Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter å ser ut av vinduet på all snøen som faller ned, litt snø på nyttårsaften er ok. Men når det passerer 30cm da er det for mye.

Så hva mener dere om snø på nyttårsaften, negativt eller positivt? gjerne en liten begrunnelse på hvorfor. :)

Lenke til kommentar
Sitter å ser ut av vinduet på all snøen som faller ned, litt snø på nyttårsaften er ok. Men når det passerer 30cm da er det for mye.

Enig. Enig med Mr.Anki også. Litt snø skader ikke, men det får nå være grenser.

Bor noen hus nedenfor Rub1n, og jeg ser også snøen lave ned i haugevis. Du kan kanskje se 5 meter fremover. Nå er det seriøst for mye snø, spør du meg :nei:

Off, for et sutrete innlegg :!:

Lenke til kommentar
Her er årets innkjøp. Ikke all verden, men det skal holde.

Edit: Må beklage for shabby bildekvalitet, brukte mobiltelefonen.

Hva er de lange rørene, og hvor har du kjøpt dem?:)

Så forresten litt tilbake i tråden at det var en som spurte hva en sånn Hong Kong greie som er i Power Pack 2.0 var for noe.

Hvis du nå enn hvem du var leser dette, så var jeg ihvertfall ute ista og testet den, og det er en fontene som ikke er så høy, men så kommer det masse smell, akkurat som crackling bombs! ;)

Veide nesten ingenting, så tenkte den var skikkelig dårlig, men alikevell bråka det mye..

Lenke til kommentar
Her er årets innkjøp. Ikke all verden, men det skal holde.

Edit: Må beklage for shabby bildekvalitet, brukte mobiltelefonen.

Hva er de lange rørene, og hvor har du kjøpt dem?:)

Så forresten litt tilbake i tråden at det var en som spurte hva en sånn Hong Kong greie som er i Power Pack 2.0 var for noe.

Hvis du nå enn hvem du var leser dette, så var jeg ihvertfall ute ista og testet den, og det er en fontene som ikke er så høy, men så kommer det masse smell, akkurat som crackling bombs! ;)

Veide nesten ingenting, så tenkte den var skikkelig dårlig, men alikevell bråka det mye..

Det var meg :p takk for svar :D

Lenke til kommentar
Er super Eight fra Nova/Svea bra? Ser at XXL selger den til 99kr

Tuller du?

Har alle XXL den til 99kr?

Trenger kjapt svar! Min bror skal til kristiansand i dag og da må han kjøpe den med seg hvis de har...

Ja ihvertfall xxl i kristiansand (der jeg skal). Så bare løp og KJØP:P:P

Lenke til kommentar
Er super Eight fra Nova/Svea bra? Ser at XXL selger den til 99kr

Tuller du?

Har alle XXL den til 99kr?

Trenger kjapt svar! Min bror skal til kristiansand i dag og da må han kjøpe den med seg hvis de har...

Ja ihvertfall xxl i kristiansand (der jeg skal). Så bare løp og KJØP:P:P

på sørlandsparken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...