Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bor i Egersund(1 time sør for stavanger). De har solgt spectra i mange år her nå, men i år skulle de visstnok ikke selge. Jeg er så godt som avhengig av Air Crusaider, derfor vil jeg og noen kompiser kjøre til jæren for eksempel bryne og kjøpe, men finner ikke på nettet hvor spectra selges. Noen som vet om noen utsalgssteder på jæren eller eventuelt i stavangerområdet? :innocent:

De selger spectra fyrverkeri på viking stadion var der idag men så ikke Air crusader eller de andre :cry:

Lenke til kommentar

Synd de ikke hadde mer .35 monster når jeg kom. Solgt ut på halvannen time.

Da de ikke hadde Bomb Festival, så lurte jeg på om det er andre leverandører av fyrverkeri (enn SVEA) som lager såkalte rakettbatterier?

Edit:skriveleif..

Endret av Kalle_92
Lenke til kommentar
Synd de ikka hadde mer .35 monster når jeg kom. Solgt ut på halvannen time.

Da de ikke hadde Bomb Festival, så lurte jeg på om det er andre leverandører av fyrverkeri (enn SVEA) som lager såkalte rakettbatterier?

Nova selger rakettbatterier men det er jo nesten det samme som Svea :whistle:

Lenke til kommentar

Da har jeg vært ute og kjøpt og her er listen

NOVA:

-1 Monster Pack kr 299

- 1pk airbombs kr 15

Europris:

- 1pk med 100 stk speedfire kr 45

Rema 1000

-1pk screamers kr 10

-1pk candle king kr 29

SUM : 398

Billig, men nok til hele natta:D

Lenke til kommentar
Speedfire har sånn hette på lunten ja ;).

Vet nok hva du skal gjøre med de.....

Romerlys kan kjøpes på Rema1000 :D

29kr for 6stk :D

Kjøpte meg 4 pakker med sånne :O

Var akkuratt de romerlysene jeg kjøpte. Speedfire var større i år enn i fjor:P Og mer rosa

Og hette på lunten? Hvordan da?

Endret av hyft
Lenke til kommentar
Nå ble det tre poster på rad fra meg her, men shit au.. Jeg har egentlig handlet ferdig, men jeg trenger å få bekreftet om Speedfire fra Europris har slike plastdingser under lunta???!! Kjapt svar ønskes fra de som har kjøpt dem i ÅR :D

Om det er den plastdingsen som holder lunten på plass, så er det slike på i år også.

jrqhdt.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Da har jeg kjøpt:

Fra Polet:

1 x "Sprudlevin"

1 x Rødvin

Da kan det bli nyttår i år også :grin:

Drikk dette etter du har skutt opp fyrverkeri. :)

Lenke til kommentar

Idag kjøpte jeg en sånn power pack fra svea i Stavanger til 299 ,- Da jeg kommer hjem mangler 2 stk ufo....

Men på pakken står det: Power Pack. Ikke power pack 2.0 Finnes det 2 power pack pakker? dette var litt kjipt fordi innholdet i pakken jeg har kjøpt er helt lik power pack 2.0 bare at de 2 ufoene ikke finnes ... dette var rart

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...