Schneiderlin Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Pleier dere kjøpe batteri som dere klipper fra hverandre så dere har foreksempel 100 skudd og bruke? Lenke til kommentar
Rub1n Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Sitter å ser ut av vinduet på all snøen som faller ned, litt snø på nyttårsaften er ok. Men når det passerer 30cm da er det for mye. Så hva mener dere om snø på nyttårsaften, negativt eller positivt? gjerne en liten begrunnelse på hvorfor. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Litt snø må til, minsker sjansen for brann betraktelig. Lenke til kommentar
sch1zo Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Sitter å ser ut av vinduet på all snøen som faller ned, litt snø på nyttårsaften er ok. Men når det passerer 30cm da er det for mye. Enig. Enig med Mr.Anki også. Litt snø skader ikke, men det får nå være grenser. Bor noen hus nedenfor Rub1n, og jeg ser også snøen lave ned i haugevis. Du kan kanskje se 5 meter fremover. Nå er det seriøst for mye snø, spør du meg Off, for et sutrete innlegg :!: Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Her er årets innkjøp. Ikke all verden, men det skal holde. Edit: Må beklage for shabby bildekvalitet, brukte mobiltelefonen. Hva er de lange rørene, og hvor har du kjøpt dem? Så forresten litt tilbake i tråden at det var en som spurte hva en sånn Hong Kong greie som er i Power Pack 2.0 var for noe. Hvis du nå enn hvem du var leser dette, så var jeg ihvertfall ute ista og testet den, og det er en fontene som ikke er så høy, men så kommer det masse smell, akkurat som crackling bombs! Veide nesten ingenting, så tenkte den var skikkelig dårlig, men alikevell bråka det mye.. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) De rørene/romerlysene var rester fra i fjor, og tilhørte en ferdig pakke. Tipper de er rundt 50cm i lengden. Endret 30. desember 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 @Mwftw; Jeg har noe lignende som heter Diamond Shot. Diamond Shot er ihvertfall et slags romerlys lignende ting, 10 skudd Ganske fine farger egentlig, prøvde et par i går. Lenke til kommentar
kizzza Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Her er årets innkjøp. Ikke all verden, men det skal holde. Edit: Må beklage for shabby bildekvalitet, brukte mobiltelefonen. Hva er de lange rørene, og hvor har du kjøpt dem? Så forresten litt tilbake i tråden at det var en som spurte hva en sånn Hong Kong greie som er i Power Pack 2.0 var for noe. Hvis du nå enn hvem du var leser dette, så var jeg ihvertfall ute ista og testet den, og det er en fontene som ikke er så høy, men så kommer det masse smell, akkurat som crackling bombs! Veide nesten ingenting, så tenkte den var skikkelig dårlig, men alikevell bråka det mye.. Det var meg takk for svar Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 @Mwftw; Jeg har noe lignende som heter Diamond Shot. Diamond Shot er ihvertfall et slags romerlys lignende ting, 10 skudd Ganske fine farger egentlig, prøvde et par i går. Hvor har du kjøpt de? Lenke til kommentar
Xavier123 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hvar en tur til svea i dag og en annen butikk, det eg fikk handla der var: kjøper noen flere små-ting etter kvart Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Gleder meg til å kjøpe i dag:) bare eg kommer meg opp tidlig så eg får det eg skal ha Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Gleder meg til å kjøpe i dag:) bare eg kommer meg opp tidlig så eg får det eg skal ha glede meg eg og Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 ME 2, skal først handle 2x Absolutt Mix fra svea før jobb. etter jobb blir det MYE mer :D legger ut bilder når jeg har fått alt i hus Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 noen som har testa bizarre fra nova eventuelt multi sonic fra euro? Fyrte opp noen igår .. multi sonic altså.. Fungerer skikkelig bra dem!! Ok, så de er å anbefale? Er de verdt 99.99,-? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Er super Eight fra Nova/Svea bra? Ser at XXL selger den til 99kr Tuller du? Har alle XXL den til 99kr? Trenger kjapt svar! Min bror skal til kristiansand i dag og da må han kjøpe den med seg hvis de har... Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Har lyst på 100 pakning med crackling ball til 99 kr. Finnes de lengere eller er det are den derre party mix-en med mye smått å godt som de sier? hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Melding til ALLE! Bruk sikkerhets brillene! Lenke til kommentar
hyft Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Er super Eight fra Nova/Svea bra? Ser at XXL selger den til 99kr Tuller du? Har alle XXL den til 99kr? Trenger kjapt svar! Min bror skal til kristiansand i dag og da må han kjøpe den med seg hvis de har... Ja ihvertfall xxl i kristiansand (der jeg skal). Så bare løp og KJØP:P:P Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Er super Eight fra Nova/Svea bra? Ser at XXL selger den til 99kr Tuller du? Har alle XXL den til 99kr? Trenger kjapt svar! Min bror skal til kristiansand i dag og da må han kjøpe den med seg hvis de har... Ja ihvertfall xxl i kristiansand (der jeg skal). Så bare løp og KJØP:P:P på sørlandsparken? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 er det mulig å kjøpe en rull med lunte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå