte de! de sa at Ten var kanskje fra en annen leverandør enn Svea. noen som har en forklaring? det største fyrverkeriet mitt blir i år. Festival: 2x Splendid Flower Nova: 10 eller 12x .35 Monster 1x Strobe 2.0 1x Bizarre 1x 49:er 1x Magnum 3.0 5x store stjerneskudd briller 2x tennstav Svea: 1x Eigth 2x Ice Cube 1x tennstav 1x D-Zire 2x .35 Monster 2x store vanlig stjerneskudd totalpris på rundt 2500kr, svir Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg har bare testet sånne miniting som speedfire, men går det greit å teste airbombs? Ingen som klager? Hehe, min bror og jeg testet 3 kruttrøyk i stad =) Ingen purk på døra enda =) er ferdig med innkjøpet for i år. det ble litt mye og det svei på kontoen. handlet i 3 runder. mandag kjøpte jeg hos Nova. jeg liker ikke andre produsenter en Svea. jeg hadde litt lite da så jeg kjøpte mer i dag. denne gangen hos Svea. de var tom for absolute mix og mye annet. jeg spurte om de hadde rakettbatteriet Ten. nei, det hadde de alldri hørt om. det stod ikke i reklameavisa heller, men de hadde et batteri som heter ice cube på 15skudd. det stod ikke i avisa, men det selgte de! de sa at Ten var kanskje fra en annen leverandør enn Svea. noen som har en forklaring? det største fyrverkeriet mitt blir i år. Festival: 2x Splendid Flower Nova: 10 eller 12x .35 Monster 1x Strobe 2.0 1x Bizarre 1x 49:er 1x Magnum 3.0 5x store stjerneskudd briller 2x tennstav Svea: 1x Eigth 2x Ice Cube 1x tennstav 1x D-Zire 2x .35 Monster 2x store vanlig stjerneskudd totalpris på rundt 2500kr, svir Bilde? Alltid gøy med bilder, ikke sant? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 ...Jeg spurte om de hadde rakettbatteriet Ten. nei, det hadde de alldri hørt om. det stod ikke i reklameavisa heller, men de hadde et batteri som heter ice cube på 15skudd. det stod ikke i avisa, men det selgte de! de sa at Ten var kanskje fra en annen leverandør enn Svea. noen som har en forklaring? Hmm, rart for TEN er jo SVEA! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 MER BILDER! Skulle gjerne lagt ut bilder av mitt, men har bare et crappy mobilkamera tilgjenlig. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Begynt så smått og teste, samt fyre opp det tammeste nå Få ned antallet litt til i morgen. Er en nabo et sted her som har fyrt opp en del akkurat nå. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Noen som har greie på hva som tilsvarer gode gamle Thunderking? Eller hva som kommer nærmest da. TK ble vel forbudt Lenke til kommentar
hyft Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Thunderking... Hvilken var det? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) De kom vel i batteriform á25 eller noe, men hvert enkelt skudd kunne regelrett tilintetgjøre en postkasse Husker faktisk at enkelte bilalarmer gikk av hvis de var noen meter unna. http://no.wikipedia.org/wiki/Thunderking Aaah..! http://fireworksfestival.com.au/index.php?...3&Itemid=21 Finnes desverre mange dårlige kopier der ute så om dette er originalen vites ikke. Endret 30. desember 2009 av Komakino Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Kommer til å savne dette dette bildet er postet tidligere. ja, i fjor. Derfor det står at jeg kommer til å savne det, mere en det jeg har i år... Dette har jeg fått tak i år... En tre kasse og el-ninjo eller hva nå de heter... Og et hav ned smått Rekker en tur ut i morgen også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå