Alliha Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Kva er dei forskjellige datoane rundt i landet for når salget startar? Var i haugesund i dag og faila hardt sidan det ikkje begynn før i morgon her i nord-delen av rogaland... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 I morgen er det vel salg for alle? Eller er det noen som kun har salg 31.? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Så det er likt for alle? Men på eine butikken sto det at "Grunnet regionale begrensinger begynner ikke salget før 30." Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Ok.. i morgen har jeg tilgang til svea , rema 1000, fargehandelen, europris.. hva burde jeg kjøpe? har 245 tenkte 1pk. speedfire 2.pk løvebrøl eller hv a di brølerene til europris heter hva mer burde jeg? hvilket merke selger fargehandelen Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Har endelig handla ferdig Gleder meg til 2010! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hva har du kjøpt, Mr.Karlsen? Bilde? Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Anaconda, pris? Challenger koster 999,- Det fra Svea kostet 1524,- Har du testa bandit før? Den kan jeg anbefale hvertfall. Noen som har testet D-Zire? Er den bra? Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Så det er likt for alle? Men på eine butikken sto det at "Grunnet regionale begrensinger begynner ikke salget før 30." Rogaland og Hordaland har hvertfall begrenset til 30-31 des. Lamt. Leste i avisa idag at fylkesordføreren i Rogaland vil forby privat bruk av fyrverkeri og ha alt kommunalt. (Tom Tvedt, AP) Han skal snakke med justisministeren og fortelle hvilken suksess det har vært å forby raketter så nå vil han forby alt av fyrverkeri for å få bort skadene helt. Er så lei av at politikere skal behandle folk som drittunger. Ja en person som sender en rakett i trynet på en annen person burde få 5 års fengsel, men ikke ødelegg moroa for alle, det er det som er så irriterende. Lenke til kommentar
kizzza Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Så det er likt for alle? Men på eine butikken sto det at "Grunnet regionale begrensinger begynner ikke salget før 30." Rogaland og Hordaland har hvertfall begrenset til 30-31 des. Lamt. Leste i avisa idag at fylkesordføreren i Rogaland vil forby privat bruk av fyrverkeri og ha alt kommunalt. (Tom Tvedt, AP) Han skal snakke med justisministeren og fortelle hvilken suksess det har vært å forby raketter så nå vil han forby alt av fyrverkeri for å få bort skadene helt. Er så lei av at politikere skal behandle folk som drittunger. Ja en person som sender en rakett i trynet på en annen person burde få 5 års fengsel, men ikke ødelegg moroa for alle, det er det som er så irriterende. Enig! La oss beholde fyrverkeri, men slå hardt ned på folk som missbruker bruken av fyrverkeri! Noen fra Stavanger området her? Selger xxl fyrverkeri inne på senteret eller ute et sted? Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Det er ikke lov med fyrverkerisalg inne på kjøpesentre. Ifjor stod de på lageret til xxl, til venstre for inngangen til mega. Lenke til kommentar
kizzza Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Det er ikke lov med fyrverkerisalg inne på kjøpesentre. Ifjor stod de på lageret til xxl, til venstre for inngangen til mega. Ok, takk Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 visste noen om løvebrøl fra europris var bra ?? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 noen som har testa bizarre fra nova eventuelt multi sonic fra euro? Lenke til kommentar
kizzza Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 visste noen om løvebrøl fra europris var bra ?? Det er helt OK. De jeg har kjøpt har heller ikke vart særlig lenge.. Men de er verdt å kjøpe en pakke av Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 ville du kjøpt to pakker løvebrøl eller en pakke speedfire hylere? noen som har testa bizarre fra nova eventuelt multi sonic fra euro? fyrte opp noen igår .. multi sonic altså.. fungerer skikkelig bra dem!! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Vi har solgt siden mandag vi. Både Svea og Spectra. Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Her er et forsøk på handleliste fra min side. Har ca. 2000+ å bruke. Blir nok litt mer enn dette. Svea: 1 stk absolutt mix 1 power pack 3pk king airbomb XXL: 2 stk Super 8 1 stk tnt 1 stk Eagle 3pk 0.35 monster Europris: 6stk multipower 1 Star Track Festival: 10pk chilli shot/ happy spring Power box maxi/100 Noen som kan komme med forslag til skikkelig valutafyrverkeri? Altså mye for lite penger. Ikke over 300 pr. artikkel. Endret 29. desember 2009 av Bibbo Lenke til kommentar
kizzza Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 ville du kjøpt to pakker løvebrøl eller en pakke speedfire hylere? fungerer skikkelig bra dem!! har du mulighet til å kjøpe en 3 pakker med airbombs? 9 stykker - 45,- jeg ville ikke satset på speedfire da mange av disse ikke funker .. da ville jeg heller ha kjøpt grisehyl elns Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Kjøpt heller en stor familie pakke og kast hele dritten på et bål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå